Kirjoittaja Aihe: Riivatun rakkineet 9.  (Luettu 31271 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #15 : 17.03.19 - klo:21:01 »
Olen osiossa riivatun rakkineet. Vasemmalla ylhäällä on punaisella "not secure" ja vieressä on punainen kolmio+!

Mitä pitää tehdä?

Se tarkoitaa että sivu ei ole suojattu siis https Kaikki hyvin jatka matkaa
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #16 : 18.03.19 - klo:07:27 »
 :039:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #17 : 18.03.19 - klo:20:46 »
Nyt toimii kaikki
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #18 : 18.03.19 - klo:21:34 »
Kyllä, häiritsevä punaanen väri on poissa :003:.

Tosipuheessa en ymmärtänyt, että mitä tarkoitit. Mea culpa.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #19 : 30.03.19 - klo:14:10 »


 Mistähän johtuu, että Facebook ei anna minun kirjoittaa kommentteja ( niihin vaaleansinisiin palkkeihin) Facebookin sivustolleni, jonne minulla on kyllä ainakin tällä hetkellä pääsy.  Yritin äsken kirjoittaa tekstiäni yhteen sivustossani käynnistyneeseen keskusteluketjuun, mutta en pystynyt kirjoittamaan mitään. Facebook ei ottanut sanojani vastaan. Ikään kuin pomppasin pois. F-median etusivulleni en myöskään tälläisia sanoja ( ja kirjaimia ) pystynyt laittamaan. Peukalomerkki toimii kyllä.

Temppuilu on jatkunut jo tunnin... :kahvi:

 

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #20 : 30.03.19 - klo:20:31 »
Kontrolli toimii silloinkin kun itsekontrolli pettää  :icon_eek:.
Voiko tekniikkaan sittenkin luottaa  :icon_biggrin:.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #21 : 30.03.19 - klo:20:46 »
Eräs tuttavani joutui Facebookin määräaikaiseen pannaan laitettuaan sivulleen kuvia perinneasuisista afrikkalaisnaisista. Hän ei ajatellut lainkaan, että naisten paljaana olevat rinnat saattaisivat loukata siveellisyyttä.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #22 : 31.03.19 - klo:16:08 »
Eräs tuttavani joutui Facebookin määräaikaiseen pannaan laitettuaan sivulleen kuvia perinneasuisista afrikkalaisnaisista. Hän ei ajatellut lainkaan, että naisten paljaana olevat rinnat saattaisivat loukata siveellisyyttä.

Facebookin "häiriökäyttäytyminen" kesti lauantaina usean tunnin. Tai siis ainakin sen ajan kun yritin siniharmaaseen tekstikenttään jotain kirjoittaa. Nyt sunnuntaina, 31. maaliskuuta, F-media ( Facebook) on pelittänyt kyllä. Mitään järjellistä syytä F-median temppuiluun en ole keksinyt. Facebookissa olen ollut mukana yli kymmenen vuotta ja tuo eilinen tapahtuma on ollut kohdallani - ainakin toistaiseksi - ainutlaatuinen. Tulen kyllä lähipäivinä kysymään asiantuntijoilta syytä Facebookin minua lauantaina pahoin häirinneeseen käyttäytymiseen. :kahvi:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #23 : 31.03.19 - klo:16:15 »
Eräs tuttavani joutui Facebookin määräaikaiseen pannaan laitettuaan sivulleen kuvia perinneasuisista afrikkalaisnaisista. Hän ei ajatellut lainkaan, että naisten paljaana olevat rinnat saattaisivat loukata siveellisyyttä.
:icon_lol:   :icon_lol:   :icon_lol: 
Tästäpä muistuu mieleen eräs suunnittelukokous kauan sitten. Rovastikunnan lähetystoimikunta suunnitteli Lappeenrannassa järjestettäviä Lähetysjuhlia. Mietittiin, mitkä kaikki majoituspaikat kaupungista ja lähikunnista varataan juhlia varten. Tuli puheeksi Luumäen motelli. Siihen yksi lähetyssihteereistä älähti: "Sitä ei voi varata, siellä on niitä yläosattomia tarjoilijoita ravintolassa." Tähän vastasi entinen etiopianlähetti Ilpo Perttilä tyynen rauhallisesti: "Laitetaan sinne kaikki Afrikkalaiset vieraat."
Pyryharakka

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #24 : 31.03.19 - klo:16:34 »
Eräs tuttavani joutui Facebookin määräaikaiseen pannaan laitettuaan sivulleen kuvia perinneasuisista afrikkalaisnaisista. Hän ei ajatellut lainkaan, että naisten paljaana olevat rinnat saattaisivat loukata siveellisyyttä.

Penan muistelemat puolialastomat afrikkalaisnaiset, tai muut vastaavat, eivät olleet syynä Facebookin häiriökäyttäytymiseeni.  Sensuelleja kuvia sivustollani on voinut olla - mutta ei millään muotoa rajat ylittäviä kylläkään. :kahvi:

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #25 : 26.04.19 - klo:09:37 »
Mikä ero on opettajalla ja tietokoneella?
Kukaan ei naura kun tietokone kaatuu.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #26 : 28.04.19 - klo:16:25 »
Mikä ero on opettajalla ja tietokoneella?
Kukaan ei naura kun tietokone kaatuu.

Tämähän sopisi tuonne Kerro vitsi -osioon.  :icon_biggrin:
Pyryharakka

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #27 : 02.05.19 - klo:19:43 »
Hankin uuden printterin, jonka musteet eivät kuivu. Se painoi paketin tiedon mukaan 26kg. Nyt jo muutaman viikon jälkeen olen oppinut käyttämään sitä. Mokani olivat niin triviaaleja, että hävettää. Ohjasin tulostettavan työn pritterille, joka oli jo Lassila & Tikanojan hallussa, enkä heti tajunnut sitä, vaikka ovat eri merkkisiä. Häpeä langetkoon ylleni.
« Viimeksi muokattu: 02.05.19 - klo:19:58 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #28 : 03.05.19 - klo:00:11 »
Pitäisi ostaa uusi televisio. Vanhassa ei ole mitään vikaa, mutta digiboksi ei ole Yle-yhteensopiva.

Millä tavoin televisioilla tätä nykyä tallennetaan ohjelmat? Aikoikaan oli videokasetit, sitten tuli tallentavat digiboksit ja dvd-laitteet, mutta varmaan nykyään on taas jotain muuta, ja olen pudonnut kärryiltä.

Sitä luulisi, että kaikki on netissä, mutta Rion olympiakisojen televisiointioikeudet ja sen myötä oikeudet tallenteisiin omistaa joku jenkkilän firma, joka pihtaa niitä. Ja juuri niiden kisojen aikaan ajattelin että mitä näitä tallentelemaan kun kaikki on netissä. Nyt minulla ei taida olla kuin naisten lentopallon välieräottelua Serbia - Yhdysvallat, joka olikin huikeaa nähtävää.

Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 9.
« Vastaus #29 : 03.05.19 - klo:10:14 »
Eikö uusi digiboxi riitä vai haluatko muuten vaihtaa TV:N? (minulla on mökillä sama ongelma, mutta en nauhoita mitään)

Ohjelmien tallennuksen hoitaa internet operaattorisi (elisa viihde, DNA tai Telia)

Jenkit ovat persoja rahan perään eivätkä muuta busineksesta aina ymmärräkkään.
« Viimeksi muokattu: 03.05.19 - klo:10:43 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi