Kirjoittaja Aihe: Körttibaari osa 7  (Luettu 42566 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #90 : 29.03.19 - klo:09:24 »
Fleda ei taivu, mut sama skloddi näitä skulaa ku ennenki. Sha Na Na rules.

https://www.youtube.com/watch?v=3gzkVrT1jiE

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #91 : 29.03.19 - klo:10:28 »
Heh heh, me no ändöstämäng at ool. Suomi on rikas maa, jatkakaa sanoi vääpeli Körmy. En tiedä, että sanoiko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #92 : 29.03.19 - klo:11:28 »
Fleda ei taivu, mut sama skloddi näitä skulaa ku ennenki. Sha Na Na rules.

"Kampaus ei onnistu, mutta kyseinen herra soittaa edelleen tämänkaltaisia sävelteoksia. Sha Na Na on vieläkin merkitsevässä asemassa."

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #93 : 30.03.19 - klo:21:39 »
Tänään kävin vetää ekat vaalimakkarat, Ilja Janetski tarjos Camppingia josta jäi tosi huono maku suuhun, ei se Iljakaan houkuttele. Seuraavaks oli joku demari joka ei jäänyt mieleen mut makkara oli Votkinin makkara, ei jäänyt rasvaista jälkimakua.
Ajattelin tehdä jonkinlaisen makkarabarometrin, en tiedä näkyykö lihansyönti vielä ehdokkaiden tarjoilussa mutta katsotaan miten jaksan tänne komentoida. Kotiin tullessani oli Kepulaisen Rantamaulan hienosti entisöity kupla tossa nurkalla. Kiitin että ollan sentään autoiljian asialla, johon kuskin paikalta vastattiin että ei varsinaisesti. No mitä sitten?

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #94 : 31.03.19 - klo:17:13 »
Fleda ei taivu, mut sama skloddi näitä skulaa ku ennenki. Sha Na Na rules.

https://www.youtube.com/watch?v=3gzkVrT1jiE

Vaarallista katsella näitä videoita.  :icon_lol:  Kappale ihan tuttu jostain nuoruusvuosilta, mutta noi kiiltävät trikoohaalarit meinas tappaa meikäläisen nauruun.
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #95 : 31.03.19 - klo:18:04 »
Oma, jo hyväksi tunnettu ehdokkaani oli pari päivää sitten Holman Prisman edustalla pärekori käsikynkässä. Halasimme taas ja sain pussillisen Vääksyn Myllyn lettujauhoja. Muutakin jauhoja oli, mutta tämä oli hyvä 'saalis' sillä eilen kokkasin ohukaiskääryleet siitä.

Vaihdan jälleen puoluetta, sillä nyt on minulle ihminen tärkein ja hänen arvonsa. Ja ne minä taidan tuntea.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #96 : 02.04.19 - klo:19:44 »
Tulin taas tänne baariin ottamaan mukillisen. Tänään on ollut melko mukava päivä. Kännykkä väittää minun kävelleen 8,3 kilometriä.
Noh... ainakin 7 kilometriä pitää paikkansa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8334
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #97 : 03.04.19 - klo:17:52 »

Ei oo totta, no täällähän sitä huumorinhengessä jauhetaan politiikasta, ketä äänestää.

Viimenen paikka jossa aattelin, et siitä jauhetaan, kun normaalisti bubeissa on uskonnosta ja politiikasta kielletty puhua, kun niistä tulee riitaa.

Pooh ja mä jo ehdin avata aiheen tolle äänestykselle, kun aattelin kysyä vinkkiä.

Ja musahan täällä tietty ihan huippua. Jee, oon tullut himaan kantikseen kördebaariin

https://www.youtube.com/watch?v=DbgGZ_U6Snc



Tik toc.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8334
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #98 : 03.04.19 - klo:18:16 »
Tänään kävin vetää ekat vaalimakkarat, Ilja Janetski tarjos Camppingia josta jäi tosi huono maku suuhun, ei se Iljakaan houkuttele. Seuraavaks oli joku demari joka ei jäänyt mieleen mut makkara oli Votkinin makkara, ei jäänyt rasvaista jälkimakua.
Ajattelin tehdä jonkinlaisen makkarabarometrin, en tiedä näkyykö lihansyönti vielä ehdokkaiden tarjoilussa mutta katsotaan miten jaksan tänne komentoida. Kotiin tullessani oli Kepulaisen Rantamaulan hienosti entisöity kupla tossa nurkalla. Kiitin että ollan sentään autoiljian asialla, johon kuskin paikalta vastattiin että ei varsinaisesti. No mitä sitten?

Mä en oo saanut ekaakaan vaalimakkaraa, kun vaan töitä yötä päivää painanut, mutta ehkä nyt viikonloppuna.

Oon kyllä paastossa, siis neste, kahvia tänään ja huomenna, mutta sitten tarkoitus ois siirtyä vesipaastoon.

Vaalimakkara on kyllä, niin perinne ruoka, että jos sellaisen nappaan, niin sen työnnän tän pääsiäispaaston väliin.

Siistii Don, että teet ton barometrin, joskus tein körttipastillinmittaisen autoilutestin.
En väitellyt siitä kuitenkan sen enempää.
________

Annica. Itse tein näin vanhana ja ylipainoisena Keminmaalla 5 km kirkkoon ja jäätä pitkin takaisin 5km ja kyllä ihan tuli urheiltua, että tsempit sinulle kävelyihisi.

Sådan er livet.
Tik toc.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #99 : 03.04.19 - klo:18:33 »
Morjensta!    :eusa_angel:    :039:

Tulin just pyörälenkiltä...vajaa 10 kilsaa...vielä enempi vajaa tunti....että hyvin menee...
on vaan kovin tuulista, ja sekös haittaa rapakuntoista pyöräilijää.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #100 : 03.04.19 - klo:18:43 »
Vaaleista jotain minäkin turisen...
Olen kaikissa vaaleissa äänestänyt missä olen ollut oikeutettuna, yleensä vaalipäivänä,
niin meinaan nytkin.
Arvannette puoluekantani suunnilleen, mikään poroporvari en ole, enkä duunari, enkä
maahanmuuttointoilija....
Tosin, Suomessa kaikki puolueet, tai lähes kaikki asialinjalla, ettei niin noponuukaa...
Mutta puolueuskollinen olen kyllä ollut sen jälkeen kun tein loikkauksen 2-kymppisenä
radikaalina nuorena miehenä.
Ehdokas ollut tiedossa pitkään, melkein omalta kylältä, omista ympyröistä...
Veli vv:n tavoin hoksasin myös Tarvon ehdokkuuden, hyvä tyyppi.
Nohh...on yksi henkilö joka lennossa heittäisi mun puolueuskollisuuden romukoppaan,
jos olisi samassa vaalippirissä, saisi ilman muuta ääneni...hänen kaltaisiaan tarvitaan!!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8334
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #101 : 03.04.19 - klo:19:01 »
Vaaleista jotain minäkin turisen...
Olen kaikissa vaaleissa äänestänyt missä olen ollut oikeutettuna, yleensä vaalipäivänä,
niin meinaan nytkin.
Arvannette puoluekantani suunnilleen, mikään poroporvari en ole, enkä duunari, enkä
maahanmuuttointoilija....
Tosin, Suomessa kaikki puolueet, tai lähes kaikki asialinjalla, ettei niin noponuukaa...
Mutta puolueuskollinen olen kyllä ollut sen jälkeen kun tein loikkauksen 2-kymppisenä
radikaalina nuorena miehenä.
Ehdokas ollut tiedossa pitkään, melkein omalta kylältä, omista ympyröistä...
Veli vv:n tavoin hoksasin myös Tarvon ehdokkuuden, hyvä tyyppi.
Nohh...on yksi henkilö joka lennossa heittäisi mun puolueuskollisuuden romukoppaan,
jos olisi samassa vaalippirissä, saisi ilman muuta ääneni...hänen kaltaisiaan tarvitaan!!

Zemppiä urheiluusi, mutta vn, aika kesyä Annica ja mä sentään käveltiin 10km ja sinä fillarilla, et hmm.

Aika paljon ajattelen politiikasta kuin sinä, mutta puolue uskollinen en ole osanut olla.

Kun olin nuori, niin vaemmisto ja kommunismi ainut oikea, sitten 18 kesäisenä hamppu ja vihreät kiinnosti ja sitten vasemmalle taas, hermo meni ja melkein siirryin äärioikealla koksulle, onneksi järki palasi, no sitten nyt aikuisena ja rauhoittuna keskustaa kovasti mietin.
Maailmassa kouhuu vai onko se kuohuu, no kuitenkin olisi helppo olla ajattelematta ja persuja äänestää, mutta kun ajattelee ihan realistisesti, niin ei, mutta seuraava vaihtoehto heille on kaukana.

Vaikea tietää mitä tässä nyt pieni hyttynen inisi, kun mun äänellä ei kuitenkaan ole kuin se hyttysen ininän verran vaikutusta.

Suomalaiset on iin tyhmiä, et ne luulee, et politiikka on kuin mitä ne ne laulukilpailut you wanna be star, siis en muista näitä Idoli tais olla yksi, mutta jengi funtsii, et se niinku, et ku on ollu telkussa ja loistau, niin se on jees.


Tik toc.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #102 : 04.04.19 - klo:20:28 »


Ja musahan täällä tietty ihan huippua. Jee, oon tullut himaan kantikseen kördebaariin

https://www.youtube.com/watch?v=DbgGZ_U6Snc

No, tää oli ihan parasta!  :eusa_clap: 

Baariinhan sopii myös stand us.......luulisin   https://www.youtube.com/watch?v=8UWTJDjRX2E

myös laulaen  https://www.youtube.com/watch?v=cFJei92CCyA
Pyryharakka

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8334
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #103 : 05.04.19 - klo:11:52 »

Stand up, on kyllä samaa huumoria kuin mulla.

Leikola on kyllä hauska mies ja just, kun osaa öaittaa kipeitäkin asioita huumorilla käsiteltäviksi.
Just niin ihmiset saa ottamaan asian ja näkemään suhteen omaan rypppyotsaisesti johki suhtautumiseen.
Tik toc.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8334
Vs: Körttibaari osa 7
« Vastaus #104 : 05.04.19 - klo:13:28 »
Tik toc.