Keskustelu > Yleinen keskustelu

Hulluko olen? -Ihmeparantumiset

<< < (2/9) > >>

m.k:
Edelleenkin näistä ihmeparantumisista samaa mieltä kuin alunperinkin, kusetusta koko homma. Poppamiehet ja shamaanit voi minunpuolestani jättää elokuviin ja lastensatuihin, ja nämä ihmeparantumiset kuuluvat samaan kastiin. Ei kai kukaan täysijärkinen oikeasti voi väittää parantuneensa syövästä, koska uskoi Jeesukseen? Usko antaa voimaa ja jaksamista, toivon siitä että joskus asiat ovat vielä paremmin. Ei se kuitenkaan syövästä paranna...

Teme:
(Siltä varalta, että joku ei tuota linkkiäni seuraa, niin kerron oman mielipiteeni: Ihmeparantumiset ovat HYVIN harvinaisia. Karismaattinenliike vetelee hatusta parantumisia, jotka loppuvat parkkipaikalle useimmiten.)

Teme

m.k:
Minä en henkilökohtaisesti pidä minkään helluntaiseurakunnan sivustoja missään määrin luotettavana lähteenä, oli siellä sitten viitattu oikeisiin lääkäreihin tai tohtori Sykeröön...

Teme:
m.k., jos olisit lukenut tuon sivuston, niin tietäisit, että tutkijat eivät olleet löytäneet yhtään todellista ja todistettua ihmettä, vaikka kuinka yrittivät löytää niitä.

Teme

Lumi:

--- Lainaus käyttäjältä: "m.k" ---...kukaan täysijärkinen oikeasti voi väittää parantuneensa syövästä, koska uskoi Jeesukseen? Usko antaa voimaa ja jaksamista, toivon siitä että joskus asiat ovat vielä paremmin. Ei se kuitenkaan syövästä paranna...
--- Lainaus päättyy ---


Pieni tarkennus. Harvat varmaankaan väittävät (tai kai niitäkin liikkeitä on), kenenkään parantuvan USKOSTA. Useimmiten siinä kyllä annetaan edes teoriassa kunnia Jumalalle.

Mä tiedän monia jotka väittävät kokeneensa parantumisen. Mutta sitten se taitaa unohtua, eikä sitä enää muisteta tai sitten parantumista ei olekaan tapahtunut. En tiedä  :? Kuten edellä kertomani tapaus aivorappeutuneesta jollei aivot palasi takaisin päähän terveenä :?:   :?:   :?:

Vaikka en olekaan tavannut ihmistä joka olisi IHAN OIKEASTI parantunut moisessa kokouksessa, niin silti uskon, että JUMALA HALUTESSAAN VOI PARANTAA! Mutten tiedä miksi sellainen on kuitenkin hyvin hyvin hyvin harvinaista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta