Kirjoittaja Aihe: Lapsellista  (Luettu 3719 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Lapsellista
« : 09.07.07 - klo:22:11 »
Niin kauan kun kuullahan lasten naurua on aikuusilla toivoa ja kaikki hyvin. http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Lapsellista
« Vastaus #1 : 11.07.07 - klo:12:28 »
Kolomen vanaha kummilikka oli oven takana ja huusi: " OVI AUKI JA TAIVASTA MYÄREN!" Kaikellaasta ne mummat, 83v äiteeni opettaa tenavan tenavillensa. :D
Sanansaattajasta tuloo aina luettua lasten suusta kohta ja siältähän ne airoommat kommentit ja huamiot tuloo.

Notta tännekkin vois laittaa nuata tenavien paukahruksia ja kommelluksia meirän kaikkien iloksi.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Lapsellista
« Vastaus #2 : 11.07.07 - klo:15:04 »
Mun äiti kerran rupes laittamaan mulle muumivideota mutta kasetti oli lopussa, rupes sitä kelaamaan alkuun nii että ruudulla näky pelekkää lumisadetta. Pikku Sanna siinä sitte toteamaan: "Höh, mitä nyt? Töpseli on väärässä paikassa."
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Lapsellista
« Vastaus #3 : 12.07.07 - klo:08:30 »
Kerroin perheelleni vähän ennen starttiamme Lahteen, että herättäjäjuhlilla olisi kiva olla yhdessä joissain seuroissa, mutta että minulla on myös omaa ohjelmaa, pari haastattelua ja sen sellaista. Kerroin myös, että aion osallistua körttifoorumilaisten tapaamistilaisuuteen. Tuolloin minut foorumissa usein nähnyt kymmenvuotias tyttäreni tokaisi:
 
  - Mitäs jos ne huomaavat, että sinä et ole yhtä fiksu kuin mitä körttifoorumilla.

  Fiksu ja fiksu, siellä tai tai täällä, no. On tässä ainakin mahdollisuus kikkailla, ottaa vaikkapa jokin raamatullinen selityskirja polvien päälle, WSOY:n Iso tietosanakirjasarja on kätten ulottuvilla, ja äkkiäkös sitä googlettaa.

    Menin muuten sanattomaksi tyttäreni kommentista, enkä voinut kiistää etteikö...

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Lapsellista
« Vastaus #4 : 12.07.07 - klo:09:28 »
Olit sinä ainakin reilut 30 vuatta takaperin aika fiksu kaveri #-o

Sanansaattajas: Neljävuotias tyttäreni filosofoi: ”Eiks oo äiti aika jännää, että meijän iskä näyttää niin samalta ku mekin,
vaikka se on vaan valittu.”


Johannalle, 2,5 v., oli kotona opetettu, miten tuli käyttää suojatietä.
Tähän Johanna: "Joo. Eihän enkelitkään voi varjella, jos ei ite yhtään yritä."
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.