Kirjoittaja Aihe: Körtti-Baari 2  (Luettu 59739 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #135 : 06.02.15 - klo:20:48 »
Onneksi ei ole ällää lopussa, ESBL olisi ikävämpi seuralainen, ja sen minä assosioin ensimmäiseksi.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #136 : 06.02.15 - klo:21:38 »
^No joo, näköjään on  :107:. Minulla on nyt ESB lasissa, parempi olla lisäilemättä älliä! Toteutin siis suunnitelmani perjantaipullon suhteen, vaikka Alkon myyjä kovasti kaupittelikin saman panimon IPAa.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #137 : 07.02.15 - klo:19:21 »
Luin jostain lehdestä, että savuiset belgialaiset pienpanimo-oluet ovat uusin oluttrendi.  :icon_eek:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22048
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #138 : 08.02.15 - klo:08:23 »
En juurikaan piittaa trendeistä. Otan marketin hyllystä pari tölkkiä, joissa määrä, laatu ja hinta ovat mielestäni kohtalaisessa tasapainossa. Juon niistä toisen, kun sattuu huvittamaan. Toinen jää sitten odottamaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #139 : 09.02.15 - klo:16:17 »
Trendeistä piittaan sikäli, että trendi saattaa tuoda kauppoihin sellaisia tuotteita, joita ei ole ennen ollutkaan.

Toivoisin, että kakkosolut olisi seuraava trendi. Tai hienommin sanottuna sessio-olut. Kolmosella alkava alkoholiprosentti  :023:. Muutama tshekkiolut kaupan hyllyillä sellainen onkin, mutta minulle maittaisi paremmin IPA.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #140 : 27.02.15 - klo:17:09 »
Join eilen ihanaa viskiä. Oikeastaan ihanaa ei niinkään ollut maku vaan tuoksu: karamellinen, hedelmäinen ja samalla savuinen. Rupesinkin miettimään, voisiko viskiä impata ja saada mukavan pikku pöhnän sitäkin kautta? Kaataisi sen laakeaan astiaan ja keräisi höyryt tiiviiseen suppiloon, ja eikun haistelemaan!

Mitäs muuta, kun kepu päätti laimentaa keppanaa yhdellä prosenttiyksiköllä, niin kepun kannatuksesta suli yksi prosenttiyksikkö :). Promillen enemmän sallisin kuin nuo kepulaiset. Silloin nykyinen suosikkini Dead Pony Club pale ale olisi edelleen maitokauppatuote  :023:
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #141 : 27.02.15 - klo:17:38 »
 :)
Ma ei olut kiinnosta humaltumismielessä, kun sitä pitäis juoda niin paljon ja se lihottaa, et kakkos olut vois olla ookoo, jos vaan saavat litkuunsa makua.

Nuorena mietin, et konjakit on hienoja pulloja ja et vaan miljonäärit juo sitä, mut on kai ajat muuttuneet ??
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #142 : 27.02.15 - klo:17:46 »
Tykkään juoda paljon, mutta en halua humaltua kovin paljon. Onnistun ihan ykköselläkin saamaan itseni tarpeeksi humalaan. Mutta joo, voisi olla laajempi valikoima mietoja oluita, jotka kanssa maistuvat joltakin. Tai siis joltakin muultakin kuin sokerilta, jolta valitettavasti useimmat alkoholittomat maistuvat.

Tuo mainitsemani Dead Pony Club pale ale nimenomaan maistuu. Oikein onnistunut humalointi. Hakisinkohan kotimatkalla perjantaipulloksi?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #143 : 27.02.15 - klo:18:27 »
Missähän Saukkis on?

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #144 : 27.02.15 - klo:20:18 »
Missähän Saukkis on?

Jos portsari ei päästäny sisään?

Otetaan pussikaljat ja mennään sen kaa puistonpenkille,,,
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #145 : 27.02.15 - klo:21:30 »
Luin jostain lehdestä, että savuiset belgialaiset pienpanimo-oluet ovat uusin oluttrendi.  :icon_eek:

Tiiti on nyt näitä maistelemassa. Meikäläinen ottaa taas huomenna saunan jälkeen vain tuplanallen.  :023:
Pyryharakka

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #146 : 27.02.15 - klo:21:31 »
Juu, kesällä Espalle...mä tarjoilen ohikulkijoille...

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #147 : 28.02.15 - klo:12:23 »
Vieläköhän baariin mahtuu? Jossakin muussa ketjussa oli juttua oluet ravinteista, mutta kun en muista niin valistetaan täällä. Vaikka kai valistus olisi tarpeen juuri niille, jotka tässä ketjussa eivät vieraile.

Sitä siis että ei se ole bee vaan pii, jota oluessa on. Niinpä olut sopivassa määrin nautittuna vahvistaa luustoa. Näin kerrottiin et-lehdessä, ja samalla annettiin nauttimisohjeet.

Tätä vauhtia minulla pysyy luut lujina!
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #148 : 01.03.15 - klo:11:16 »
Tykkään juoda paljon, mutta en halua humaltua kovin paljon. Onnistun ihan ykköselläkin saamaan itseni tarpeeksi humalaan.
Olen ollut köyhä ja en pystynyt ostamaan kissanpissaolutta parin ystäväni isännöimiseen. Keitin kaffia neljä pannua ja sokeria päälle. Köyhän miehen känni.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #149 : 05.03.15 - klo:17:57 »
 :)
Tunnelmahan se ratkaisee.

Jotenkin Sanasta, että iloa enempi kuin muilla paljosta viinistä ja viljasta.  :)
Kaikki valta tekoälylle!