Kirjoittaja Aihe: Politiikkaa osa 12.  (Luettu 18382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33647
Vs: Politiikkaa osa 12.
« Vastaus #135 : 23.08.22 - klo:14:25 »
Minua jotenkin säälittää ihmiset jotka politiikan nimissä kyttäävät kansanedustajien tai vastaavien vapaa-ajaviettoa ja yksityiselämää. On valjastettu lehdistö, Seiska ja keltainen lehdistö etunenässä tähän moralisoivaan tehtävään.

Julkkis-missit ym. ovat siihen rahasta halukkaat, mutta ei kai anna samaa 'tyydytystä' morallinvartijoille.

Näillä julistuksilla ei haeta muuta kuin julkista häpeää niille jotka koetaan ' liian erilaisiksi', tietynlaisen kateuden kohteeksi.
Kun ihminen on kaunis, viisas, vapaa olemukseltaan ja hänellä on samanlaisi ystäviä, ne täytyy saada ruotuun, tuomita ja kurittaa.

Kuka heittää ensimmäisen kiven ? Ei luulisi kristityn niin tekevän. Nimikristitty on erikseen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Politiikkaa osa 12.
« Vastaus #136 : 23.08.22 - klo:14:54 »
Minua jotenkin säälittää ihmiset jotka politiikan nimissä kyttäävät kansanedustajien tai vastaavien vapaa-ajaviettoa ja yksityiselämää. On valjastettu lehdistö, Seiska ja keltainen lehdistö etunenässä tähän moralisoivaan tehtävään.

Julkkis-missit ym. ovat siihen rahasta halukkaat, mutta ei kai anna samaa 'tyydytystä' morallinvartijoille.

Näillä julistuksilla ei haeta muuta kuin julkista häpeää niille jotka koetaan ' liian erilaisiksi', tietynlaisen kateuden kohteeksi.
Kun ihminen on kaunis, viisas, vapaa olemukseltaan ja hänellä on samanlaisi ystäviä, ne täytyy saada ruotuun, tuomita ja kurittaa.

Kuka heittää ensimmäisen kiven ? Ei luulisi kristityn niin tekevän. Nimikristitty on erikseen.
Sanna Marin on kuitenkin Suomen pääministeri myös vapaa-ajallaan. Villeillä videoilla tanssii monien suomalaisten silmissä Suomen pääministeri, eikä pelkästään tavallinen, 36-vuotias Sanna.  :eusa_pray:

Lähde

Kommentti: Pääministeri myös vapaa-ajallaan – tämän takia Sanna Marinin yksityiselämää on syytä puida julkisesti
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-paaministeri-myos-vapaa-ajallaan-taman-takia-sanna-marinin-yksityiselamaa-on-syyta-puida-julkisesti/8490772#gs.9ftgy4

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33647
Vs: Politiikkaa osa 12.
« Vastaus #137 : 23.08.22 - klo:15:21 »
Liekö oikeiston huvia tämä liberaalimpien  poliitiikkojen määrittely. Alkaen Ståhlbergista, hän oli punainen, kyyditettiin.

Kekkonen oli naistenmies. Koivisto isokätinen lentopalloilija. Ahtisaari lakeerikenkäinen liukastelija. Halonen globaali lesbo.

Puhuttiin myös alkoholiongelmista, Leskinen, Karjalainen,ym. Virolaisessa oli se vika ettei juonut.

Vain Alexander Stubb on saanut arvostelua ulkomuodostaan ja ominaisuuksistaan. Sekä omilta että oppositiolta.

Suomalaista huonoa itsetuntoa tämä kai on !

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Politiikkaa osa 12.
« Vastaus #138 : 23.08.22 - klo:15:43 »
En ole ryhtynyt moralisoivaan käsitykseen pääministeristä. Riitta-mummi sanoo paljon paremmin kuin minä. Hyvä Sanna Marin :055: Vaikka minä en äänestänytkään tätä puoluetta.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Politiikkaa osa 12.
« Vastaus #139 : 23.08.22 - klo:16:09 »
Tämä on pääministerin ja hänen lakeijoittensa raakaa yritystä kansalaisten mielipiteen muokkaamiseksi. Miettinette itse mihin suuntaan.

En voi mitenkään hyväksyä tällaista.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33647
Vs: Politiikkaa osa 12.
« Vastaus #140 : 23.08.22 - klo:17:28 »
Hei juhani !  En miekään ole SDPn kannattaja ollut koskaan, mutta nuori pääministerimme on hoitanut pätevästi niin sisäiset kuin ulkoisetkin asiat.

Mitä nuorten juhlissa tapahtuukaan on jokaisen omalla vastuulla. Niin myös Sanna Marinin. En tuomitse, vaan mietin miksi hän tarvitsee näitä juhlimisia.

Pitääkö ihmisen vastata kaikkien vieraidensa tekemisistä.
Nuoriso on riehunut aina. Kun on päästy jonkun kotiin juhlimaan, on jopa 'pantu paikka päreiksi'. Ei nyt sentään, onneksi.

Ennen kuin minä heräsin olen myös juhlinut yökerhoissa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Politiikkaa osa 12.
« Vastaus #141 : 24.08.22 - klo:11:27 »
Minäkin olen juhlinut yökerhoissa.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Politiikkaa osa 12.
« Vastaus #142 : 24.08.22 - klo:13:42 »

    Ei tule mieleen nyt, olenko. Olen kyllä juhlinut päiväkerhoissa. Yöllä olen nukkunut. Unessa olen ehkä juhlinut.
Muistan kun talvisodassa en saanut yhtenä yönä kunnolla unta veli venäläisen pommittaessa haupitseilla. Ne oli kymmenen tuuman pyssyjä. Yksi suutari nimittäin oli tullut naapuriteltan viereen. Joku eemeli siinä, kun oli iltapalalla hörpitty pontikkaa, kyseli oisko aikaa korjata saapas. Ei suutari siihen mitään, ei ollut kiinnostunut, jatkoi vaan omia horinoitaan.
Että tämmönen muisto taannoisesta rähinästä.
   Jatkosodassakin oli leikki kaukana. Parempi olla vaan hissun kissun, ettei naapuri huomaan.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33647
Vs: Politiikkaa osa 12.
« Vastaus #143 : 24.08.22 - klo:14:09 »
Me juhanin kanssa , ja varmaan PekkaV-serkkukin, ollaan sellasia körttejä jotka ei kykene ylittämään rimaa. Ryömitään siis alitse.

Näin on neuvonut Isä-Elenius Löytyn Jaskaa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Politiikkaa osa 12.
« Vastaus #144 : 24.08.22 - klo:15:15 »
jatkuu osassa 13
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi