Kirjoittaja Aihe: Rauha hallitsi  (Luettu 3362 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Roosa

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 4
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #15 : 26.04.23 - klo:11:44 »
Sattuuko kenelläkään olemaan PDF-tiedostoa näistä englanninkielisistä käännöksistä SV:stä. Haluaisin ne todella ja kääntäjä ei vastannut minulle.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #16 : 28.04.23 - klo:16:34 »
Kivittäkää se pahuksen viisveisaaja, kun ei kumarra Thomasta.

Kukahan se on, ai niin minähän se. Joutaisin kivitettäväksi.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22041
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #17 : 28.04.23 - klo:17:01 »
chantgp tekoäly kääntää hetkessä jokaisen virren ja paljon paremmin.

Onhan niitä tekoälyn rustauksia nähtykin. Ne eivät kerta kaikkiaan soi eivätkä syki niin kuin virren tai laulun tulee.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #18 : 28.04.23 - klo:17:52 »
Kivittäkää se pahuksen viisveisaaja, kun ei kumarra Thomasta.

Kukahan se on, ai niin minähän se. Joutaisin kivitettäväksi.

Olet vain HY herrojen säälittävä sätkynukke ja "perseennuolija" lainatakseni foorumin pyhien lehmien sanoja.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #19 : 28.04.23 - klo:17:57 »
Olet vain HY herrojen säälittävä sätkynukke ja "perseennuolija" lainatakseni foorumin pyhien lehmien sanoja.

Kiitos, varmaan osui oikeaan , vaikka paljon pahempi olen.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #20 : 28.04.23 - klo:18:02 »
chantgp tekoäly kääntää hetkessä jokaisen virren ja paljon paremmin.

Siinäpä hyvä ajatus, mutta ne pitää löytää ja saada tiedostoon. Chantgp ei pysty kääntämään mitä ei syötty sille. HYn herrat ovat ne poistaneet kaikista kaupoista ja kirjastoista, siinä toivossa, ettei kukaan saisi tietää mitä "kamalaa ja kuvottavaa" esi-isänsä ovat veisanneet.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #21 : 28.04.23 - klo:18:34 »
Huomatkaa, että minä kohta saan porttikielon siitä, että ystävällisenä eleenä käänsin Siionin virret ja vastustan samoilla sanoilla niitä, jotka tuomitsivat minut siitä hyvästä teosta, vaikka he eivät ole saaneet keneltäkään muuta kuin myötätuntoa ja tukea. Maailma on tässäkin, niin kuin niin monessa muussa, käännetty ylösalaisin. Tähän maailmaan ei tule oikeutta, totuutta, tai rakkautta ennen kuin Ilmestyskirjan tulet polttavat sen kokonaan ja Jumala luo uuden.
Tämä tapahtuma osoittaa, mikä HY oikeasti on, mikä körttifoorumi on, ja lehtijutun jälkeen, mikä Suomen kansa on, kun ulkomaalainen kääntää historiallisen teksin ystävällisenä eleenä ja saa siitä vain vihollisia. Tuomitkoon Jumala tämä kansa, joka ansaitsee kaiken mitä profeetat, Jeesus ja apostolit ovat lausuneet paatunutta Israelia ja syntisia pakanoita vastaan. Jos Jumala ei anna parannusta, ette sitä löydä, vaikka kyynelin etsisitte sitä.
Luen vanhoja Siionin virsiä ja huomaan, miksi te vihaatte niitä. Sanoma on kova, niin ette kestä sitä, sillä Jumala on paaduttanut sydämenne niin kuin Faaraon sydämen aikanaan. Niin joudutte kärsimään ne samat rangaistukset omassa nahassanne. Voi miten kova on Jumalan rangaistus niille, jotka julkisesti julistavat Malmivaaran vanhat virret kamaliksi ja kuvottaviksi ja niile, jotka tukevat sellaista Jumalanpilkkaa! On tila kauhistuttavaa! Ette voi mitenkään pelastautua, kun Jumala ei ole antanut teille parannuksen henkea, mutta syntivelka on hirmuinen. Foorumilla, joka kantaa Malmivaaran herätysliikkeen nimeä, riemuiten yhtyy sellaiseen pilkkaan! Voi, voi, ja kaikki Ilmestyskirjan voit! Vapiskaa Jumalan tuomion edessä, kun kerran ette saa parannusta, ettekä halua sitä.
Silloin kun käänsin, tämän ajan liberallinen, syntiäsuvaitseva henki vielä tahrasi vaatteitani, ja käänsin historiallista kuriositeettia. Mutta saatanallinen vastaanotto on avannut silmäni ja kiitän Jumalaa hänen pelastajatyöstään, joka kosketti sokeaa hurskasteluani ja sai minut tajuamaan todellisuutta. HY ja körtit, pakenemalla vanhoja virsiä, syöksyvät paholaisen syliin ja hurskastelevalla synnin suvaitsevaisuudellaann liittyvät tämän aikakauden julmuuteen ja ahneuteen. Samanlainen olin minä, veisaamassa joka viikko seuroissa. Edes vanhojen virsien sanat eivät herättäneet minua. Vasta sitten kun näin tällä foorumilla kamalan ja kuvottavan Saatanan kidan aukeavan silmieni edessä, tajusin miksi piti kääntää teksti, joka herättää minua herkimmissä ihmisissä niin paljon vihaa, vastustusta ja pilkkaa. Olen kiitollinen, että Jumala herätti minut, vaikken ollut pienelläkään eleellä ansainnut sitä, erityisesti kun hän on jättänyt lähes kaikki muut, ainakin körttifoorumilla, vellomaan hurskastelevassa Jumalanpilkassaan.
Vielä kun Jouko Ikola haastatteli minua Henki-lehteen ja hän sanoi, että uudistettu virsi, joka osoittaa sormea "minuun" eikä "sinuun", on parempi kuin vanha, olin samaa mieltä. Ihmettelin vain, että hän takertui siihen, että uudet ovat parempia, kun kysymys ei ollut siitä, että joku on parempi tai huonompi, vaan siitä, että oli historiallinen teksti, jota kukaan ei ollut kääntänyt ja historiallisena dokumenttina oli sen arvoinen. Mutta hän otti sen henkilökohtaisesti eikä historian mielessä. Nyt tajuan, että hän oli väärässä. Siirtämällä kohde "minuun", uudistajat ovat siirtäneet katseensa pois Jumalasta itseensä ja tehneet sen mukautuakseen syntiseen maailmaan, joka on suuren yleisön ihanne. Niin ei voi sanoa syntiä synniksi. Voi suositella minulle hyvässä sydämessä jotain terapiaa, että pääsisin kohduttoman mielipahan yli. Ei kukaan voi ymmärtää, että piittaamatta minusta, joka olen sivuseikka, olette syylistyneet kamalaan ja kuvottavaan syntiin hyväksymällä tällä foorumilla, että Malmivaaran virret julistetaan kamaliksi ja kuvottaviksi ja niiden kääntäjän narsistiksi, koska hän on itsepäisesti eri mieltä enemmistön kanssa. Teistä on vain huvittavaa tai surullista, että minä tyhmä olen pahoittanut mieltäni. On kysymys muusta. Olette näyttäneet, että olette kadotuksessa ja ristiinnaulitsette Jeesuksen uudestaan. Se voisi olla vakavampaa kuin yhden kääntäjän mielen pahoittaminen, en tiedä.

 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Roosa

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 4
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #22 : 29.04.23 - klo:16:25 »
chantgp tekoäly kääntää hetkessä jokaisen virren ja paljon paremmin.

Minä ajattelin, että tämä kääntäjä liioitteli sanoessaan, miten paha körttifoorumi on, mutta näköjään se on vieläkin pahempi!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #23 : 29.04.23 - klo:20:29 »
Hei Seppos, eikö tämä viisveisaajan chantgp huomautus ole tarpeeton henkilöön menevä loukkaus, johon rehellinen ylläpito olisi jo ajat sitten reagoinut? Sitten ihmettelet, että kirjoittelen.
Teidän kaikkien käytöksenne on niin järjetön, että huvittaa. Tuli kauhea vihan purkaus, kun joku tuntematon huomasi miten pahoja olette. Tähän asti kaikki ovat tukeneet teidän "kamalaa ja kuvottavaa narsismianne," niin ette kestä ensimmäistä pientä sanaa, joka puolustaa minua ensimmäisen kerran kolmessa vuodessa, kun olette solvanneet Siionin virsiä ja niiden kääntäjää vapaasti ilman pienintäkään vastustusta.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #24 : 29.04.23 - klo:20:42 »
Ja koneen käännös on vielä PALJON parempi kuin minun!  :icon_lol:
Muistuttaa sitä naista Turussa. Tavatessaan minua, jo ennen kuin oli kuullut minulta sanaakaan, tokaisi, että hän tuntee englantilaisen, joka puhuu paljon paremmin suomea kuin minä.
Olette hellyttäviä loukkaamisen yrityksissänne, kun paljastatte vain omaa typeryyttänne ja vihamielisyyttänne.
Ilmeisesti teidän mielestänne apinan käännös olisi parempi kuin minun. Tämä on uutta. Tähän asti ei ole mainittu käännöksen laatua, vaan olen paha poika siitä syystä, että käänsin yleensä ja alkuperäiset virret ovat jo itse kamalia ja kuvottavia. Uusia pahuuden ulottavuuksia. Ei mikään enää hämmästytä.
Tietysti, viisveisaaja ei ole lukenut pätkääkään minun käännöksistäni. Ja te, jotka väitätte niin arvostavanne niitä, ette pystyneet antamaan pyytäjälle kopiota niistä. Teillä oli monta vuotta ottaa itsellenne käännökset, mutta selvästi kukaan ei ollut kiinnostanut, niin ette voineet tarjota mitä toinen pyysi. Niin ehdotitte hänelle koneen tekemää käännöstä. Nyt huomataan miten valehtelitte, kun väititte arvostavanne työtäni.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #25 : 30.04.23 - klo:07:39 »
Onhan niitä tekoälyn rustauksia nähtykin. Ne eivät kerta kaikkiaan soi eivätkä syki niin kuin virren tai laulun tulee.

Please! No kyllä soi ja sykkii, jos vaihtehtaan sävel heviin. Riimikin säilyy erinomaisesti. Viisveisaaja on aina oikeassa ja kyllä narsistikin huomaa sen. Suosikki rivi on "Make an invoice now." Jep jep, on paljon parempi.

1 Why are you sleeping?
Already awake sinner please,
Soon to fight
I must die.
Make an invoice now
And listen to the speech feeling,
You will be so amazed
And you notice that your condition is weak!
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22041
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #26 : 30.04.23 - klo:08:26 »
Eihän hevi soi eikä syki. Ei sen ole tarkoituskaan soida ja sykkiä. Se on tehty jyräämään.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #27 : 30.04.23 - klo:08:28 »
Eihän hevi soi eikä syki. Ei sen ole tarkoituskaan soida ja sykkiä. Se on tehty jyräämään.

Mutta mutta mutta Viisveisaajan nerokas keksintö tekoälyvirtsa on viimeistä huutoa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22041
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #28 : 30.04.23 - klo:08:35 »
tekoälyvirtsa

Tuo taisi olla tietokoneen jekku, mutta huvitti.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Rauha hallitsi
« Vastaus #29 : 30.04.23 - klo:08:41 »
Tuo taisi olla tietokoneen jekku, mutta huvitti.

niin niin niin taisi olla. En minä mitään juumoria täällä harrastaisin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.