Kirjoittaja Aihe: Ketä ihailet ja miksi?  (Luettu 5488 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Ketä ihailet ja miksi?
« Vastaus #15 : 14.10.11 - klo:19:16 »
en muista olenko kertonut Leenalle koskaan mutta Dietrich on minunkin "idolini", se ehdottomuus hyvän puolesta ja itsensä likoon laittaminen. Ja tietenkin VK600.

Tämä ilahduttaa  :026:   Dosenttia, josklin hän vaatimattomana miehenä toteaa etteihän hän tässä nyt mitään...     Hän on hyvin onnellinen kuullessaan, että hänellä on foorumilla ystäviä!  Usein mietin, kuinka hänelle Kristus oli niin todellinen , "perimmäinen realiteetti", ja minun on toisinaan käynyt kateeksi hänen uskonsa.  Varmaan vähän höhlää.  Mutta auttamatonta.  Juuri kai moni oivallus, joiden avulla hän kesti, kuten niistä loppuvaiheiden kaoottisista fiiliksistä kai keljuimpia mitä ihmiselle tulee, ahdistuneisuus siitä ettei oikein itsekään tajua kuka on, toiset näkevät minut tällaisena ja itsestäni tuntuu tuollaiselta, takuulla. 

"Kuka olenkin, sinun minä olen, Jumalani!"    Ei sen niin väliä millainen, vaan kenen.  Vaikka olisi täysin hajalla.  Koko kysymys häviää, kun vastaus onkin aivan muuta, ja paljon tärkeämpää.  Se kokosi hänet moneen kertaan. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Ketä ihailet ja miksi?
« Vastaus #16 : 14.10.11 - klo:20:08 »
En tiedä ketä, mutta mitä.
Yksinkertaisia asioita, ne on monesti nerokkaita.

Joku leipä ja voi sen päällä saa mut aina miettimään, että ompa nerokas keksintö. Aivan ilmiömäistä nerokkuutta.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Ketä ihailet ja miksi?
« Vastaus #17 : 14.10.11 - klo:20:18 »
Tanskalainen voileipä. Nam! :icon_wink:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)