Keskustelu > Yleinen keskustelu

Miksi? (elämän suuret mysteerit)

<< < (3/4) > >>

mannaryyni:

--- Lainaus käyttäjältä: "suzanna" ---
--- Lainaus käyttäjältä: "Michelle" ---miksi Mtv3 ennustaa samalle päivälle aina parempaa säätä kun yle?
--- Lainaus päättyy ---


 Toi on muuten ihan totta :D Ehkä mää siks katonki aina maikkarin sään enkä tykkää oikeen YLE:n säästä
--- Lainaus päättyy ---

Kaikki haluaa nähdä kun ennustetaan hyvää säätä  :lol:

Salis:

--- Lainaus käyttäjältä: "suzanna" --- Toi on muuten ihan totta :D Ehkä mää siks katonki aina maikkarin sään enkä tykkää oikeen YLE:n säästä
--- Lainaus päättyy ---


Ja minä katon sääennusteet sekä osoitteessa www.fmi ja osoitteessa www.foreca. Kato Sinäkin sieltä paikkakuntakohtaiset säät.  8)

Olen muuten huomannut sen, että maikkarilla on erilainen sää kuin ylessä.  :wink:

HeinoM:
Maikkari saa tietonsa Forecalta ja YLE Ilmatieteen laitokselta. Mutta muistaakseni Foreca saa ainakin osan tiedoistaan Ilmatieteen laitokselta?
Niillähän oli taannoin joku oikeusjuttu. Mitenkähän se päättyi?

Salis:

--- Lainaus käyttäjältä: "HeinoM" ---Maikkari saa tietonsa Forecalta ja YLE Ilmatieteen laitokselta. Mutta muistaakseni Foreca saa ainakin osan tiedoistaan Ilmatieteen laitokselta?
--- Lainaus päättyy ---


Näinhän se on. Luotan enemmän kyllä Ilmatieteen laitoksen ennusteeseen kuin Forecan. Johtuu varmaan siitä, että olen enemmän yleläinen ja neloslainen kuin maikkarilainen. :wink:  Tosin maikkarit bileet ovat paremmat kuin ylellä. :lol:

Lentoaura:
Aina suuria hihityksiä pikkupojissa aiheuttava:

Jos HIV levisi alunperin simpansseilta ihmisiin, niin miten ihmeessä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta