Keskustelu > Yleinen keskustelu

Kotikokki IX

<< < (2/31) > >>

öppiäinen:
Nyt tuli kyllä maailmanhyvä sienisalaatti! Vaikka itse (kokkina) sanonkin. Mutta osui suhteet ja sienten liotusaika kohdalleen. Se varmaan taas loppuu kesken.

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: öppiäinen - 24.12.21 - klo:01:25 ---Se varmaan taas loppuu kesken.

--- Lainaus päättyy ---

Hedelmäkakusta sanotaan, että se säilyy hyvin. Ei ole koskaan säilynyt!

öppiäinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 24.12.21 - klo:07:36 ---Hedelmäkakusta sanotaan, että se säilyy hyvin. Ei ole koskaan säilynyt!

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on hedelmäkakkua, ja se tuntuu kyllä säilyvän. Ei enää makea niin maistu, ja tuo tuntuu yli-imelältä. Mutta joo, jos olisin leiponut sen jo marraskuussa, ei ehkä olisi lupauksista huolimatta säilynyt.

öppiäinen:
Ensimmäinen loppunut jouluruoka: Luumukiisseli. Keitin lisää. Nyt on toinen puurosatsi tulossa. Muuta on. Olen syönyt liikaa (en tukalaan ähkyyn, mutta lievään). No, joulu on kerran vuodessa vaan! (Joulu on tullut taas, ja joulu on tullut taas, se pääsiäiseen asti kestää! Sitten on pääsiäinen, sitten on pääsiäinen, jouluun asti sitä kestää. Totta se tuskin lienee, totta se tuskin lienee, koska paastoaika estää. Ja hyvä että estää, sanon minä.)

luterilainen:
Tänään meillä oli ruokana peruna-porkkanasosetta ja paistettua tofua. Ruuan kera porkkana-kaaliraastetta, punajuuriviipaleita ja puolukkasurvosta. Ruokajuomana kotikalja.   :eusa_pray:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta