Kirjoittaja Aihe: Urheiluhullut 6. erä  (Luettu 41340 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #90 : 06.08.17 - klo:14:09 »
Selostuksista puheenollen, huomioni kiinnittyy Jussi Eskolan ja Tapio Suomisen maneereihin.
Tapio Suominen;Näenkö oikein ? Muistanko oikein ? Näin väärin, pahoittelen. Suokaa anteeksi !

Jussi Eskola; Tämä, tässä näin, Kyllä !  Mikä aika! Kato !

Ja sitten keskinäiset hassuttelut jostakin muusta kuin käsilläolevasta lajista. Naurua.

Kaipaan Mika Lehtimäen kommentteja.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #91 : 06.08.17 - klo:14:19 »
^Lehtimäki on ihan paras. Tuo tiedoillaan jotain lisäarvoa lähetykseen. Noita varsinaisia selostajia en kaipaa ollenkaan.

Löysin netistä tshekkiläisen tv-kanavan, joka näyttää kenttälajeja paremmin, siellä kun on heidän omia urheilijoitaan mukana. Ei haittaa vaikka selostus tulee kielellä, jota en osaa. Nyt etsin vielä löytäisinkö belgialaista tai hollantilaista, se näyttäisi varmaan sitä fanittamaani seitsenottelua vielä tarkemmin.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #92 : 06.08.17 - klo:14:56 »
Meinaa jo kisaväsymys iskeä....ehkä vain tänään uuvuttaa...

No, kyllä minäkin Mika Lehtimäkeä kaipaan....vaikka on Jarkko Finni ihan hyvä myöskin.

Illalla kiinnostaa ehkä "kaikkien aikojen" kuulakisa...useampi ylittänee 22 metriä...

Seipään karsinnassa suosikkini Kendricks vaikeuksissa, mutta selvisi... :023:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #93 : 06.08.17 - klo:15:41 »
Saksalainen telkkukanava näyttäisi sitä seitsenotteluani, mutta sitä ei saa katsoa Suomessa  :icon_sad:
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #94 : 06.08.17 - klo:16:03 »
Roskat sain vietyä pitkän miettimisen jälkeen; muuten koko ajan innolla mukana kisoissa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #95 : 06.08.17 - klo:16:05 »
Tuli pakollinen, ja suotava tauko, kun jälkikasvu tuli ja tylleröt halusivat katsoa C More Junioria.
Illemmalla taas jatkuu , paitsi jos vilkuinen naistekin maratonia.

Täällähän on ihan mukavasti urheiluhulluja !   :eusa_clap:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #96 : 06.08.17 - klo:18:58 »
Olen ollut räkätaudissa vajaan viikon, ja nyt se on edennyt vaiheeseen, jotta ei ole enää kurkkukipua eikä yskää, mutta silmät vuotavat melkein yhtä paljon kuin taivas tuolla ulkona. Haittaa penkkiurheilua!

Jo hajonneeksi luulemani televisio sen sijaan elpyi, kun vähän hetkuttelin antennijohtoa edestakaisin.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #97 : 06.08.17 - klo:19:28 »
Kiva, telkkarisi takia, ei räkätaudin.
Minulla on jotakin samantapaista. Onko allergiaa, vai johtuuko uusita astma-lääkeistä  :017:

Naisten maraton oli heti kiinnostavampi kuin miesten kun oli oma nainen mukana. Ja hänhän juoksikin hyvin.  :109:

Nyt Kriminalisti, ja sitten taas Lontooseen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #98 : 06.08.17 - klo:20:31 »
Nyt jälleen kisojen katselu jatkuu, niin pitkälle kuin jaksaa...  :023:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #99 : 06.08.17 - klo:21:06 »
Katson telkkarista ylen lähetystä ja netistä seiväshypyn selostamatonta, mutta eivät ole synkronissa keskenään, Ylen lähetys on vähän edellä ja kohahdukset sieltä paljastavat, miten hypyssä käy. Ehkä täytyy pistää se äänettömälle?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #100 : 06.08.17 - klo:21:26 »
Ihanaa katsoa, kun urheilija on melkein järkyttymiseen asti ilahtunut yllättävästä onnistumisestaan  :003:

Tällä kertaa vuorossa Brasilian Rosangela Santos, joka pinkoi satasen semissä omansa ja samalla Etelä-Amerikan ennätyksen, ja kilpailun finaaliin  :eusa_clap:
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #101 : 06.08.17 - klo:22:07 »
Katson telkkarista ylen lähetystä ja netistä seiväshypyn selostamatonta, mutta eivät ole synkronissa keskenään, Ylen lähetys on vähän edellä ja kohahdukset sieltä paljastavat, miten hypyssä käy. Ehkä täytyy pistää se äänettömälle?

Se etteivät ole synkronissa johtuu koodausviiveistä. Netissä on useampia koodauksia ja toistimia kuin suorassa tv-lähetyksessä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #102 : 06.08.17 - klo:22:07 »
Minusta on mukavaa, että 400m finaalissa on kaksi Botswanan miestä, Thebe ja Makwala, ja vain yksi jenkki.
Olen lukenut joitakin McCall Smithin kirjoja Mma Ramowtsen etsivätoimistosta Botswanassa. Niistä saa inhimillisen kuvan siitä maasta, perinteiden kunnioittamiseta ja naudoista, sekä autokorjaamoista. :002:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #103 : 06.08.17 - klo:22:17 »

Sitten otsikkoon: täytyyhän noin isoja kisoja katsoa. Olympialaiset, MM-kisat ja EM-kisat yleisurheilussa, futiksessa MM ja EM ja osa jääkiekon MM-kisoista; ainakin Suomen pelit.

Kaikki lajit on yhtä hyviä, joten perun siis "mieltymyslitaniani".

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 6. erä
« Vastaus #104 : 06.08.17 - klo:22:28 »
Minusta on mukavaa, että 400m finaalissa on kaksi Botswanan miestä, Thebe ja Makwala, ja vain yksi jenkki.

Niin minustakin! Aina on mukavaa kun tulee uusia maita huipulle mukaan.

Myös naisten satasen finaalissa vain yksi jenkki, on kyllä sitten kova sellainen. Mutta Norsunluurannikon Marie-Josée Ta Lou on kuitenkin suosikkini. Sieltähän on mukana kisassa toinenkin juoksija, Murielle Ahouré. -Selostajat ovat varmaan onnellisia siitä, ettei Nigerian Blessing Okagbare-Ighoteguonor päässyt finaaliin. Hieman pitkä nimi satasen juoksijalle, ei sitä monta kertaa kisan aikana ehdi lausua  :003:
« Viimeksi muokattu: 06.08.17 - klo:22:35 kirjoittanut öppiäinen »
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.