Kirjoittaja Aihe: Vieraissa käynti ?  (Luettu 16384 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #30 : 05.02.12 - klo:10:44 »
Yksi kaverini suutui minulle, eikä uskonut kun kerroin jotta hänen eukko makaa joka jätkän kanssa, siis aivan joka mahdollisen, myös tuon petetyn miehen veljien kanssa.
Noo, nehän suuttui veljineen ja eivät enää edes päivää sanoneet.
Veljensä moitti minua, ettei sellaisista asioista saaa puhua vaan on oltava hiljaa.
Mutta eivät uskaltaneet myöntää tekojaan vaan kielsivät kaiken, kunnes kaverini pikkupoika kertoi isälleen suoraan miten vieraat sedät kulkee äidin luona kun isi on töissä.
Silloin aukes kaverilla silmät ja tuli juttusille oltuaan yli vuoden mykkänä minulle.
Yksi kaverini tuli myös mainitseen mitä oli itsekkin touhunnut hänen vaimonsa kanssa, oli ainoa selkärankainen nuista.
Sanoin vaan kaverille jotta sanoin sulle asiat suoraan ja sanon vastakin, sillä itsekkin haluaisin että mulle sanottas suoraan jos olisin samassa tilassa.
Asialla oli vielä sellainen  sivujuone jotta nuo huoraajat oli viellä puhuneet minusta paikkakunnan ravintoloissa jotta minulla on huumeita myytävänä ja olen iso tekijä huumemarkkinoilla.
Kun kuulin asiasta sanoin vaan jokaiselle jotta tottakai minulla on, mutta olen tukkumyyjä ja en myy pieniä eriä.
Tuttu poliisi nauroi kerran kun saunottiin ja kysyi nostanko metelin, johon vastasin, ettempä kehtaa, olkoon, saa minusta luulotella jokkainen mitä haluaa.

Mielestäni jokainen joka tietää jonkun pettävän ja salaa asian kaverina syyllistyy itsekkin asiaan.   :kahvi:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #31 : 05.02.12 - klo:11:01 »
Jospa oletkin vain emotionaalisesti riippumaton ja/tai kehittynyt...

Riippumaton ehkä. Hyvästään jakaa mielellään?

Muistelen, että antropologit väittäisivät, että jossakin päin maailmaa olisi ollut ihan normaalia vieraanvaraisuutta tarjota aterian ja yösijan lisäksi myös vaimonsa kauempaa tulleiden vieraiden käyttöön. Ehkä sillä on (tietämättä) saatu järjestettyä populaatioon tarpeellinen määrä geneettistä muuntelua harvaanasutuillakin seuduilla?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #32 : 05.02.12 - klo:11:11 »
Eläinmaailmassa laumassa on hallitseva uros, joka on mittelöt voitettuaan
oikeutettu kellistämään kaikki lauman naaraat.
Myös niitä naisia riittää, ketkä ovat isojen kihojen perään.

Luin kerran seksuaalivähemmistöjen kirjoittaja-foorumilta
bi-seksuaaalista miehestä, joka on ollut vaimolleen pitkään uskollinen
ja jolla on kokemuksia pelkästään naisista.
Hänelle on tullut vastustamaton himo kokeilla seksiä miehen kanssa.
Ja hänellä on mielestään siihen oikeus.

Tämähän asetelma voi mennä bi-seksuaaleilla myös toistepäin.
Elämä on kemiaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #33 : 05.02.12 - klo:11:28 »
Riippumaton ehkä. Hyvästään jakaa mielellään?

Muistelen, että antropologit väittäisivät, että jossakin päin maailmaa olisi ollut ihan normaalia vieraanvaraisuutta tarjota aterian ja yösijan lisäksi myös vaimonsa kauempaa tulleiden vieraiden käyttöön. Ehkä sillä on (tietämättä) saatu järjestettyä populaatioon tarpeellinen määrä geneettistä muuntelua harvaanasutuillakin seuduilla?

Tämä mitä kerrot on totta inuittien keskuudessa. Se ei kyllä ole vieraanvaraisuutta, vaan pakon sanelema juttu. On pakko saada vierasta geeniperimää sukusiittoisuuden uhatessa Samoin he antavat lapsensa kolmevuotiaina toiseen perheeseen, ettei lapsi samaistu pariin vaan ryhmään, koska pari ei niissä olosuhteissa pysty elämään. Jos uhkaa nälänhätä eikä saalista ole saatu, vain metsästäjät syövät, jotta olisivat riittävän hyväkuntoisia ruokkimaan ryhmän. Pakko aiheuttaa ihmisille valintoja, joita toisissa olosuhteissa tuskin muuten tehtäisiin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

  • Vieras
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #34 : 06.02.12 - klo:16:11 »
En hyväksy.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #35 : 06.02.12 - klo:17:12 »
En hyväksy.
Hyvä Myyrä :kahvi:

Ei suhde toimi kunnolla, jos vieraissa pitää käydä.
Toki näyttelijöitäkin on.Kenempä suhde ei tunnetasolla
vieraissa käymisestä kärsisi. Hyvä että kakistit asian suoraan ulos
kurkusta. Minä säästelen välillä liikaa sanoja ja välillä annan
paukkua niitä ulos senkin puolesta.
Elämä on kemiaa.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #36 : 06.02.12 - klo:22:23 »
Minä en hyväksy syrjähyppyä omakohtaisesti.

En kyllä välttämättä menisi sanomaan toiselle, jos tietäisin hänen kumppaninsa syrjähypystä. Se riippuisi tilanteesta. Jos se olisikin vain kerran erehdys, joka ei toistu. Jos parisuhde olisi onnellinen, niin mikä minä olisin tuomaan siihen liittoon kriisin.
Jos taas pettäminen olisi jatkuvaa ja toinen osapuolis selvästi kärsisi tilanteesta tietämättä, mikä mättää, niin silloin voisin ehkä paljastaa toisen.

Olen joskus miettinyt, huomaisinko minä, jos minua petettäisiin. Vaistoaisinko, epäilisinkö? Mitä tekisin, jos nyt kuulisin, että puolisoni on pettänyt minua? Vaikea sanoa. Ainakin olen niin tyytyväinen liittoomme ja onnellinen, että en voisi uskoa sellaista tapahtuneeksi. Jos näin onnellisena kuulisi puolison pettäneen, niin ei siihen koko maailma kaatuisi. Kai.
Pyryharakka

Poissa tim1965

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 179
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #37 : 07.02.12 - klo:13:13 »
Henkilökohtaisesti en haluaisi missään tapauksessa tehdä syrjähyppyä, en halua rikkoa tyttöystävääni vastaan enkä särkeä hänen sydäntään.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #38 : 07.02.12 - klo:14:18 »
Onhan niitä suhteita, joissa seksi ei ole toiminut vuosiin tai
kumppanit ovat muuttuneet etäisemmiksi henkisesti.
Ajoittain kaivataan myös muita seksin tai henkisen puolen
piristämiseksi.
Elämä on kemiaa.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #39 : 07.02.12 - klo:14:59 »
Onpa tylsää, no käväsempä vähän vieraissa!

(taas tätä minun sairasta huumoria)
Herra armahda.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #40 : 07.02.12 - klo:15:39 »
Montaa kantaa palstalla ollaan.

Mutta jatketaampas asiaa kysymyksellä, haluaisitko että sinulle kerrotaan puolisosi huoraamisesta ?    :kahvi:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #41 : 07.02.12 - klo:15:53 »
Montaa kantaa palstalla ollaan.

Mutta jatketaampas asiaa kysymyksellä, haluaisitko että sinulle kerrotaan puolisosi huoraamisesta ?    :kahvi:

Kyllä jos se on jatkuvaa, mutta en yhdestä lankeemuksesta, joka ei jatku. Tiedän, että puolisoni kertosi sen itsekin jos näin kävisi. Luotan, muuten on vaikeaa elää.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #42 : 07.02.12 - klo:22:20 »
Montaa kantaa palstalla ollaan.

Mutta jatketaampas asiaa kysymyksellä, haluaisitko että sinulle kerrotaan puolisosi huoraamisesta ?    :kahvi:

Matt. 5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.

Tuolta ei normaali mies voi välttyä, joten sitä ei tarvitse minulle kertoa enkä minä siitä pahastu.

Olen sen verran tarkan seulan läpi puolisoni valinnut ja seurustellut siihen katsoen, että pidän täysin mahdottomana, että hän kävisi vieraissa.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #43 : 08.02.12 - klo:08:37 »
Olen sen verran tarkan seulan läpi puolisoni valinnut ja seurustellut siihen katsoen, että pidän täysin mahdottomana, että hän kävisi vieraissa.

Kaikilla ei ole varaa valita. Sinua taisi onnistaa, kun pääsit seulomaan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #44 : 08.02.12 - klo:10:00 »
Kaikilla ei ole varaa valita. Sinua taisi onnistaa, kun pääsit seulomaan.

Pidin periaatteena, että ennemmin ilman kuin huonon kaverin kanssa. Jouduin toki kestämään joidenkin kettuilua siitä, että en ehkä saakaan koskaan miestä. Menihän siinä kouluajoilta saakka monta vuotta siihen, että "kaikilla muilla" oli poikakaverit, vaan ei minulla.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.