Kirjoittaja Aihe: SEURATUPA  (Luettu 7542 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jukkasakari

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 115
SEURATUPA
« : 04.08.08 - klo:01:08 »
kämmenet ristiin ja toveri-JUHANILLE  LISÄÄ AAMUJA ! J$$

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
SEURATUPA
« Vastaus #1 : 04.08.08 - klo:06:09 »
Huh-huh! Mitä nyt ? Kädet olivat ristissä, ovat kohta uudestaan... !

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
SEURATUPA
« Vastaus #2 : 04.08.08 - klo:21:49 »
Ymmärsin, että jukkasakari ei turhaan kirjoita. Körttifoorumin ( ja monen muunkin asian aina saksalaisesta jalkapallosta lähtien ) aktivisteihin lukeutuva juhani kaipaa nyt jukkasakarin pyytämiä rukoustuokioita - ja myös siivekkäitä tukihenkilöitä!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
SEURATUPA
« Vastaus #3 : 05.08.08 - klo:13:22 »
Juttelin Maija-Kaisan kanssa Juhanin tilanteesta ja hän oli hyvin toiveikas. Juhania nyt tutkitaan ennenkuin päästetään kotiin.  Rukoilkaamme taivaallista isäämme avuksi Juhania hoitaville lääkäreille.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vaivainen mato

  • Ostaa kotiin viemisiksi hjuhlaoppaan
  • Viestejä: 297
SEURATUPA
« Vastaus #4 : 05.08.08 - klo:20:31 »
Rystysiä ristiin Juhanin puolesta!

Poissa Liina

  • pienellä paikalla
  • Viestejä: 543
SEURATUPA
« Vastaus #5 : 05.08.08 - klo:20:41 »
Laitan kädet ristiin ja rukoilen.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
SEURATUPA
« Vastaus #6 : 05.08.08 - klo:21:19 »
Juhanin suunnalla ovat ajatukset vähän väliä käyneet toissa yöstä lähtien. Toivottavasti asiat kääntyvät parhain päin.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
SEURATUPA
« Vastaus #7 : 05.08.08 - klo:21:45 »
Ilmeisesti joku sairastapaus kyseessä? Ajatuksissa mukana...  [-o<
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
SEURATUPA
« Vastaus #8 : 06.08.08 - klo:19:26 »
Selkävaivainen ja hampaat yhteen ikenensä väliin rouskuttaneena mieletön epilepsia-kohtaus?... toi joku oli minulla sunnuntai-iltana. Minä olen päässyt kotiin vasta nyt. Eilen en pystynyt liikkumaankaan. Voi olla, että jokin kohtaus pääsi ihan samaa kohtaa kuin neljännesvuosisatainen aivoinfarkti. Mutta tässä on sellainen suuremoinen asia kun minä kerron sen kaikille. 25 vuotta sitten minä opettelin tavaamaan. Olkaa Rauhassa. :lol:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
SEURATUPA
« Vastaus #9 : 06.08.08 - klo:19:34 »
Lainaus käyttäjältä: "juhani"
Selkävaivainen ja hampaat yhteen ikenensä väliin rouskuttaneena mieletön epilepsia-kohtaus?... toi joku oli minulla sunnuntai-iltana. Minä olen päässyt kotiin vasta nyt. Eilen en pystynyt liikkumaankaan. Voi olla, että jokin kohtaus pääsi ihan samaa kohtaa kuin neljännesvuosisatainen aivoinfarkti. Mutta tässä on sellainen suuremoinen asia kun minä kerron sen kaikille. 25 vuotta sitten minä opettelin tavaamaan. Olkaa Rauhassa. :lol:


Kiitos  Amen
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa mami

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 458
SEURATUPA
« Vastaus #10 : 06.08.08 - klo:21:09 »
Jaksamista!!
Lyö särö väärään varmuuteeni.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
SEURATUPA
« Vastaus #11 : 06.08.08 - klo:21:18 »
Juuri yhteen toiseen ketjuun (veisuuseurat) kirjoittaessani ajattelin, että kohta Juhania tarvittaisiin, kun Haikolakin mainitaan... Kylläpä helpotti, kiitos kun heti laitoit viestiä foorumille.

Mt

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
SEURATUPA
« Vastaus #12 : 07.08.08 - klo:07:17 »
Selkävaivaisena analysoin "terveen" päiviä, joten tuli mieleen pahaiset Baskimaan pygmit, jotka teurastivat EM-kullan pois jaloilta sakemanneilta. Se aiheutti mielestäni erittäin kovan sairaustilani. :wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
SEURATUPA
« Vastaus #13 : 07.08.08 - klo:07:30 »
juhani: niin voi olla kun sanot. Jalkapallo on ainakin toisinaan tätä pientä elämää suurempi asia. Tädilläni on ollut Bielefeld Arminian ( Bundesliiga, Saksa ) kausikortti kausi kauden jälkeen vuodesta 1981. Yhtenä 1980-luvun vuonna hän katsoi kaikki sini-musta-valkoisen Arminian kotiottelut, ja lähes kaikki vierasottelut - itsekin kävin hänen kanssaan 500 kilometrin päässä N:n kaupungissa. Kun tätini katsoo televisiosta jalkapalloa, hänelle ei saa puhua. Jalkapallo vaikuttaa ihmisen kokonaisvaltaiseen olemukseen.

 Jalkapallo nostaa ja laskee, jalkapallo pitää lujilla, mutta se  myös antaa voimia.

 Joten, juhani: emmeköhän me käy loppukesästä katsomassa jonkun kelpo futisottelun. Siitä se selkä suoristuu.  :wink:

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
SEURATUPA
« Vastaus #14 : 07.08.08 - klo:07:39 »
kalistaja, mennään kyllä katsomaan... mutta täällä ei ole bundesliigaa pelanneita... täällä potkupallon ihmemaassa... se jää kyllä kyyryyn... niin tämä selkä :wink:
wilhelmi niskasen jäljillä