Kirjoittaja Aihe: Varautuminen vaikeisiin aikoihin  (Luettu 1064 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
Vs: Varautuminen vaikeisiin aikoihin
« Vastaus #15 : 08.09.22 - klo:15:29 »
Jätetäänpä 'sairaalloisen ylipainon' ja 'riutuneen olemuksen' arviointi asiantuntijoille!

Poissa luterilainen

• ystäväkansaa
« Vastaus #16 : 09.09.22 - klo:12:43 »
Osaatpas hyvin puolustautua hyökkääviltä teksteiltä. En ole kateellinen, mutta kuitenkin ,,,,, :039:

Olisin aikoinani tarvinnut Sinulle tyypillistä kykyä puolustautua.
:039:  :023:

Poissa öppiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #17 : 09.09.22 - klo:16:59 »
Minä arvioin itseni hyvin varautuneeksi ruoan niukkuuteen. Vararengas löytyy ja toinenkin. Muista en sano mitään. Mutta jos tulisi ruoasta pula niin minun ei tarvitse ihan ensimmäisenä saada.

Juomavesivarantoja ei kuitenkaan ole. Lähellä on kyllä järvi, järven rannassa kuivaa puuta, ja minulla paljon tulitikkuja ja paperiakin sytykkeeksi. Niin ja kattilan omistan myös. Jotain palavaa nestettä olisi sitäkin, mutta sellaisen kanssa en uskalla ruveta pelaamaan.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa luterilainen

• ystäväkansaa
« Vastaus #18 : 16.09.22 - klo:23:47 »
Annika Saarikko on hyvä ministeri.
Ville Rannan pilapiirros: Ministeri Saarikko panee sotatalouden käyntiin https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/0959bf9f-7ac8-48eb-a934-cc25fd6a5d7c#gallery  :eusa_pray:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #19 : 23.09.22 - klo:02:46 »
Osaatpas hyvin puolustautua hyökkääviltä teksteiltä. En ole kateellinen, mutta kuitenkin ,,,,, :039:

Olisin aikoinani tarvinnut Sinulle tyypillistä kykyä puolustautua.

Ei häntä vastaan kai hyökätä, tai en ainakaan minä, luterilainenhan on  foorumin suola ja pippuri. fariinisokeri hermesetas ja kaikkinainen makuaine jota ilman tämä olisi tuntuvasti vähemmän hauska... 

ei suinkaan hän ole vakavissaan?  Mutta hauska, siihen hän kykenee aivan yliwertaisesti paitsi toisin ajoin kun tulee toistoa.    :082:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #20 : 23.09.22 - klo:03:05 »
Jätetäänpä 'sairaalloisen ylipainon' ja 'riutuneen olemuksen' arviointi asiantuntijoille!

Joooh, ehkä niin pitäis, ne onkin juttu ja kuinka se kerrotaan.  Ne indeksit epäilyttävät minua, sillä joskus ennen jonkin lääkkeen kokeilua --- siis enhän minä mutta se neurologi kun tahtos --- indeksi edusti uhkaavaa liikapainoia vaikka vaatekoko oli XS, mutta ei se biletyksestä ja wiinan kiroista johtunut vaan, kun tuli juoksenneltua lapin tuntureilla ja sitten tuli juoksenneltua, jotta jaksoi seuraavan waelluksen tahi opaskurssin ilman helikopterikyytiä takaisin siwistyksen helmaan...

Sitten tuli se penteleen tunari en paremmin sano ja lääke kerrytti kiloja 30 tasan, vähän paremmin asiaa tunteva sen purki pois. Kymmenen kiloa saatiin menemään, mutta en tosin koulussa oppimani perusteella k a a n   vetele johtopäätöksiä ihmisten habituksesta kylläkään vaan kysyn heiltä
 iteltään onko mikä rakenne kun se on muutamilla lapsesta saakka ja perin peritty.  Ei ole tullur vastaan(otolle)  perustervettä ja lääkitsemätötä joka olisi onnistunut s y ö m ä ä n  itseään lihavaksi.

Laihat.... se on pitkä tarina. 

Lutherilainen on vain käynyt eri koulut... ei oltu kurssikavereita...   Menetys! >:( :026:
,
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #21 : 23.09.22 - klo:08:02 »

Vitsikkäät wiina ja waellus-wiittaukset niin wiihdyttiwät meikäläistä.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #22 : 24.09.22 - klo:00:44 »

Vitsikkäät wiina ja waellus-wiittaukset niin wiihdyttiwät meikäläistä.

:icon_wink: :kahvi: :kahvi: :kahvi: