Kirjoittaja Aihe: Mitä radioasemaa kuuntelet?  (Luettu 22620 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hheikki

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 31
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« : 02.06.06 - klo:09:53 »
Mitä radiokanavaa kuuntelet? Ootko kuunnellu Radio Deitä? Mitä mieltä? Onko joku koukussa Yleradio Ykköseen? Jälkimmäinen on meikäläisen ratijo. Joskus myös Groove FM ta Radio Helsinki.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #1 : 02.06.06 - klo:10:33 »
Olen kummalinen ja kuuntelen Classic radiota. Dei:n  musiikki on heikkolaatuista ja tylsää.  Toisekseen en pidä heidän huonosta maustaan myöskään auton maksetussa rekisterinumerossa DEI-1
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa dnasukil

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 64
musiikkimaku rajallinen
« Vastaus #2 : 02.06.06 - klo:13:45 »
Tänne Oulun Lääniin ei Dein ohjelmat kuulu. Jotenkin taas Suomi radion tuputtama musiikki ei lainkaan uppoa. Myös paikallisradion musikki on yhtä hömppää. Radio ykkösestä tulee pääasiassa asiallista ohjelmaa ja myös musiikkia. Sielläkin hartausohjelmien, tai niiden suorittajien olisi joskus hyvä vakavoittaa sanomaansa.
veteraani

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #3 : 02.06.06 - klo:14:35 »
Harvoin tulee kuunneltua, enemmän levyjä. Dei on täysin naurettava kanava, ykköseltä tuleva musiikki ei taas oikein iske. Ykköseltä ja suomelta tulee ihan hyviä puheohjelmia silloin tällöin. Sävelradiota ehkä mieluiten kuuntelee, myös Kiss FM, Nova ja YleX menettelevät, Suomipop jos sattuu sellaisessa paikassa olemaan jossa kuuluu. Liikaa tulee kyllä mainoksia ja huonoa musiikkia että viitsisi kuunnella...

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #4 : 02.06.06 - klo:16:04 »
Yleensä kuuntelen levyjä mutta radiota kuunnellessa YleX tai jos olen paikassa jossa NRJ kuuluu niin ehkä myös se.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #5 : 02.06.06 - klo:16:25 »
Radio Suomi, Iskelmäradio, Radio City, Suomipop.  Noi neljä soi meillä.

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #6 : 02.06.06 - klo:16:34 »
Classic Radio, Groove FM, YleX ja joskus Ylen ykkönen. Tässä järjestyksessä.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #7 : 02.06.06 - klo:16:56 »
YleX soi yleensä, joskus tulee Novaa kuunneltua, mutta minä en välitä niistä kaikista mainoksista, niin sitä sitten vähän vähemmän.
Koulukyydin kuski soittaa aina Iskelmäradiota, mitenköhän selviän ilman sitä koko kesän?
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa suzanna

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 24
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #8 : 02.06.06 - klo:19:37 »
Radio Nova :smt023 Aika vähä kuitenki kuuntelen radiota.. Autossa, lenkillä ja koulu aamusin
~Susanna

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #9 : 02.06.06 - klo:20:27 »
Radio Helsinki ja Groove Fm ovat must.

Groove on periaatteessa peruskanavani, kun sieltä tulee niin paljon musiikkia (ja hyvää) mutta kuuntelen Helsinkiä kun haluan kuulla esim. radio filosofeja tai kompostikoplaa ym. ohjelmaa.

Sitten classic fm mielialan mukaan

ps. ylen radioteatterin kuunnelmat on suurimmaksi osaksi loistavia!
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #10 : 02.06.06 - klo:22:13 »
aamusin yleX
muuten yleensä suomi pop, vaikka niiden puhe puoli on aikas huono. ne lauanti illaan finnhitsit on kyllä ihan huppuja varsinkin kesällä mökillä  :D
groove :sta tykkään tosi paljon samoin radio helsingin paska lista on huippu.

mä valitsen enemmän ohjelmien mukaan, tykkän ihan hulluna radio teatterin jutuista niinku knalli ja sateenvarja ja noita nokinenä.
ylen radion lastenohjelmat on tosi kivoja niitä tulee pojan kanssa kuuneltua, ovat loistava vaihtoehto telkkarille.

Deistä en oo oikein ikinä tykänny, liiaan jotenki no se vaan on liian kaikkea ja miks sielt tulee lähinnä vaan englanninkielistä musaa. suomessa on niiiin paljon gospel bändejä joita vois soittaa niin menis sanomakin parmmin perille.
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa Hheikki

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 31
rario rei
« Vastaus #11 : 02.06.06 - klo:22:50 »
On pakko laittaa kökköä murrehuumoria ennen iltarukouksia: Äitimuori ystävätär kai jostakin Sata-Hämeestä -oikaskaatten natiivipuhujat. 80-luvulla se katto töllöstä Rallasta, nyt se on tullu uskoon ja alakanu kuunnella Rario Reitä  :D

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #12 : 04.06.06 - klo:00:35 »
957, Moreeni, Yle1, Radio Suomi, Groove, Radio Dei ja moni muu. Mikään näistä ei ole täydellinen mutta onneksi ainakin minun radioissani toimii kanavanvaihto helposti joten kultakin kanavalta voi poimia ne joista itse pitää   :)
Lisäksi netistä esim "Gospel Twang Radio" (=Christian Country radio playing pure, sanctified country & bluegrass music) ja "midnight blues".

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #13 : 08.06.06 - klo:15:34 »
Kotona ei tule radiota oikeastaan kuunneltua, kun ei ole viritintä. Suunnitelmissa on kyllä ollut joku kiva tivolin loota tuohon kirjoituspöydälle kunhan saisivat tehtyä kunnon ulostulot niihin (ts. ei miniplugi kiitos). Töissä sain kuulosuojaimet, joissa on radio. Äänenlaatu ei kyllä niitä parhaimpia ole, vaikkakin oletin sen olevan vielä huonompi ennen kokeilua. Pessimisti ei siis pety. :) Toisaalta radioääni on niin överiksi kompressoitua jöötiä, että eipä sillä niin väliäkään (tjeu: radio city, jos se vielä on olemassa).

Varsinaisista radiokanavista tulee töissä kuunneltua Bassoradiota, nyt kun saivat fm luvan. Musiikin/juontojen taso on täysin riippuvainen ohjelmasta ja on kaikkea älyttömän tuuban ja parhauden väliltä. Mutta yli 90% musikiista on minulle nevahöörd, mikä on ehdottomasti plussaa. Radio Helsinkiä tulee myös kuunneltua töissä. Myös tässä tapauksessa taso on hyvin ohjelmariippuvainen, musiikki vähän populaarimpaa linjaa ja puheohjelmatkin joskus ihan hyviä. Groove fm:ltä tulee myös ihan hyviä biisejä joskus mutta toisaalta suurimmaksi osaksi ulosanti on jotain täysin yhdentekevää hissimusiikkia. Siinäpä ne kuunneltavat, muut on enemmän tai vähemmän jätettä. Taino, classic fm:ää voisi kuunnella, mutta klassinen kuulostaa levyltä huonolta ja radiosta vielä huonommalta.

Ylexiltä tuli vielä silloin kun oli radio kotona kuunneltua dizzyn shöyt, satunnaisesti skillsterssiä ja avaruusromua silloin kun ohjelma vielä siellä pyöri. Ennen iltayhdeksää taitaa tuoltakin kanavalta tulla samaa paskaa kuin nrj:ltä, novalta ja muilta. Töissä muuten altistuu väkisin n. 1-2h nrj:lle päivässä. Lähimmäisenrakkaus karisee muuten aika vauhdilla sitä kuunnellessa. Onneksi sentään on melko hiljaisella.

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Mitä radioasemaa kuuntelet?
« Vastaus #14 : 08.06.06 - klo:22:13 »
Kerrankin syy kuunnella YleX:ää: mainittu kanava lähettää 17.7. "Mun heimo"-ohjelmassaan DOKUMENTIN KÖRTTILÄISYYDESTÄ!

Tänään Körttiksellä purkitetussa ohjelmassa ovat keskustelemassa Jaakko Renko, Minna Ruuttunen, Aura Raulo, Laura Pätsi sekä Maksim Purovaara. Vähän yli kuukauden päästä siis radio auki oikealta kohtaa!