Keskustelu > Yleinen keskustelu

Riivatun rakkineet 10

<< < (3/14) > >>

1944:

--- Lainaus käyttäjältä: öppiäinen - 29.03.22 - klo:16:04 ---Rakkineissani on varmaan joku kulkutauti: Kun yksi paranee, seuraava sairastuu. Ihme parantumisia kyllä kanssa tapahtuu. Nyt kännykän akku suostuikin latautumaan. Kiva, eipä tarvitse kantaa rahojaan puhelinkauppiaalle. Temppuilemaan ryhtyi sen sijaan hiiri. Läppärin leikepöydässä myös häikkää.

Jos valitan kaikki täällä niin paranevatko myös?

--- Lainaus päättyy ---
Yrittänyttä ei laiteta sanoo Syyrakki. Minulla on vanha, mutta pienikokoinen kännykkä. Siinä on nyt kolmas akku menossa. Tietokoneet, kun alkavat prakaamaan, vaihdan ns käytettyyn, jolloin hinta on nykyään 230-320 euroa. Pelaa taas monta vuotta.

Viisveisaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: 1944 - 29.03.22 - klo:16:14 ---Yrittänyttä ei laiteta sanoo Syyrakki. Minulla on vanha, mutta pienikokoinen kännykkä. Siinä on nyt kolmas akku menossa. Tietokoneet, kun alkavat prakaamaan, vaihdan ns käytettyyn, jolloin hinta on nykyään 230-320 euroa. Pelaa taas monta vuotta.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ei sen suurempia laitevikoja, mutta Elisa yks kaks lopetti liittymän.
Sitä ihmetteli, niin ilmoitti, että olette lopettaneet yritystoiminnan ja liittymänne oli yrityslliittymä.

Taidan ottaa Moi vaan seuraavaksi, mutta nyt prepaid liittymällä ja ihan ok tämäkin.

vn:
Muisti välillä takkuaa...mietin Syyrakin etunimeä...taisi olla Veikko....

1944:

--- Lainaus käyttäjältä: vn - 29.03.22 - klo:22:23 ---Muisti välillä takkuaa...mietin Syyrakin etunimeä...taisi olla Veikko....

--- Lainaus päättyy ---

Olin hengellisessä moodissa, kun Syyrakista kirjoitin. Syynä lienee se, että luen yhtä körtin kirjoittamaa kirjaa. Mutta hyvin vastasit :icon_wink:

Riitta-mummi:
Veikko Syyrakki oli Hämeenlinnan kaupunginjohtaja.

Toinen, jota kansa Syyrakiksi puhuttelee on Raamatun apogryfikirjojen Siirakki. Siirakin kirja:  https://fi.wikipedia.org/wiki/Sirakin_kirja


Muistan olevan vanhan kotimaisen elokuvan jossa Aku Korhonen sanoo muutamaan kertaan: " Syyrakkikin sanoo... "

Voin muistaa väärin...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta