Kirjoittaja Aihe: Apua - minusta on tullut "ei kukaan"  (Luettu 7585 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kirsus

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 119
Apua - minusta on tullut "ei kukaan"
« : 16.02.07 - klo:13:31 »
:shock: Siis foorumia on seuraamassa "ei kukaan" ja silti tuolla ylhäällä lukee kirjaudu ulos [kirsus].

Poissa kirsus

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 119
Apua - minusta on tullut "ei kukaan"
« Vastaus #1 : 16.02.07 - klo:13:34 »
Kannatti älähtää - persoonani palautui samantien  :D - tiedä sitten, mistä oli kysymys :-k

Poissa kirsus

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 119
Apua - minusta on tullut "ei kukaan"
« Vastaus #2 : 16.02.07 - klo:13:42 »
Tämähän on mielenkiintoista - heti kun ehdin riemuitsemaan, niin nyt olen taas "ei kukaan" :?: Enkä siis ole käynyt ulkona tässä välillä, vain liikkunut Seuratuvan ja Yleisen kesksutelun ja tämän testialueen välillä.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Apua - minusta on tullut "ei kukaan"
« Vastaus #3 : 16.02.07 - klo:14:19 »
Foorumi arpoo.. Tuo läsnäoloseuranta ei taida olla ihan reaaliaikainen; ehkä se tarkistaa sen vain pienin väliajoin.

Poissa kirsus

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 119
Apua - minusta on tullut "ei kukaan"
« Vastaus #4 : 16.02.07 - klo:14:39 »
Niinhän minäkin ensin ajattelin, että asiassa saattaa olla viivettä, mutta sitten kun oli kerran tunnistanut minut, olisin luullut pysyväni siellä...
No eipä asiasta nyt suurempaa murhetta ole.

Oli vain hauska yhdistelmä tuo, että ensin luen tuon, että olen "ei kukaan" ja sitten heti perään luen "Kirjaudu ulos, Kirsus" :wink:. Siis olen täysin mitätön ja sitten käsketään vielä häipyä  :smt022

Eiku  :D - ettei tule väärinkäsityksiä.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Apua - minusta on tullut "ei kukaan"
« Vastaus #5 : 11.03.23 - klo:05:59 »

   Just noin

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024