Keskustelu > Seuratupa

Evankeliumin levittäminen

<< < (8/9) > >>

Teme:
*snif* eli minun sanojani ei koskaan tulkita körttiläisyydeksi, kun en ole edes Pohjanmaalla asunut. ;)

Mutta sitten toisaalta... onhan se vapauttavaa, että saan laukoa mitä tahansa, eikä sitä liitetä körttiläisyyteen. Voi ihanaa, mitä vapautta! JIPPII!!! Saan olla oma itseni, ei tarvitse otaa paineita. Hurraa! Oikeastana olenkin tainnut löytää ilosanoman. ;) Saanko sanoa siis mitä ikinä lystää?

Teme

seppos:

--- Lainaus käyttäjältä: "Teme" ---*snif* eli minun sanojani ei koskaan tulkita körttiläisyydeksi, kun en ole edes Pohjanmaalla asunut. ;)

Mutta sitten toisaalta... onhan se vapauttavaa, että saan laukoa mitä tahansa, eikä sitä liitetä körttiläisyyteen. Voi ihanaa, mitä vapautta! JIPPII!!! Saan olla oma itseni, ei tarvitse otaa paineita. Hurraa! Oikeastana olenkin tainnut löytää ilosanoman. ;) Saanko sanoa siis mitä ikinä lystää?

Teme
--- Lainaus päättyy ---


Älä itke Teme, en minäkään vaan olen ihan puhdas proselyyttikörtti. Saat puhua vapaasti.

Pena:
Elkee hyvät immeiset unohtakaat savvoo ja Nilsiee. Kummitätj ol sieltä.

(Paikallisilta beduiineilta pyydän anteeksi kamalaa rikostani. Kirjoitan kaunista kieltänne ilman mitään oikeutta siihen. Olenhan lähinnä stadista.)

Johannes:
Niin just, ei Savoa saa unohtaa, erityisesti Pohjois-Savoa...täällähän on myös tärkeitä körttipaikkoja ja -tapahtumia... Aholansaari, Portaanpään kristillinen kansanopisto, Telppäsniityn herätyspaikat, Ukko-Paavon synnyin- ja elinpaikat....   :wink:

Pena:
Mitä taas körttiläisiin ja evankeliumin levittämiseen tulee, lähetystyössähän herännäiset ovat tehneet kaikenlaista niin koti- kuin ulkomaillakin. Namibian luterilaisen kirkon virsikirjassakin on kumman paljon siioninvirsiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta