Kirjoittaja Aihe: Nyt 23  (Luettu 20212 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nyt 23
« Vastaus #60 : 04.05.20 - klo:21:03 »
Rohkenin täällä piipahtaa....
Hyvää yötä!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nyt 23
« Vastaus #61 : 07.05.20 - klo:11:47 »
Jep, täällä taasen...meinasin jäädä tauolle, mutta ehkä uusi yritys siihen taukoiluun
sitten kun inspis jättää meikäläisen totaalisesti, sopiva kirjoitustaito kadonnut.

Piipahdin kotimökillä, edelleen autolla, pyöräily sinne saa odottaa pitkälle kesään, jos silloinkaan...
kunhan tässä lenkkeilen muualla.
Oli siellä piha siisti kun olen siellä puuhastellut.
Västäräkkejä ja räkättirastaita siinä pihapiirissä, pari jänistä pellolla.
Rentukoita näin, se uutuutena mulla tälle suvelle.
Vähän niinkuin tarkoituksella menin kuulostelemaan joko käki kukahtaisi...kun Pyrtsikin
jo kuullut...mutta ei...
Vuokkoaika alkaa olla parhaimmillaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt 23
« Vastaus #62 : 07.05.20 - klo:12:52 »
Heräsin päikkäreiltäni, kun kaikkia paikkoja repii. Käväisin reissuni rämeellä ja olin ajaa vahingossa filistealaiselle puolelle, ei rajojen mukaan, vaan continentaalit kävivät liian syvässä vedesssä. On hienot fiilikset, kun aika, jota talven odotti, on alkanut.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt 23
« Vastaus #63 : 08.05.20 - klo:11:31 »
Ei eiliseen ole paljon lisättävää. Mies kuivuu ja paranee joka päivä. Parran kasvu saisi loppua. Peipporäme on minulle kultakaivos.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Nyt 23
« Vastaus #64 : 08.05.20 - klo:15:21 »
Kävin pienellä lenkillä vaikka mua huimoo. Kepit auttaa, mutta jos katson ylös tai alas maalima pyörii ja alkoo kuvottammaa ja piätä särköö.

Tiistakin on korvalääkär, joka sattuu olemaan serkkuin tyttö. Hiä saap selevittöö mis on vika. Oon ostant avuks jo niskatyynyn.

Mie, ite-liäkär luule jot koronas.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Nyt 23
« Vastaus #65 : 08.05.20 - klo:16:21 »

Minä ajelin Jeguaarillani Länsiväylää ja kukas muu kuin Kimi Räikkönen eukkonsa kanssa ajoi liittymään mun viereen ja niillä tuntui olevan hauskaa, kun ne näki mut siinä.

No ohitin heidät siinä Länsiksellä ja taisin ottaa irti mitä jagesta lähti, siis sen ohituksen ajan.

Toka isompi julkkis jonka siis nähnyt.
Teemu Selänne tuli jonkun Jokeri ukon kanssa kerran syömään samaan Kallion baariin ja tietty kaikki äijät siinä baarissa nousi ylös.

Mä taisin vaan keskittyä pyttipanuun.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Nyt 23
« Vastaus #66 : 10.05.20 - klo:14:19 »
Hyvä pointti Viisveisaaja. Aina kannattaa keskittyä ruokaan. Ruoka on meidän elinehto.  :039:
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Nyt 23
« Vastaus #67 : 10.05.20 - klo:16:35 »
Totta.   Kahvittelimme tässä aiemmin Vesivehmaalla tyttären leipoman mainion kerma-mansikka-vadelmakakun äärellä.

Nyt imeskelen hyvän murean naudanulkofileen suikaleita hammasväleistä.

Pihapöydän äärellä istuu naapuritalon vanha pariskunta lapsineen piknikillä. Tähän ei niin kovasti etelätuuli osu kuin Vesivehmaalla peltojen ja laitumien takaa kun siellä puhalsi niin ettei huivi tahtonut päässä pysyä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nyt 23
« Vastaus #68 : 10.05.20 - klo:21:06 »
Rupasin kuuntelemaan kakkoselta Juha Tapion konserttia, hyvin alkaa....siis uusintana...

Eilen tuli leikattua nurmikkoa eka kerta tässä omassa talossa, kotimökillä ei kiirettä,
vasta sitten kun käkikin ilmaantuu kukkumaan.
Näillä tuulilla oksia tippuu puista sen verran että polttokasaan kannettavaa piisaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt 23
« Vastaus #69 : 11.05.20 - klo:08:34 »
Täällä sataa räntää, maa valkoisena.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Nyt 23
« Vastaus #70 : 11.05.20 - klo:09:54 »
Täällä pelkkää vetta vielä. Iltapäiväksi on luvassa räntää.
Luonto alkoi viime yönä viheriöidä eilisen lämmon jä alkaneen sateen voimin.

Istuin tähän huokaisemaan wc:n täyssiivouksen jälkeen. Alkoi taas huimaamaan kun olin hetken pää alaspäin.. Eilinen sujui paremmin. Niska taitaa olla jumissa paljon istumisen takia. Siis koronan takia. :icon_eek:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt 23
« Vastaus #71 : 11.05.20 - klo:11:16 »
Maaliskuussa luulimme, että kesä tulee tuosta vaan.

Minulle on kehittynyt huimausta pikku hiljaa, mutta ei onneksi auton eikä traktorin ratissa, että ajelelen hissun kissun. Korkealle en pääse kiipeämään. Olisiko niin, että alas katsoessa viettää samaan suuntaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Nyt 23
« Vastaus #72 : 11.05.20 - klo:13:56 »
Kylpyhuoneenkin pesin ja saunan lattian. Kiukaan kivistä tippuu jotakin mustaa, kivenmurua ehkä. Lauteet ja seinät pesin jouluksi, nyt en viitsinyt. Saunaa käytämme melko vähän, ekä pari kertaa kuussa.

Vaikka huimaili jatkoin hommia, oletan sen olevan vain vanhuudenheikkoutta.  :icon_wink:
Huomena kuulen mitä korvalääkäri on mieltä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nyt 23
« Vastaus #73 : 11.05.20 - klo:14:46 »
Täällä piipahtamassa.
Tämä nyt-ketju taitaa olla mulle sopivin, voi kirjoittaa akuuttia tuntemuksia, kokemuksia,
ihan mitä mieleen pälkähtää...jos yleensä pälkähtää.
Selailen kyllä muuallakin, mutta muissa ketjuissa saatan innostua liikaa, tai provosoitua,
tai muuten vain ajautua sivuraiteille.

Nyt alkaa aurinko pilkahdella, on plussalla, koko aamupäivän sadellut lumiräntä alkaa
sulamaan tuosta lauantaina leikkaamaltani nurmikolta.

Vaimo lähti tapansa mukaan aamusta tunnin kävelylenkilleen räntäsateeseen, minä harvoin
aamusta selviän lenkille, yleensä käyn iltapäivisin kun on sopiva vireystila päällä.
Tuon tunnin hiljaisen jakson käytin jälleen kerran lauluharjoituksiin, en ole toiselle häiriöksi...
sain kahlattua vaihteeksi "virsiohjelmistoni" läpi

Ja nyt muuten huomasin että Sauli oli laittanut yhden laulun tuubiin, olin sitä rohjennut
häneltä pyytää.
En ole tuota laulua muualta tuubista löytänyt, sopii hyvin tähän vaikeaan aikaan.

https://www.youtube.com/watch?v=ZZOgRs3prxY&feature=share&fbclid=IwAR1XYsdf9FKV1tT4e2YrKl9z9NQPSIJgRYA-Br7OuGy0-_AdATsotRa3ho4

No, tuli musiikkia tähän ketjuun....

Ennen vanhaan laitoin musiikkia oikeisiin musiikkiketjuihinkin...nyt saamattomuus iskenyt...
Mm. Chris Reaa olen laittanut....pitäisköhän ottaa uusi kierros sitä hienoa musiikkia?
Ei ole muutkaan Reaa laittaneet....Sadetta muistaakseni niistä piti, muistinkohan oikein?   :eusa_angel:

Jep, mutta nyt näyttää lenkkeilysäältä...jospa tunnin kävelylenkki.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Nyt 23
« Vastaus #74 : 11.05.20 - klo:19:50 »
Täällä piipahtamassa.
Tämä nyt-ketju taitaa olla mulle sopivin, voi kirjoittaa akuuttia tuntemuksia, kokemuksia,
ihan mitä mieleen pälkähtää...jos yleensä pälkähtää.
Selailen kyllä muuallakin, mutta muissa ketjuissa saatan innostua liikaa, tai provosoitua,
tai muuten vain ajautua sivuraiteille.

Kuulostaa elämältä. Käymässähän täällä ollaan. Ja sivuraiteeltakin löytää itsensä aika ajoin.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa