Kirjoittaja Aihe: Urheiluhullut 12. erä  (Luettu 38942 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #45 : 02.07.19 - klo:10:09 »
Jep, saman noteerasin kyllä, en myöskään peliä nähnyt.
Ja naisten kakkossijoitettu putosi heti alkuunsa.
Koitan saada kiinni Wimbledonin seuraamisesta edes osittain, samoin kohta alkava
Ranskan ympäriajo...naisten mm-jalkapallon loppuottelut edessä...mielenkiintoista...

Toissailtana seurasin yöllä yu:n timanttiliigaa Yhdysvalloista...olipa kovia tuloksia...
Seiväshyppääjä Sam Kendricks aivan mahtava tyyppi...ihmisenä...urheilijanakin kyllä...
100 metrin juoksut...!!!   On Catlin vaan ikäisekseen aika nopea...
Ja naisten 100 metrin lähtöviiva...en muista koska olisin yhdessä kuvassa nähnyt
yhdeksän noin erilaista naamataulua ja hiusmuotoilua!!   :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Näkyy olevan tulossa huipulle jenkeistä jälleen uusi tyyppi...pyöreäkasvoinen
keltatukkainen "molla-maija nukke"...siltä vähän näytti...pankaapa merkille tulevissa
timanttiliigakisoissa.   :023:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #46 : 02.07.19 - klo:14:17 »
Sam Kendricks  on todella mahtava, sekä lajissa että kilpailukaverina, sen olen havaannu !( Eikä body´kään ole paha ! ) :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #47 : 02.07.19 - klo:16:31 »
^^Olisinpa eläkkeellä niin olisi aikaa seurata kaikki urheilut! Tai niin tässä vaiheessa kuvittelen.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #48 : 02.07.19 - klo:18:28 »
Oletko siis saanut työpaikan ?   :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #49 : 02.07.19 - klo:21:21 »
^Valitettavasti en. Mutta eläkkeellä, kun ei enää sellaisesta olisi minkäänlaista toivoa, ei tarvitsisi käyttää aikaansa yrittämiseen ja jatkuvaan lisäopiskeluun, jotka kyllä käyvät ihan päätoimesta nekin. Virallisestihan siis opiskelen työkkärin luvalla päätoimisesti (eikä siihen kuulu edes lomia vaan kesältäkin pitää kertyä opintosuorituksia), ja siinä ohessa haen töitä.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #50 : 06.07.19 - klo:11:17 »
Ei näy Chris Froomea Tour dr Franen osanottajaluettelossa. Kevään loukkautuminen oli vakava.

Klo 13 alkaa Eurosportilla suora lähetys. Samaan aikaan näyttä CMore Sport uusintana eileniltaisen Lausannen Timanttiliigan jossa tehtiin kovia tuloksia.

Samalla kuunteen Herättäjäjuhlia Nivalasta.  :icon_rolleyes:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #51 : 06.07.19 - klo:15:00 »
Harmi kun ei näy Eurosport ilmaiseksi, Touria seuraisin.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #52 : 06.07.19 - klo:15:17 »
Nyt on vaikka mitä antia joka tuutissa. Katsoin lähdön sillä Brysselin Grand Place on tuttu paikka. Sitten katsoin Timanttiliigan, jossa Puolan Lisek hyppäsi 601. Muitakin huippituloksia tuli, sekä inhimillisen erehdys 5000 metrillä. :017:

Herättäjäjuhlat on päiväni pää-asia.  :023:

Eikö lie sekin johdatusta kun sen hirvenniskan löysin pakastimesta ja valmista ruokaa on nyt kolmeksi päiväksi. Nyt jaamme Matin kanssa urheiluharrastuksemme.  :002:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #53 : 07.07.19 - klo:19:31 »
Nyt on taas tullut urheilua seurattua...itsekin olen liikkunut kyllä.
Perjantai-iltana tuli katsottua Lausannen timanttiliigaa, kovia tuloksia runsaasti,
Jakob Ingerbritsen on kyllä aikamoinen viikinki hiihtokansan keskellä!  Catlin jaksaa...
Eilen Ruotsi sai pronssia, Englanti ei oikein onnistunut.
Nyt Hollanti koittaa taistella USA:ta vastaan, juuri taisi niska taittua, USA meni 2-0 johtoon.
Ja mulle uutta...olen jo kahtena päivänä pitkästi seurannut Tour de francea.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #54 : 07.07.19 - klo:22:30 »
^Hollanti taisteli urheasti, mutta kunto loppui kesken. Olivat lopussa aivan puhki. Yhdysvaltain valtti on vaihtopenkki. On paljon huippupelaajia, ei tarvitse peluuttaa samoja ottelusta toiseen täysiä minuutteja, vaan voidaan antaa lepohetkiäkin.

Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #55 : 13.07.19 - klo:13:56 »
Eurosportin ohjelmasivulta https://www.eurosport.fi/tvschedule.shtml:

LIVEYLEISURHEILU - RUOTSI
Wimbledon
(4h:15min)

 :017:

Koetan vain selvittää, milloin se naisten kaksinpelin loppuottelu tulisi, mutta ei taida onnistua  :102:. Ja laji on tietenkin tennis, eikä siellä ole Ruotsilla mitään jakoa.

Olen maksanut Eurosportin käytöstä vuoden, mutta melkein koko ajan tuo sovellus on sanonut "No content available", ei mitään katsottavaa. Eilen sain lopulta aikaan ottaa yhteyttä tekniseen tukeen. Sekin piti tehdä englanniksi. Sain ohjeet miten menetellä, läppärissä näkyy nyt toimivan, mutta ei vieläkään tabletissa, joka on ensisijainen katselulaitteeni urheilulle.

Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #56 : 13.07.19 - klo:15:34 »
Moi !

Nyt ei tarvita Eurosporttia, ei korttia. Wimbledon´n naisten finaali alkaa tv5:lla klo 16.00

vakuudeksi:

TV5
16.00   Wimbledon: Naisten finaali

p.s. Eurosportin ohjelmat ilmoittavat mitä sattuu ja mitä milloinkin. Parhaillaan ku menee Eurosport 2:lla Gävlen klpailu alle 23 v EM, niin kuvaruutu kertoo että on joku British bike.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #57 : 13.07.19 - klo:16:05 »
^No nyt näkyy finaalin lämmittelyä! Juuri kerkesin mansikkaostoksiltani katsomaan.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #58 : 13.07.19 - klo:17:39 »
Serena ei sitten pärjännyt, taitaa ikä jo painaa, mutta kakkonen kuitennii... :023:

Eikä Kendricks eilen...mutta ikinuori Catlin jaksaa!   :eusa_clap:
Jakob Ingerbritsen taitaa olla maililla nopein valkoihoinen, 17-vuotias ihmemies.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #59 : 13.07.19 - klo:17:45 »
^Minusta näytti että Serenaa vaivasi lähinnä tarkkuuden puute. Teki tukkukaupalla helppoja virheitä, läimäytteli yli kentän rajojen tilanteissa joissa olisi ollut hyvin aikaa sijoittaa pallo vastustajan tavoittamattomiin. Halep kyllä aika vikkelästi kipitti palloa noutamaan myös. Ansaitsi voittonsa, mutta noiden Serenan helppojen virheiden takia ei nyt mikään huippuottelu ollut.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.