Keskustelu > Seuratupa

Sopiva Raamatunkohta kihlasormuksiin?

(1/4) > >>

kihlasormus:
Hei,
otsikko jo kertoo kaiken eli nyt elämä hymyilee!  :D

Mutta asioilla on vakavampikin puolensa eli haluaisimme laittaa sormuksiin sopivan Raamatunkohdan ja löysimmekin jo mm nämä:
- 1Piet 3:8 "Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, jakakaa toistenne ilot ja surut, rakastakaa toisianne ja olkaa hyväsydämisiä ja nöyriä."
- Joh 15:12 "Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä."

mutta jottei sopivin jää käyttämättä vain sen vuoksi ettemme huomaa moista niin ajattelimme kysyä tältäkin palstalta että tiedättekö jotain "sopivia Raamatunkohtia sormukseen" listaa tai voiko Raamatun hyvin tuntevat listata moisia tänne, kiitos!

Ehdotukset sopivien virsien tms numeroista eivät valitettavasti käy sillä ne voivat muuttua vuosikymmenien saatossa :)

Pena:
Löytyisikö Laulujen laulusta mitään? Sehän on morsiamen ja sulhasen ihanuutta täynnä. Vanhainkodin kiikkustuolissakin voisi pyöritellä sormusta nimettömässään ja hymyillä.

Johannes:
Itselleni tulee mieleen se kohta, onko se nyt korinttilaiskirjeestä vai mistä. Kuitenkin se Rakkaus on sitä rakkaus on tätä ja sillein. Loppuu "niin pysyvät nämä kolme: usko toivo ja rakkaus, mutta suurin niistä on rakkaus.

vasenkätinen:
"Kuolemaakin katkerampi on nainen" (Saarnaaja 7:26)

Salis:

--- Lainaus käyttäjältä: "vasenkätinen" ---"Kuolemaakin katkerampi on nainen" (Saarnaaja 7:26)
--- Lainaus päättyy ---


"Olkoon rakkautenne vilpitöntä. Vihatkaa pahaa, pysykää kiinni hyvässä."
Room. 12:9

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta