Keskustelu > Yleinen keskustelu

Onko körttipaitaasi kommentoitu?

(1/6) > >>

osmo:
Herättäjän myymät siioninvirsi-paidat ovat olleet aika suosittuja. Tuli mieleeni kysyä "käyttäjien kokemuksia" siitä, minkälaisia komentteja tai suhtautumista nuo tekstit ovat herättäneet?  Tai missä sellaisia on tulllut vastaan, mitä ajatuksia herättänyt?
Ystäväni kertoi käyneensä kiireisen päivän jälkeen ruokakaupassa keskisuomalaisessa kirkonkylässä. Siellä tuli vastaan paita jossa luki "Murra valta mammonan." Hän sanoi hetken ihmetelleensä että mikä tuo tuollainen paita voi olla, kunnes jostain kaukaa päässä alkoi soida Siionin virsi...Kokemus oli kuulemma puhutteleva.

Siis kokemuksia, kommentteja paidoista, joita muuten voi ostaa nettikaupasta osoitteesta: http://www.h-y.fi/kauppa

 :wink:

Laura:
Olen töissä suuressa ruokakaupassa Espoossa ja kerran yhdellä asiakkaalla oli joku noista paidoista, olisiko ollut "murra valta mammonan" ja tuli kyllä kassaneidille jotenkin niin hyvä mieli siinä kiireen keskellä :)

hupa:
Kahden maan kansalainen -paitaani ovat puolitutut (liian etäiset tietääkseen paidan taustaa mutta eivät umpituntemattomat kuitenkaan) kummastelleet, kun eivät ole tienneet "kaksoiskansalaisuudestani". Ovat sitten kyselleet että minkä maan jne, ja on tuntunut suorastaan kiusalliselta selostaa että öö, se nyt on vaan kuvaannollista, öö... pidän silti paitaa ylpeänä.

mannaryyni:
Meidän hissanopettaja rakastaa mun körttipaitoja (ja muutenkin se kiinnittää ihan liikaa huomiota siihen, että mä muka olisin pohjanmaalta kotoisin. Aina pitää päästä näkemään kumpi (Maan päällä muukalainen vai Odotan noutajaani) on päällä. Eräällä hissantunnilla sitten äijän piti ihan kysyä eräältä ihmiseltä, että "tiedätkös, mikäs kala se tuo anna on?" Siinä oltiin sekä minä että tämä toinen henkilö huuli pyöreänä, että anteeksi mitä häh? Ja opettaja jatkaa "no, sehän on muu kala. Näkyyhän se jo paidastakin".
Muuten porukka on tykännyt mun paidoista, kaikki haluaa tietää mitä niissä lukee ja miksi ja sitten on hauskaa. Kylän pummeilla vähän liiankin, jos paidassa lukee Odotan noutajaani.  :roll:

HeinoM:
Minulla on Olen maan päällä muukalainen- paita, mutta en ole julkisella paikalla sitä juurikaan pitänyt. Syy on se, ettei vaan tulla tenttaamaan, mihin olen jättänyt avaruusalukseni, miltä tähdeltä olen tullut, tarvitsetko kenties apua jne. Silloin varmaan vasta muukalaisuutta tuntisinkin... :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta