Kirjoittaja Aihe: Pystymetsästä  (Luettu 1604 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Miguel

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 2
Pystymetsästä
« : 16.02.18 - klo:19:28 »
Moikka!

Ekumeeninen ortodoksiukkeli tässä tekee tuttavuutta. Olisi kiva käydä tutustumassa toimintaanne jossain. Tapahtuukohan tänään (pe 16.2.18) illalla mitään seurakuntanne piiriin kuuluvaa, johon voisi osallistua "ihan pystymetsästä"?

Olen puskaradiota pitkin kuullut teillä olevan yleensä mukava ja avoin ilmapiiri.

Uteliain terkuin,
Mika

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Pystymetsästä
« Vastaus #1 : 16.02.18 - klo:19:41 »
Tervetuloa porukkaan!

Tästä illasta en mene takuuseen, mutta katsopa Herättäjä-Yhdistyksen tapahtumakalenterista, mitä lähiaikoina on tarjolla. Sivun kartasta voi helposti valita alueen, paikkakuntahaulla voi paikkakunnan määritellä tarkemmin.
https://www.h-y.fi/tapahtumakalenteri.html

Körttisanakirjaakin voi uteliaisuuttaan vilkaista, vaikka seuroihin on toki tervetullut ihan sellaisena kuin on.
https://www.h-y.fi/herannaisyys/korttisanakirja.html
Mitään esitietoja ym. ei tarvita, sen kun istuu penkkiin/tuoliin. Virsikirjojakin on useimmiten tarjolla, jos omaa ei ole taskussa.

Mt

Poissa Miguel

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 2
Vs: Pystymetsästä
« Vastaus #2 : 16.02.18 - klo:19:46 »
Kiitos nopeasta reagoinnista. Vilkaisen tapahtumia. Herään vain katselemaan illaksi tekemistä välillä kovin myöhään, kuten nyt. :-)

Mika

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Pystymetsästä
« Vastaus #3 : 16.02.18 - klo:23:10 »
 Sunnuntaina näkyi löytyvän jo monelta paikkakunnalta. Tervemenoa tutustumaan, körttiseuroissa saa istua, ei ole yhtään seisaalleen nousua, joten joukkoon sulautuu helposti halutessaan. Siionin Virret, kun saa käteensä, niin kohta jo on veisuussa mukana.   

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Pystymetsästä
« Vastaus #4 : 16.02.18 - klo:23:12 »
 Vasaran kirkkomatkojen etäisyydellä on hyvin harvoin Herättäjän kirkkopyhiä tai seuroja, joten en voi sanoa Tervetuloa. Itse olen viihtynyt, silloin harvoin, kun olen päässyt.