Kirjoittaja Aihe: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"  (Luettu 3445 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ilimari

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 11
Mitäs muut on mieltä joistakin kesän uusista paidoista Herättäjäjuhlilla kun niissä oli hihassa Herättäjäyhdistys-teksti ja logo?

Esim. Seinäjoen juhlien "Katso lasta"-paita oli minusta paljon mukavampi laittaa lapselle kouluun tai muualle päälle kun se oli ilman mainosta. Itseäni ei häirtse kertoa mistä paidasta on kyse jos joku kysyy, tai jos lapset sen jollekin kertovat, mutta ylimääräisestä hihamainoksesta en pidä. On kuitenkin niin pajon kieroonkatsovia jotka suhtautuvat "kaikkeen" tuomitsevasti/epäilevästi/varauksella. Toivottavasti mainoksessa on kyseessä katoava kokeilu ja palataan niihin vähemmän huomiota herättäviin. Uskon että paita kun paita, yhdistyksestä riippumatta, on menekiltään parempi ja useammin päällä jos mainoksia ei ole.

Oikein kivoja paitoja ne muuten on! Kiitti vaan.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #1 : 04.08.11 - klo:21:56 »
En minäkään pidä noin selvästä sitoutumisesta. Toisaalta sellainen "hyppy" voisi olla terveellinen, mennä päin pelkoa. Ei siitä kukaan voi velkoa. Saisi ainakin selkoa, mitä tekoa
joku on.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Ilimari

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 11
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #2 : 06.08.11 - klo:14:07 »
Toki näinkin.

Itse arvelen toistaiseksi hypyt tehneeni. Ja hypin jatkossa sen verran kun haluan. En halua hypityttää alaikäisiä lapsiani sen enempää kun sopivaksi ajattelen. Koitan kuitenkin olla niin että uskaltavat sitten itse halutessaan hyppiä lisää.

Onhan kuitenkin aika yleismaailmallista että mainoispaidosta tulee enempi työpaitoja. Hienoista paidoista tulee ehkä vähän halppispaidan näköisiä.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #3 : 29.08.11 - klo:22:46 »
Mitäs muut on mieltä joistakin kesän uusista paidoista Herättäjäjuhlilla kun niissä oli hihassa Herättäjäyhdistys-teksti ja logo?

Esim. Seinäjoen juhlien "Katso lasta"-paita oli minusta paljon mukavampi laittaa lapselle kouluun tai muualle päälle kun se oli ilman mainosta. Itseäni ei häirtse kertoa mistä paidasta on kyse jos joku kysyy, tai jos lapset sen jollekin kertovat, mutta ylimääräisestä hihamainoksesta en pidä. On kuitenkin niin pajon kieroonkatsovia jotka suhtautuvat "kaikkeen" tuomitsevasti/epäilevästi/varauksella. Toivottavasti mainoksessa on kyseessä katoava kokeilu ja palataan niihin vähemmän huomiota herättäviin. Uskon että paita kun paita, yhdistyksestä riippumatta, on menekiltään parempi ja useammin päällä jos mainoksia ei ole.

Oikein kivoja paitoja ne muuten on! Kiitti vaan.
Hyviä tekstejä ja hyvää materiaalia! Pitää varman joskus tilata oma suosikkipaita netistä kun parina kesänä sopiva koko on jo loppunut kun olen juhlien myyntikojulle asti ehtinyt.

En ole minäkään "asioita" hyvin esillä pitävä mutta kaipa sitä "väriä" voi joskus näyttää? ainakin logon verran? kyllähän kaupungilla kulkiessa näkee vaikka mitä tekstiä paidoissa tai iholla, tokkopa hekään välittävät muiden katseista.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #4 : 24.10.11 - klo:21:07 »
Herttäjän kiriakaupasta löytyy ny körttikauppa :109: http://www.lapuankipa.fi/
Tenavasta asti on ollu mialuusta tutkia hyllyjen aartehia.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Syterskalet

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 482
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #5 : 24.10.11 - klo:23:13 »
Minullakin on "murra valta mammonan"-paita, jonka aion heti laittaa päälle, kunhan insinöörien lakko alkaa ensi viikolla.
Siinäkin on hihassa pieni logo, mutta ei mitään tekstiä.

Jos nämä logot ahdistavat, niin voisi harkita sitä, että olisi paitoja ilman niitä ja erillisessä kojussa voisi sitten ottaa logo-tatuoinnin olkavarteen.
Kun on sillä tuulella, että haluaa näyttää väriä, niin tarvitsee vain kääriä hihat!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #6 : 28.10.11 - klo:09:47 »
Harvempi näyttää sitä logoa tunnistavan. Konsultointihommissa pidin usein sitä "Nyt ihmettelen tässä" paitaa, ja se oli kaikista hauska, kun sanoin että mitä minä muka muutakaan voin tehdä... kutistaja ylipäätään vain ihmettelee milloin missäkin ja nyt ihmettelen tässä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Peeco

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 65
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #7 : 28.10.11 - klo:16:37 »
Vaimolla oli kahden maan kansalainen -paita ja vaatekaupassa sitten myyjä alkoi kysellä että minkä maan kansalaisuuksia sitä onkaan kertynyt. Ei sitten auttanut muu kuin selittää mitä lause tarkoittaa. Vaimo klaarasi tilanteen hienosti, mutta kyllä se oli havainto-opetusta miten näkymättömäksi uskonto on muuttunut, kun oli vähän sellainen altavastaajaolo asian tullessa puheeksi.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #8 : 28.10.11 - klo:16:47 »
Vaimolla oli kahden maan kansalainen -paita ja vaatekaupassa sitten myyjä alkoi kysellä että minkä maan kansalaisuuksia sitä onkaan kertynyt. Ei sitten auttanut muu kuin selittää mitä lause tarkoittaa. Vaimo klaarasi tilanteen hienosti, mutta kyllä se oli havainto-opetusta miten näkymättömäksi uskonto on muuttunut, kun oli vähän sellainen altavastaajaolo asian tullessa puheeksi.

Itse asiassa ei hassumpi keskustelun avaus. Siinä sai toisen (myyjättären) yllättäen arjessa miettimään isompiakin asioita ilman tuputtamista ja tunkemista.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #9 : 28.10.11 - klo:21:12 »
"Tällainen on nyt tilani" tuntui oikein sopivalta työpaikan jumpparyhmä asuksi. Sain ymmärtäväisiä hymyjä, mutta kukaan ei kysellyt logosta, jota tuskin kukaan edes huomaakaan.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #10 : 29.10.11 - klo:21:03 »
Mun ennen tätä kesää ostamissani paidoissa on vain logo eikä se ainakaan haittaa yhtään. Eikä mua kyllä haittais Herättäjä-Yhdistys -tekstikään.

Ite ihastuin Oulun herättäjäjuhlien löytöön; paitaan, jossa on juhlavuodet ja -tunnukset vuodesta 1960 vuoteen 2012. Sitä myytiin muistaakseni Wanhan Karhunmäen pöydässä.

« Viimeksi muokattu: 29.10.11 - klo:21:09 kirjoittanut hippiäinen »
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #11 : 29.10.11 - klo:23:46 »
Tuota Hippiksen paitaa en nähnytkään, mutta toinen "olen keskeneräinen" oli siltä kojulta, se on kerännyt huomioita, ja siitä on kysytty että ai vähän vaiheessa vai...oon  vastannu että pahasti...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #12 : 30.10.11 - klo:10:59 »

Nuo mainitsemani paidat tais loppua heti alkuunsa. Minulla myös on 'keskeneräinen'-paita, siinä on muistaakseni lisäksi körttiraidat tekstin alla; ellen ihan väärin muista.


"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kesän t-paitojen "Herättäjäyhdistys-mainos"
« Vastaus #13 : 30.10.11 - klo:13:51 »
On körttiraidat.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.