Kirjoittaja Aihe: Vieraissa käynti ?  (Luettu 16396 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vieraissa käynti ?
« : 30.01.12 - klo:14:10 »
Pettämissivut.
Jopas on kun oikein netistä löytyy varatuille ihmisille pettämissivut.
Voiskohan päätellä jotta on kyseessä oikein houkuttelu moiseen ?    :kahvi:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22056
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #1 : 30.01.12 - klo:14:34 »
Aina on joku, joka kokee varoittamisen houkutteluksi ja kieltämisen yllyttämiseksi. Toisaalta vaikeneminen on perinteisesti myöntymisen merkki. Onko paras kannanilmaus 'jyrkkä ehkä'?

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #2 : 31.01.12 - klo:08:26 »
ihmiset eivät ole putkihurskaita... kaikki ihmiset ovat syntisiä...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #3 : 31.01.12 - klo:08:42 »
Amerikoissa on vielä palkattu sellaisia naisia, kun houkuttelee miehen salasuhteeseen.
Sitten ne kuvaa salaa tapaamisia ja näyttävät niitä sulholle tai morsiammelle. :-\

Kaikenlaiset ns, tosi telkut on ihan hirveää katsottavaa, mutta ihmiset tykkää ja katsoo niitä innoissaan.

Toi norjalaisten deittipalvelu varatuille on kyllä taas yksi huippu. Toisaalta sen aloittaja tekee sen kait vain taloudellisista syistä, mutta ne tuhannet käyttäjät? Ne ihmetyttää. Kumpa joku wigileaksi paljastaisi ne ihmiset ja julkistaisivat niiden nimet.
Miten tää maailma onkin niin sairas? :-\
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #4 : 31.01.12 - klo:10:34 »
Tunnustan:  En tykkää.  Mitäs se minulle kuuluu, omissani kyllin on jne, mutta en pidä semmoisesta sosiaalisesta mediasta, joka suorastaan heklpottaa toisen ihmisen loukkaamista niin syvästi, kuin pettäminen tekee. Ja vielä oikeastansa lähimmän. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #5 : 31.01.12 - klo:15:43 »
Parempi aidsi, kun aina paitsi. :-\
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #6 : 31.01.12 - klo:16:30 »
Tunnustan:  En tykkää.  Mitäs se minulle kuuluu, omissani kyllin on jne, mutta en pidä semmoisesta sosiaalisesta mediasta, joka suorastaan heklpottaa toisen ihmisen loukkaamista niin syvästi, kuin pettäminen tekee. Ja vielä oikeastansa lähimmän. 

Olen täsmälleen samaa mieltä.

Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #7 : 31.01.12 - klo:21:16 »
Tässä vastaiskuksi komein kosinta mitä olen nähnyt. Morsiamella ei ollut aavistusta asiasta. http://www.youtube.com/watch?v=Fr_4sokujwI&feature=related
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #8 : 31.01.12 - klo:22:50 »
Myös tässä tyylillä tehty kosinta: http://www.youtube.com/watch?v=pnVAE91E7kM   :eusa_clap:

myyrä

  • Vieras
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #9 : 31.01.12 - klo:23:44 »
Aitoon rakkauteen perustuva uskollisuus on varmaankin hyvä perusta, jonka varassa liitto voi kestää  :eusa_think:  ...tai enhän minä tiedä...

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22056
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #10 : 01.02.12 - klo:07:39 »
Aidon rakkauden tulisi kehittyä aidon rakastumisen rinnalle ennen lumouksen haihtumista.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #11 : 01.02.12 - klo:10:06 »
Aidon rakkauden tulisi kehittyä aidon rakastumisen rinnalle ennen lumouksen haihtumista.
Amen

http://www.youtube.com/watch?v=nlfxe8ujn7M
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #12 : 01.02.12 - klo:11:09 »
Ja mitähän se on se aito rakkaus?

Minulle riittäisi, että on tyyppi jonka kanssa jotensakin tulee toimeen ja uskaltaa puhua henkilökohtaisemmistakin asioistaan ja joskus on hauskaa. Tämmöisiä ihmisiä on maailmassa varmaan aika monta. Mutta kun tuntuu, että kaikille tuo ei riitä aidoksi rakkaudeksi, vaan pitää saada tuntea olevansa erityisihmeellisenainutlaatuinen, ja sitä fiilistä en pysty toiselle tarjoamaan, juuri siksi kun tunnen, että moni muukin kelpaisi ihan yhtä hyvin. Osaltaan tähän se viime seurustelukin päättyi.

(Se, että moni muukin kelpaisi yhtä hyvin, ei tarkoita puoleltani vieraissa käyntiä, koska ne monet muut kelpaisivat vain yhtä hyvin, eivät siis ole sen erityisihmeellisempiä, jolloin niiden kanssa ei mitään intiimiviritelmiä tarvitse kehitellä.)
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #13 : 01.02.12 - klo:11:34 »
Aidon rakkauden tulisi kehittyä aidon rakastumisen rinnalle ennen lumouksen haihtumista.

Ja mitähän se on se aito rakkaus? ---



Ainakin minä näen asian niin, että aito rakkaus tarkoittaa asian ottamista vakavasti ja kaikinpuolista tarkkaa harkitsemista.

Ei niin, että ollaan korviaan myöten rakastuneita ja sen huuman voimalla nopeasti solmitaan avioliitto. Sen jälkeen voi käydä niin, että pudotaan sieltä pilven reunalta rymisten alas.

Kun seurustellaan niin, että tutustutaan molempien sukuun, esitellään kumppani muillekin ihmisille, puhutaan tulevaisuudesta ja otetaan huomioon faktat (miten tästä eteenpäin, missä asutaan, mistä toimeentulo, onko meillä likipitäenkään samat arvot, uskommeko samaan Jumalaan j.n.e.). Tämmöisiä asioita kun tosissaan miettii, niin seurustelu on muutakin kuin hetken huumaa. Ehkä siinä punnitaan rakkaus, olenko valmis luopumaan jostakin, jonka tilalle saan jotain muuta.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Vieraissa käynti ?
« Vastaus #14 : 01.02.12 - klo:11:36 »
Kyllä sitä jotain pientä erityisihmeellisainutlaatuista taarvitaan että päästään edes suhteen alkuun. Tai voihan sitä seurustella sosiaalisista syistä, tylsyyden tappamiseksi.