Kirjoittaja Aihe: Viestimet  (Luettu 2356 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa lainamakallio

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 2
Viestimet
« : 09.07.12 - klo:14:33 »
Olen yrittänyt löytää seurapuheiden kuuntelemiseen sopivaa linkkiä. Puheet kyllä löytyvät kirjoitettuna, mutta en löydä puhuttuna. Eikö nykytekniikalla se voisi olla mahdollista? Kuuntelin suviseuroilta tutun puhujan puheen seura-ajan jälkeen ja se oli helppo juttu.
Haluaisin kutsua vanhan sisareni kylään ja kuunnella hänen kanssaan vaikka päätösseurat. Mutta :'( Jos joku tietää asiasta enemmän, voisiko hän opastaa minua: Kiitos!!!

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Viestimet
« Vastaus #1 : 09.07.12 - klo:15:46 »
Herättäjäjuhlat äänitettiin ja äänitteet on julkaistu cd-levyllä. Levyt ovat jo valmiina - niitä oli myynnissä jo juhlilla - ja ne tulevat varmaan netissä olevan Körttikaupan valikoimiin piakkoin.

Tässä linkki Körttikaupan sivulle, jossa juhlien cd-levyjä on myynnissä. Tätä kirjoitettaessa uusimmat levyt ovat viime vuoden Oulun juhlilta.

http://www2.h-y.fi/kauppa/index.php?cPath=1_17

Mt

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Viestimet
« Vastaus #2 : 09.07.12 - klo:16:35 »
Yksim puhe löytyy kirjallisena kokonaan http://www.kotimaa24.fi/blogit/article/?bid=423&id=39284
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Viestimet
« Vastaus #3 : 09.07.12 - klo:16:44 »
Mielestäni suunnilleen ymmärrän mitä aiheen aloittaja ajaa takaa.
Yleensähän kesäjuhlilla on puheet äänitetty cd:lle.
Onko suviseuroissa tosiaan "jo otettu käyttöön" tuollainen eräänlainen äänitetty "puhepankki" josta saa
myöhemmin käydä jollain tunnuksilla (maksullinen/ilmainen?) kuuntelemassa?

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Viestimet
« Vastaus #4 : 09.07.12 - klo:19:09 »
Aika monella yhteisöllä on ollut jo jonkin aikaa tilaisuuksien puhesatoa netissä kuunneltavana - ja joskus katseltavanakin. Eiköhän herättäjäjuhlienkin puheeet tule lähivuosina nettiin kuunneltavina tiedostoina.

Cd-levyjä tarvitaan edelleen, sillä monet eivät voi eri syistä kuunnella niitä tietokoneella. Levyt ovat myös käteviä autossa. Juhlien levysarja on myös konkreettinen esine ja varmasti monelle mieluisa lahja. Ja saahan yhdistys niiden myynnistä jonkin verran tuottoakin - sekin on tärkeä asia.

Mt

Poissa lainamakallio

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 2
Vs: Viestimet
« Vastaus #5 : 09.07.12 - klo:21:14 »
Kyllä Suviseurapuheita voi kuunnella menemällä googlesta -suviseurat ja klikkaamalla/ohjelma/puhuja- . On edelleen mahdollista. En päässyt tänä vuonna seuroille, eikä Oulun korkeudella saanut tavallisesta radiosta kuulumaan seuroja. Myöskään Torniossa asuva sisareni ei saanut kuulumaan. Katsoimme kyllä radioaallon, mutta ei kuulunut hyvin. Itse kuuntelin netistä seurapuheita. Harmitelimme, kun radiosta ei tullut päiväseuroja.
Kyllä minusta kritiikki pitää hyväksyä. Sehän on liikkeen hyväksi ajateltava asia. Olen ollut paljon juhlilla ja Aholansaaren kävijä. Nyt kun itse ei voinut osallistua, niin törmäsin tallaiseen asiaan.

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Viestimet
« Vastaus #6 : 10.07.12 - klo:00:52 »
Lauantain päiväseurat tulivat Ylen Ykköseltä sunnuntai-iltana klo 18 - 19. Varmaan vielä kuunneltavissa Yle Areenasta jonkin aikaa. Ensi sunnuntaina tulee  telkkarista nauhoitus sunnuntain messusta juhlakentältä.