Vanhanenko nöyristelijä...ei kyllä ole siinä mielessä kuin arvaan, että tarkoitat... :evil: Ja mielipide Niinistöstä ei tullut sen yhden (tai kahden) vaalitentin perusteella...olen jo pitemmän aikaa seurannut, että on aika ärhäkäksi mennyt. Voihan se olla jo vaaliväsymystä tai jotain, mutta kuiteskin. Vanhanen ei ole (ainakaan mun nähden!) kertaakaan hermostunut ja ruvennut hyökkäämään sokeasti muita vastaan. Se jaksaa aina niin hillitysti ja rauhallisesti selittää asian, eikä hermostu. Niinkuin taannoisessa (pari viikkoa sitten) yksittäistentissä kiinnitin itse huomiota, ettei se päästänyt toimittajaa niskan päälle vaan puhui asiat asiana ja sanoi suoraan, ettei kommentoi yksityiselämään liittyviä asioita, vaikka toimittaja aina siitä yrittikin etsiä asiaa. Kyllä presidentin kuuluu olla asiallinen koko kansan sovittelija, puolueet ovat nälvimistä ja erottelua varten. Presidentillä on omat mielipiteet, mutta kyllä sen täytyy olla tasapainottelija ihmisten välillä.
Niin, Niinistö...ennen se oli niin fiksi ihminen ja todella toivoin, että lähtisi Kokoomuksen ehdokkaaksi, mutta nyt...liika on liikaa. No, annan vielä sille mahdollisuuden, että jos se on toisella kierroksella Halosta vastaan, niin mietin asian uusiksi...ihan sinun viestisi takia An-na. :wink: Mutta se edellyttää, että jatkossa esiintyy asiallisemmin. :-?
Onneksi kohta on vaalit ohi, kun tympäsee jo koko ajan miettiä, että entä jos... Sininen lappu lähtee sunnuntaina pöydältä - Vanhasen hyväksi. Toista kierrosta ilman Vanhasta en jaksa vielä miettiä tämän enempää. Elämäni toiset vaalit (kunnallisvaalit oli ekat, joissa sain vaikuttaa) niin on taas ihan mukava äänestää... \
/ Matti jyrää! :smt023