Kirjoittaja Aihe: Jäähyväiset  (Luettu 20754 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jUHOMA4

  • Vieras
Jäähyväiset
« Vastaus #60 : 01.10.08 - klo:13:20 »
Vaikken hevillä pysty yksiselitteisesti sanomaan mitä "virtuaalisesti" sana pitää sisällään, niin ilmoitan harmiksenne, etten lähde körttifoorumilta ennen , kuin Luoja lopettaa.   Ellei sitten moderaattorit kerkiä aikaisemmin.
Uskon asioista en osaa keskustella, mutta toisia moittimaan ja arvostelemaan olen mestari.   :cry:

Lars Mikael

  • Vieras
Jäähyväiset
« Vastaus #61 : 01.10.08 - klo:20:32 »
Lainaus käyttäjältä: "jUHOMA4"
Uskon asioista en osaa keskustella, mutta toisia moittimaan ja arvostelemaan olen mestari.   :cry:

Tack det samma här!

Lars Mikael

  • Vieras
Jäähyväiset
« Vastaus #62 : 01.10.08 - klo:21:14 »
Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
 vai veisaatko Second Life:ssa? (itse en ole jaksanut liittyä sinne kun kaikkeen ei riitä aikaa)

Totta kai... virtuaalihahmoni (avatar) on tietysti "patakörtti"... tosiasiallisesti minulle aivan uutta, mutta kiinnostavaa ja avartavaa. Jos olisin eilen kuollut, en olisi tätäkään tiennyt.

Lainaus käyttäjältä: "tosikko"
kerro sitten meillekin että pitääkö vanha vitsi "taivaaseen ei pääse hevillä" edelleen paikkansa

No ei sitten alkuunkaan pidä paikkaansa...totta kai hevi saa olla mukana, kun täyttää samalla Raamattu antaman ehdon.

Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
tai kuinka epätahtiset tangoaskeleet vielä sallitaan :)

Toki sallitaan... ja mieluusti ilman tahtia.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Jäähyväiset
« Vastaus #63 : 25.11.08 - klo:09:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Lars Mikael"
Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
 vai veisaatko Second Life:ssa?

Totta kai... virtuaalihahmoni (avatar) on tietysti "patakörtti"... tosiasiallisesti minulle aivan uutta, mutta kiinnostavaa ja avartavaa. Jos olisin eilen kuollut, en olisi tätäkään tiennyt.
hienoa ettet ole täysin uppoutunut 2nd life maailmaan vaan jatkanut foorumissakin.

Mutta tämä 2nd-life keskustelu tuli mieleen kun luin HS:n:
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Avioero%2020%20%E2%80%93%20syyn%C3%A4%20pett%C3%A4minen%20virtuaalimaailmassa/1135241372306?ref=msn
eron vielä moisesta syystä jotenkin ymmärtää, mutta kihloihin tuntematta mitenkään. huh!