Takkiin tuli ja pahasti... :cry: No, onneksi olkoon teille voittajille!
Ja Myyräpartiolle: Eipäs ruveta nyt mollaamaan toisia...Vanhasesta olisi tullut ihan hyvä pressa, jos vain olisi annettu tilaisuus! Ja varmaan noista kaikista muistakin olisi tullut! Turha sitä on ruveta ihan muita halveksimaan, kun on kuiteskin rehellisellä pelillä vaalit käyty.
Alkuunhan se kirpaisi, mutta nyt siitä pääsi jo yli, näin nopeasti... :wink: Henkilövaalit, joten eipä sillä taida niin suurta merkitystä olla...enää... Lohtuna se, että Vanhanen hävisi edes selvästi, ettei tarvinnut spekuloida...Soini sanoikin aika fiksusti, että "kansa on puhunut, pulinat pois"...muistas vain, että keneltä se olikaan lainattu?!? Ja saipahan Vanhanen edes täälläpäin eniten ääniä...omasta kunnastani ylivoimaisesti eniten (Mun ääni vaikutti!) mutta kun on noita asukkaita niin pirun vähän, ettei se paljoa vaikuta lopputulokseen... Mutta loppupiristykseksi: Soiniahan minä silloin alun perin kaavailin ja kiva, että edes "varaehdokas" voitti sikäli, että menestyi odotettua paremmin.
Halonen sai kyllä semmosen enemmistön, että taitaa kyllä jo olla aika lailla presidentti valittu. Katsoin pikaisesti naapurikunnatkin ja kaikissa oli Halonen tokana ja Niinistön kannatus aika vähäistä. Kova työ edessä teillä m.k. ja An-na ja kumppanit! Itse taidan olla tällä hetkellä olla menossa Halosen joukkoihin, mutta taisin tosin jo mainitakin aiemmin, että jos Niinistö nyt ihan muuttuu niin ei sekään mahdotonta olisi...
No, nyt vain toista kierrosta odottelemaan...itse olen taas viikon Kuopiossa, mutta palaan asiaan viikon päästä, jos en saa omalla kämpillä nettiä toimimaan (pitäisi muuten periaatteessa jo toimia). Päästään sitten siitä spekuloimaan. En ole koskaan periaatteessa tykännyt politiikasta, mutta tällein henkilövaaleissa HYVÄSSÄ seurassahan tämä on ihan jees...
Laittakaanhan joku asian osaava tänne toinen kierros pystyyn tässä viikon aikana :wink: Itse en ole opetellut noita äänestyksiä (kuten en lainauksiakaan... :oops: ) käyttämään...