Keskustelu > Kirjoitelmia ja päiväkirjoja-herännäisyyden hengessä

Minun armossani on Sinulle kylliksi

<< < (8/9) > >>

1944:
Siitä olen Luojaani kiittänyt, että saimme tehdyksi Kankaalan peruskorjaukset terveinä ollessamme. Nyt ei tahdo onnistua kiukaan vaihtokaan.
Ymmärrän, että nuorempana olen oppinut saidaksi, nuukaksi ja jopa itaraksi. Nyt en ole vapautunut elkeistäni. Tällä tarkoitan sitä, kun en voi maatiaissaunastamme heittää kahta kolmea ämpärillistä vettä ulos, vaan yritän ne pitää saunassa "seuraavaan kertaan". Pakkasilla on mennyt monet ämpärit ja saavi halki.
Länsi-Vaalan vesiosuuskunnan vesi a 1000 lt maksaa vain 50 senttiä. Vuosikulutus on melko tasaisesti ollut 28/29 kuutiota.

1944:
Eri osioissa olen taas pyörinyt foorumilla, sillä se on ajankulua, kun unettomuus alkuyöstä vaivaa. Eihän sitä loppuyötäkään tiedä, että miten saan nukutuksi, kun sellaista tulevaisuuden kurkistelukykyä ei ole. Niin, pakkasmittarin lukemaa tulee seuratuksi.

vn:
Hyvää yötä sinne veljeni, voimia ja jaksamista, lepoa!

Laitoin juuri hienoa musiikkia, kurkkaappa!   :039:

1944:
Kurkkasin ja vastasin toisaalla. :039:

1944:
Pitkästä aikaa luin, että mitä olen kirjoittanut ja mitä muut ovat mahdollisesti vastanneet. Lujia ystäviä Herrassa, kertakaikkiaan.

Viidessä vuodessa on netin tiedot poliisi imuroinut Ruutin tiedoista tyhjäksi. Ja sitten teki Arman Alizdain kanssa elokuvan tytärvainajsta. Siinä on ongelmana se, että tyttäreni tytär todistaa äitiään vastaan. Normaalia tämä ei ole, mutta näin toimii virkavalta.

Olen sitä mieltä, että syyttäjälaitoksessa ja poliisissa on tänään korruptoituneita henkilöitä. Ei rahan vuoksi, vaan sen vuoksi, että totuudesta ei niin välitetä, kunhan oma paikka säilyy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta