Keskustelu > Yleinen keskustelu

Presidentti 2006

<< < (2/34) > >>

Eevi:
ai kaikki muut on ääripäitä...? mutta joo, vaikka saisinkin äänestää niin ketään kokoomuslaista en äänestäisi.

PekkaV:
Suomen Keskusta on Suomessa olevien laitaliikkeiden keskivälissä. Toki yksittäisiä mielipiteitä on sekoittamassa kuviota. Käsitteellisesti, lähtökohtaisesti ydin löytyy keskeltä. Kasvu tapahtuu reunoilla. Keskustan kautta kulkee ravinto. Siksi Suomen Keskustan ehdokas Matti Vanhanen on implisiittisesti koko maan isä.

Eevi:
kyllä mä sen tiedän, tarkoitin vaan että vaikka keskusta onkin keskellä niin ei kaikki muut välttämättä ole friikkejä.
ja ihan vaan uteliaisuudesta, mihin rkp sijoittuu tässä? vai onko niiden ainoa tavoite tehdä suomesta svenskfinland.

PekkaV:

--- Lainaus käyttäjältä: "Eevi" ---kyllä mä sen tiedän, tarkoitin vaan että vaikka keskusta onkin keskellä niin ei kaikki muut välttämättä ole friikkejä.
ja ihan vaan uteliaisuudesta, mihin rkp sijoittuu tässä? vai onko niiden ainoa tavoite tehdä suomesta svenskfinland.
--- Lainaus päättyy ---


Friikki?

Eevi:
^^' tarkoitin ääripäitä....niin hienot sanat ei kuulu mun sanavarastoon ehee he.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta