Kirjoittaja Aihe: Mitenkä lie? +25-v. körtit netissä?  (Luettu 17650 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tuomenkukka

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 19
Mitenkä lie? +25-v. körtit netissä?
« Vastaus #30 : 17.11.07 - klo:22:06 »
Minä olen 2x25 vuotta :D !

Totta on, että täällä on kovasti nuoria ihmisiä keskustelemassa (vaikka aina ei ikää voi arvata), mutta kyllä me "vanhatkin" tänne hyvin mahdutaan. Joskus käyn katsomassa, mistä täällä keskustellaan, mutta en kyllä useinkaan innostu keskustelemaan. Täytyisikö olla sellainen 25+-keskustelu osio meille "vanhoille"  :wink:  ...mutta sittenhän se taitaisi olla ikärasismia. :lol:

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Mitenkä lie? +25-v. körtit netissä?
« Vastaus #31 : 18.11.07 - klo:20:26 »
Lainaus käyttäjältä: "tuomenkukka"
Täytyisikö olla sellainen 25+-keskustelu osio meille "vanhoille"  :wink:  ...mutta sittenhän se taitaisi olla ikärasismia. :lol:


Ennen kuin ehdin tätä lukeakaan oli ideoitu, että palautetaan nuorten palsta. Ajankohtaista palstajakoajattelua siis.
Itse asiassa viime aikoina kirjoittelu on siis varmaan enimmäkseen ollut 25+ -ikäisten, reilustikin. Hienointa olisi, että sulassa sovussa kaikki ikäluokat  tulisivat juttuun. Nyt nuorten palstalla taasen kutsutaan nimenomaan nuoriakin tänne jälleen.

Poissa apellikka

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 108
Mitenkä lie? +25-v. körtit netissä?
« Vastaus #32 : 24.11.07 - klo:20:44 »
Olen yli 40 ja jo pitkään miettinyt, uskaltautuisinko rekisteröitymään körttifoorumille. Jarruna on isohko perhe, jolloin tietokoneelle pääsy on välillä takkuisten takana. Eikä ajan käyttö muutenkaan ole omassa vallassa - ehkä se on yleisemminkin syynä sille, että työn ja perheen keskellä painotteleva ihminen ei osallistu nettikeskusteluihin eikä todellisen elämän seurapenkillekään.

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
Mitenkä lie? +25-v. körtit netissä?
« Vastaus #33 : 24.11.07 - klo:22:05 »
^ Ratkaisu: kaikille oma kone ja työaika päivittäin rajataan 8 tuntiin. Lapsille ja puolisolle harrastukset.  :D

Siitä sitten vaan kirjoittelemaan.

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Mitenkä lie? +25-v. körtit netissä?
« Vastaus #34 : 25.11.07 - klo:11:14 »
Eikös nettikeskustelussa ole juuri se hyvä puoli, että siihen voi osallistua silloin, kun itsellä on aikaa?

Eri asia on tietysti se, jos aikaa ei ole lainkaan...

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Mitenkä lie? +25-v. körtit netissä?
« Vastaus #35 : 25.11.07 - klo:21:52 »
Lainaus käyttäjältä: "apellikka"
Olen yli 40 ja jo pitkään miettinyt, uskaltautuisinko rekisteröitymään körttifoorumille. Jarruna on isohko perhe, jolloin tietokoneelle pääsy on välillä takkuisten takana. Eikä ajan käyttö muutenkaan ole omassa vallassa - ehkä se on yleisemminkin syynä sille, että työn ja perheen keskellä painotteleva ihminen ei osallistu nettikeskusteluihin eikä todellisen elämän seurapenkillekään.
Olen aivan samaa mieltä kuin apellikka. Olen ärsyyntynyt koska mm. BB 24/7 katsotaan, nettipelejä pelaillaan, chattiin osallistutaan jne. Olen halunnut körttifoorumia seurata. :wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Tina Yvonne

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 36
Mitenkä lie? +25-v. körtit netissä?
« Vastaus #36 : 03.02.08 - klo:20:44 »
Olen 46v.
Jossain vaiheessa, kun olin jo jonkinaika kirjoitellut tänne sivuille, minulle valkeni muiden(useiden) kirjoittajien nuori ikä.
 Ensin häpesin vähän, olinko väärällä foorumilla, sitten huomasin että omien lasteni ikäisten kanssahan on mahdottoman antoisaa kirjoitella. Täällä on erityisen fiksuja nuoria ihmisiä.
Mielestäni foorumi on hyvä tällaisenaan, ilman ikärajoja.
Isoäitini sanoi aikoinaan : En katso itseäni peilistä, niin en lainkaan muista että olen jo vanha(80v)...
Jos hän joskus kampasi iteään peilin edessä, varoi hän ainakin panemasta silmälaseja päällensä (näkö oli huono). Siten voi olla juuri niin nuori kuin haluaa...
Olen lammas pienoinen, karitsainen Jeesuksen !