Keskustelu > Yleinen keskustelu

Herättäjäjuhlista (Espoo 4.-6.7.08)

<< < (14/14)

Liisa:

--- Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko" ---Minkä linkin kautta ne puheet on saatavilla (jossain vaiheessa)? Ja onneksi la-su pääsen kuuntelemaan livenäkin.
--- Lainaus päättyy ---


http://srkprojekti2.espoonseurakunnat.fi/fi/puheet/


--- Lainaus käyttäjältä: "Liina" ---voisiko joku valaista, mikä on seurakäytäntö? Mistä niistä saa tietoa, voiko niihin tulla kuka vaan?)
--- Lainaus päättyy ---


Kuka vaan voi tulla. Saa olla rauhassa, jos haluaa, ei ole ristikuulustelua vastassa. Kestävät noin tunnin. Siionin virret ja puheet vuorottelevat. Eri alueiden seurakalenterit osoitteesta http://www.h-y.fi/alueet/. Seppos pk-seudun jo linkittikin.


--- Lainaus käyttäjältä: "mies valaan vatsasta" ---Monille se Jipun konsertti tuntui olevan Juhlilla aika merkittävässä roolissa. Itse en käynyt, enkä edes tiedä millaista musiikkia Jippu soittaa. Kuitenkin olisin mieluummin kaivannut sektorin "Nuorvan veljekset-Jyrä-Mäkilohiluoma-Soihtuorkesteri" konserttia. Samaa mieltä oli myös muutama kaverikin. Erään H-Y:n työntekijän sanoin: "Jippu taisi vedota enemmän herättäjän ulkopuoliseen porukkaan."

Toisaalta, oliko se huono, että se vetosi ulkopuolisiin? Juhlat saivat   näkyvyyttä ja käviöitä. Sanotaanhan Raamatussakin jotain ystävien hankkimisesta väärallä rahalla, tai jotain...
--- Lainaus päättyy ---


Itse odotin tuota konserttia, samoin kuin samassa tilaisuudessa esiintyneen körttihenkisen KOin konserttia - vaikka vaikutti Jipun suhteen tosiaan olevan vahvasti päinvastaistakin kantaa. Hauska oli sitten huomata, että bändissään soittaa myös vanha Aholansaaren riparilainen, jolle aikanaan isosena olin.
(Mutta täytyy todeta, että levyltä kuunneltuna olen tainnut pitää Jipun musiikista enemmän - lavaesiintymisensä ei oikein purrut.)

Leppävaaran kirkko oli hieno! Harmi, että käynti jäi opiskelijakuorojen konsertin aikaiseen täpötäyden kirkon vain ovelta ihmettelyyn.


--- Lainaus käyttäjältä: "mies valaan vatsasta" ---Ylläpidolle pyyntö: Voisiko tämän homojen siunaus keskustelun siirtää omaksi ketjuksi?
--- Lainaus päättyy ---


Yritän pilkkoa homokeskustelun tästä ketjusta erilleen.
edit. Pilkottu tuonne, vaikka aika sekavasti saksiutui, kun oli samoissa viesteissä monenlaista asiaa.

mt:

--- Lainaus käyttäjältä: "mt" ---
--- Lainaus käyttäjältä: "satman" ---Herättäjäjuhlilla vieraillut vai esiintynyt? Jakaus näyttää olevan keskellä päätä:
http://www.vihreat.fi/fi/node/2903
--- Lainaus päättyy ---

Tiedustelin tiedotteen alkuperäistä muotoilua. Varmaan ennen pitkää voin kertoa, onko tiedotteessa lukenut alun perinkin sen nykyinen teksti "vaati Espoon herättäjäjuhlilla  vieraillut Laturi".
--- Lainaus päättyy ---


Panu Laturi vastasi ja kertoi, että tiedotteen nykyinen muoto "vaati Espoon herättäjäjuhlilla  vieraillut Laturi" on se alun perin julkaistu ja että hän on pahoitellut julkisuuteen levinnyttä muotoilua Simo Juntuselle.

Julkaistujen versioiden yhdenmukaisuuden takia arvelen STT:ssä hieman mokatun.

Mt

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta