Keskustelu > Raamattupiirit

Hiljaista pohdiskelua

<< < (18/21) > >>

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 29.03.22 - klo:19:52 ---https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kuula-saatana-on-saapunut-moskovaan-sanotaan-mutta-onko-saatanaa-oikeasti-olemassa-

--- Lainaus päättyy ---

Kirjoitus sopii hyvin yhteen kyseisen lehden muun sisällön kanssa.
En pidä lehteä kristillisenä lehtenä.
Ymmärrän, että joku muu ajattelee toisin ja hyväksyn täysin hänen ajatuksensa.
Jos joku pitää sitä jonkun toisen uskonnon lehtenä, niin hyväksyn senkin: pitäköön.
Meille tulee tuo kyseinen lehti, itse en sitä lue, joskus minulle kerrotaan siellä olevista suurimmista alilyönneistä.
Pitäisiköhän pyytää, että kantavat meidän lehtemme suoraan paperinkeräykseen.
Vai olisiko hyvä idea laittaa ulko-oven viereen roskakori, jossa lukisi, että postinkantaja laittaisi kyseisen lehden siihen.

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: karjalaisenkyösti - 12.04.22 - klo:23:54 ---En pidä lehteä kristillisenä lehtenä.

Meille tulee tuo kyseinen lehti, itse en sitä lue, joskus minulle kerrotaan siellä olevista suurimmista alilyönneistä.

--- Lainaus päättyy ---

Lue lehti ennen kuin arvostelet sitä.

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 13.04.22 - klo:07:25 ---Lue lehti ennen kuin arvostelet sitä.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, yöllä luin tuon lehtiartikkelin, joka oli sen linkin takana.
Käsitykseni lehdestä ei muuttunut.
Pena, mitä ajatuksia sinulla on tästä lehdestä?

Meidän perheessä kyllä lehteä luetaan ja saan joskus joitain kommentteja lehden sisällöstä, jotka vain tukevat ajatustani siitä, että toimituksessa tarvittaisiin hengellistä herätystä.
Toimitus tietysti kokee toisin ja pitäisi minua tiukkapipona. Ja näin saa ollakin. Tällaisestakaan asiasta ei pidä muodostaa sellaista kiistakysymystä, että primitiivireaktiot heräävät pintaan. Hyväksytään vain, että ajatellaan asioista eri tavalla ja mennään mahdollisimman iloisesti eteenpäin.

Pena:
Luen lehteä hyvin satunnaisesti, koska en ole helsinkiläinen. Päätoimittajan tunnen. Hän osaa sanoittaa hengellisiä asioita arkiselle kielelle, jota tavallisen suomalaisen on mahdollista käsittää. Tämä ns kaanaankielestä irtautuminen on joidenkin mielestä hengettömyyttä. minusta ei.

karjalaisenkyösti:
Penan kehotuksesta sujautinkin lehden turvaan tänä aamuna, että ei menisi ennen aikaisesti lehtiroskikseen.
Ehkäpä tutustunkin siihen tarkemmin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta