Keskustelu > Yleinen keskustelu

Mursi sydämen ?

<< < (2/4) > >>

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 21.05.22 - klo:08:47 ---Minun sydän meni rytmistä kun karjalaisenkyösti tuomitsi taiteiden harrastamisen synniksi.

--- Lainaus päättyy ---

Tuomitsiko? Oho! Onha Raamattukin täynnä taidetta. Kuvat ja nuotit tosin puuttuvat, mutta onhan siellä musiikkia, kuvanveistoa ja rakennustaidettakin. Sanataide on ilmeistä.

Riitta-mummi:
Siitä on jokunen vuosi jo. En löytänyt sitä, ehkä Kyösti itse voi sen linkittää.
Muistan sen noin.

Se oli vahvaa asennetta, ja minua se järkytti. Ehkä vastasinkin jotakin sen tapaista että taide on Jumalan lahja ihmisille.

Minun muistissani se pysyy, mutta ei ole syytä enempää kaivella. Käsitämme asiat kovin eri tavoin.

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 21.05.22 - klo:06:25 ---Riitta-mummi kirjoitti uskonnolla lyömisestä, ei uskolla. Ne ovat eri asioita.

--- Lainaus päättyy ---

Olin huolimaton kommentissani.

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 21.05.22 - klo:08:47 ---Minun sydän meni rytmistä kun karjalaisenkyösti tuomitsi taiteiden harrastamisen synniksi.

--- Lainaus päättyy ---

Itseni tuntien, olen varsin varma, että en ole tuollaista kommenttia antanut.

Minulla on voimallinen arvelu siitä, kuka tuollaista on täällä kirjoittanut, mutta en sano.
Minulla on sitä paitsi sellainen epäilys, että hän ei ehkä ole ollut aivan täysin tosissaan tuossa lausunnossaan.
Joku muistaakseni taisi vähän suuttuakin tuollaisesta puheesta, jos oikein muistan.
Siitä on jo monen monta vuotta.

Omahyväistähän se voi olla, kun näin itseäni puolustelin.
Kukapa tietää, vaikka joskus olisi paras jättää väärä negatiivinen käsitys voimaan niin, että ei lähde asiaa korjaamaan.

Mutta, kun on kyse jostakusta kanssaihmisestä, tällöin väärät negatiiviset asiat pitää korjata.

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 21.05.22 - klo:08:47 ---Uskonnollinen, kovasydämisyys  on tuttua esimerkiksi

--- Lainaus päättyy ---

Tämä kyllä osuu maaliin, ainakin minun kohdallani, kuten maaliin osuu myös nöyränä esiintyminen, koska mitämä muutakaan se on, kuin nöyristelyä, kun tällaisenkin ajatuksen tänne itsestäni tuon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta