Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 7  (Luettu 28478 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 7
« Vastaus #135 : 17.08.10 - klo:23:51 »
Olin ahkera. Nyt on hyvä men nukkumaan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33764
Vs: Tänään osa 7
« Vastaus #136 : 19.08.10 - klo:09:53 »
Vihdoin olen minäkin läppärin-käyttäjä-orja.
En ole vielä päässyt kokeilemaan mökillä. Voi olla ettei Mockula skulaa siellä, sillä lapsenlapsella oli vaikeuksia siellä. :024:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 7
« Vastaus #137 : 19.08.10 - klo:10:58 »
Olen jäänyt koukkuun berliiniläismunkkeihin, yhden syötyäni, paha, paha asia, heräsi himo.  Nämä eivät kumminkaan ole totta:  a)pimeässä syöty ei lihota b) sairaana syöty ei lihota. En mene ostamaan uusia, en.  >:(
Mistä hippiäinen saa nuo hauskat hymiöt, tuon joka lukee lehteä ja tuon joka tanssii ympäriinsä?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään osa 7
« Vastaus #138 : 19.08.10 - klo:12:14 »
Mistä hippiäinen saa nuo hauskat hymiöt, tuon joka lukee lehteä ja tuon joka tanssii ympäriinsä?



Täältä: http://www.millan.net/minimations/smileys_other.html
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään osa 7
« Vastaus #139 : 19.08.10 - klo:13:30 »

Tänäänkin on hyvä päivä
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33764
Vs: Tänään osa 7
« Vastaus #140 : 19.08.10 - klo:14:45 »
Uskomaton Liisa-ystäväni täyttää tänään 97 vuotta. Uskollinen Basso-koirani täyttää huomena 91 vuotta(13 v. koirana)

Kiitollisena uskollisista ystävistä. Muistakin, esim. monista foorumilaisista, vanhenettehan tekin.


                                                                                                                                 

                                           
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tänään osa 7
« Vastaus #141 : 21.08.10 - klo:09:41 »
Tänään jatkuu muuttourakka. Eilen roudattiin Tiitiäiselle mööpeleitä vähän kotoa, sohva kirppiksestlä, sänky ja ruokapöytä toiselta kirppikseltä. Haa, meinasi unohtua lipasto kolmannelta kirppikseltä. 
  :003:

Muutama kattovalasin saatiin asennettua. Olkkarin "kattokruunu" on vielä vaiheessa, niinkuin rullaverhon asennuskin. Tänään ei enää kiskota lullaa perässä. Nyt meinataan pärjätä parilla farkulla.
Aika unkeellisia valaisimien kiinnitysratkaisuja nykyisin näkee ja kokee. Nyt kyllä helpottaa ne pistokkeet, kun ei tarvitse enää "sokeripalaan" ruuvata johtoja.
Kirppikseltä ostetut mööpelit helpottaa, kun niitä ei tarvitse kasata huonekaluliikkeiden palapelisarjoista.  :023:
Pyryharakka

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään osa 7
« Vastaus #142 : 21.08.10 - klo:10:07 »
Me lähdemme kapearaiteisen junan seuroihin ja tänne jäävät siirtyvät osaan 8
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi