Kirjoittaja Aihe: Mitä radioasemaa kuuntelet?  (Luettu 22622 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #15 : 08.06.06 - klo:23:23 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Kerrankin syy kuunnella YleX:ää: mainittu kanava lähettää 17.7. "Mun heimo"-ohjelmassaan DOKUMENTIN KÖRTTILÄISYYDESTÄ!

Tänään Körttiksellä purkitetussa ohjelmassa ovat keskustelemassa Jaakko Renko, Minna Ruuttunen, Aura Raulo, Laura Pätsi sekä Maksim Purovaara. Vähän yli kuukauden päästä siis radio auki oikealta kohtaa!


Muistutas vielä lähempänä, kun en minä kuiteskaan muista enää sillon!  :-?
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #16 : 09.06.06 - klo:13:11 »
Pitää muistaa muistuttaa.

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #17 : 09.06.06 - klo:14:33 »
täälläkin oli sen verran sävelradion ystäviä, että kaikki allekirjoittamaan adressa radion puolesta

www.savelradio.fi
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #18 : 09.06.06 - klo:15:33 »
Hah, oikein. Nyt vielä nova, nrj ja suomipop pois aalloilta niin kansan sivistymistä ei voi estää.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #19 : 12.06.06 - klo:18:45 »
Kyllä se melkein tuonne YLEN1:n puolelle kallistuu. Onkohan sitä tulossa vanhaksi, vai mitä, kun ei enää kehtaa kuunnella puhkikuluneita soittolistoja ja turhaa löpinää (paitsi ehkä siivotessa), vaan jaksaa oikeasti kuunnella mielenkiintoisia puheohjelmiakin... ja pätkäsadut on muuten mainioita!
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #20 : 12.06.06 - klo:22:22 »
YleX:ää kuuntelen. Syy1: ajoittain hyvääkin musiikkia. Syy2: Radiomainokset on vielä pahempia kuin tv-mainokset! Syy3: on niillä juontajilla melko hauskatkin jutut aina välillä. Aamulla ainakin.
Wombaaaaa!

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #21 : 13.06.06 - klo:12:55 »
Lainaus käyttäjältä: "Michelle"
täälläkin oli sen verran sävelradion ystäviä, että kaikki allekirjoittamaan adressa radion puolesta

www.savelradio.fi
Mhhh! Varsinkin iltaisin on muuten aivan ehdoton kanava!

Hölkänen

  • Vieras
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #22 : 13.06.06 - klo:15:31 »
YleX on mulla päällä töissä ja kotona... Tykkään niiden soittolistasta. Ja kun ne soittaa välillä aivan yllättäen jotain vanhempaakin, mistä tulee muistoja mieleen... :roll: Suosikkeja ovat myös KissFM, SuomiPop ja Radio Jyväskylä. Musiikin puolesta siis.

Toisinaan jämähdän Radio Suomen taajuuksille ihan sen takia, että siellä puhuvat kansan syvät rivit (muita vannoutuneita Kansanradio-faneja? :) ).

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #23 : 13.06.06 - klo:23:01 »
Lainaus käyttäjältä: "Hölkänen"
Toisinaan jämähdän Radio Suomen taajuuksille ihan sen takia, että siellä puhuvat kansan syvät rivit (muita vannoutuneita Kansanradio-faneja? :) ).


Juups, mukavahan niitä on kuunnella. Ei tunnu maailmasta murheet murehtimalla loppuvan...  :wink:
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #24 : 17.06.06 - klo:09:14 »
tosi vähän on tullut kuunneltua viimeaikoina, omassa huoneessa tosin soi sillon tällön yleX jos sieltä tulee mitään, autossa soi classic FM, töissä soi aamulla radio nova ja joku muu ihme radio missä on aikas vitsikkäät tylsistyttävät jutut. mutta pääs asiassa olen ja tulen kuuntelemaan ihan ihka aitoja ostettuja cd- levyjä eikä mitään mp3 soittimia vaikka  sellainenekin löytyy -_-::
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa suzanna

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 24
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #25 : 17.06.06 - klo:15:27 »
Voi harmi ku en pysty kuuntelemaan tuota körttiläisyys juttua. Sillon matkalla lentokoneella EnglantiinOis nii kiva kuulla, varsinki ku siellä on Minna.
~Susanna

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #26 : 27.06.06 - klo:11:01 »
Siirsin levyjen ostamista vs. laittomasti lataamista koskevat viestit tästä ketjusta omaksi aiheekseen: http://www.h-y.fi/foorumi/viewtopic.php?t=458.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #27 : 18.07.06 - klo:11:39 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Kerrankin syy kuunnella YleX:ää: mainittu kanava lähettää 17.7. "Mun heimo"-ohjelmassaan DOKUMENTIN KÖRTTILÄISYYDESTÄ!

Tänään Körttiksellä purkitetussa ohjelmassa ovat keskustelemassa Jaakko Renko, Minna Ruuttunen, Aura Raulo, Laura Pätsi sekä Maksim Purovaara. Vähän yli kuukauden päästä siis radio auki oikealta kohtaa!

Oli hyvä juttu :D

Maataan kasassa lattialla?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #28 : 18.07.06 - klo:20:23 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Kerrankin syy kuunnella YleX:ää: mainittu kanava lähettää 17.7. "Mun heimo"-ohjelmassaan DOKUMENTIN KÖRTTILÄISYYDESTÄ!

Tänään Körttiksellä purkitetussa ohjelmassa ovat keskustelemassa Jaakko Renko, Minna Ruuttunen, Aura Raulo, Laura Pätsi sekä Maksim Purovaara. Vähän yli kuukauden päästä siis radio auki oikealta kohtaa!

Oli hyvä juttu :D

Maataan kasassa lattialla?


Pirskatti, unohdin.  :cry:

Poissa töppönen

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 5
mitä radio asemaa kuuntelen
« Vastaus #29 : 13.08.06 - klo:21:33 »
kuuntelen aika vähän radioo mutta jos ny jotakin nii  radion deitä tosin siä tulee liian vähän musiikkia nuorille