Kirjoittaja Aihe: Körtti-Baari 2  (Luettu 59754 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #120 : 16.01.15 - klo:20:21 »
Siis miten niin turhaa? Eikö siellä juoda?

No kyllä juodaan, mutta tarkoitin toisin kuin Juhani, että ne paikalliset oluset eivät ole oikein juomakelpoisia Brysselissä.

Siis minusta.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #121 : 17.01.15 - klo:19:56 »
En kyllä nyt edelleenkään ymmärrä...  :icon_sad:

Mutta tästäpä tuli mieleen, että pakastimessani taitaa olla jäätynyt olut. Piti nyt illalla juoda, mutta jäänee toiseen iltaan. Ostin toisenkin, portteria, mutta se menee portteripataan koninpalasia mureuttamaan.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #122 : 20.01.15 - klo:18:54 »
En kyllä nyt edelleenkään ymmärrä...  :icon_sad:

Mutta tästäpä tuli mieleen, että pakastimessani taitaa olla jäätynyt olut. Piti nyt illalla juoda, mutta jäänee toiseen iltaan. Ostin toisenkin, portteria, mutta se menee portteripataan koninpalasia mureuttamaan.

Öppiäinen voisitko toistaa kysymyksesi, niin yritän vastata tajuttavasti parhaan kykyni mukaan.

Siis konia olut kastikkeessa.
Pahus Öppis, nyt tuli syki melkein suuhun. Muista 11. Käsky. : Älä syö yksin.

Tuun joskus syömään sun kaa. Sä teet ruuat mä tuon juomat, mut jos kalaruuista on kyse, niin mä tuon ruuat ja ten ja sinä juomat.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #123 : 21.01.15 - klo:14:53 »
Kysymys: Miksi Belgiaan ei mielestäsi kannata mennä juomaan?

11. käsky on aika perusteltu. On se aina juhlavamman tuntuista, kun jakaa ruokansa. Viime viikonloppuna paistoin muikkuja ja lohta muillekin kuin itselleni. Sopivan mehevää valkkaria olisivat kyllä kaivanneet kyytipojaksi.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #124 : 26.01.15 - klo:19:55 »
 :)
Koska paikalliset juomat ovat kuin kissanpissiä.

Toisaalta kansa on täynnä mukavia juomaveikkoja, että sinne vaan, kunhan pysyy Heinekenissä.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22049
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #125 : 26.01.15 - klo:20:12 »
Toisaalta kansa on täynnä mukavia juomaveikkoja, että sinne vaan, kunhan pysyy Heinekenissä.

Heineken ei ole kissanpissiä kummempaa. Olutta pitää hakea Berliinistä itäänpäin tai pohjanmerestä länteenpäin.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #126 : 26.01.15 - klo:20:34 »
Heineken ei ole kissanpissiä kummempaa. Olutta pitää hakea Berliinistä itäänpäin tai pohjanmerestä länteenpäin.

 :) :) :)
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #127 : 26.01.15 - klo:20:38 »
:)
Koska paikalliset juomat ovat kuin kissanpissiä.

Toisaalta kansa on täynnä mukavia juomaveikkoja, että sinne vaan, kunhan pysyy Heinekenissä.

No eikä ole kaikki paikalliset kissanpissiä! Ainakaan ne, mitä sieltä on tänne roudattu. Niitähän on mauiltaan suunnilleen pilaantuneesta raparperimehusta likööriin ulottuva asteikko. Luulisin, ettei kissanpissi ole ihan yhtä moniulotteista.

Lainaus käyttäjältä: Pena
Olutta pitää hakea Berliinistä itäänpäin tai pohjanmerestä länteenpäin.

Meinasitko Pohjanmeren itä- vai länsilaidasta länteenpäin? Oli kummin vain, siihen väliin sijoittuu Bamberg, jossa kyllä osataan olutta panna!
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22049
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #128 : 26.01.15 - klo:21:12 »
Myönnän aukoneeni suutani ilman riittävää tietämystä, mutta eikö juuri se ole baarissa tapanakin.

Ääliö, älä lyö, ööliä läikkyy!  :003:

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #129 : 29.01.15 - klo:07:09 »
Oli kummin vain, siihen väliin sijoittuu Bamberg, jossa kyllä osataan olutta panna!
Bambergista tulee aivan loistavaa rauchbieriä (savuolutta). Luojan käsi voi olla tekemisissä.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #130 : 29.01.15 - klo:20:34 »
Bambergista tulee aivan loistavaa rauchbieriä (savuolutta). Luojan käsi voi olla tekemisissä.

Olen samaa mieltä. Normi Märzen on suosikkini, vaikka huonoa ei ole kausiversiokaan (Urbock).

Mt

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #131 : 29.01.15 - klo:21:04 »
Myönnän aukoneeni suutani ilman riittävää tietämystä, mutta eikö juuri se ole baarissa tapanakin.

Ainakin oluen läsnäollessa on hyvä aukoa suuta!

Bambergin savuoluet ovat minunkin suosikkilistallani. Ainakin jouluna!
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #132 : 03.02.15 - klo:14:55 »
Olut on paras palautusjuoma.

Tutkimuksen mukaan palauttaa hyvin hikiliikunnasta, ja oman empiirisen kokemukseni mukaan palauttaa myös rankasta toimistotyöpäivästä. Kunhan muistaa kohtuuden.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #133 : 06.02.15 - klo:14:23 »
Myönnän aukoneeni suutani ilman riittävää tietämystä, mutta eikö juuri se ole baarissa tapanakin.

Ääliö, älä lyö, ööliä läikkyy!  :003:

Myönnän saman, vaikka ei pitäsi ainakaan baarissa myötää, vaan inttää.

En nyt kyllä tajunnut, minne toi Juhani oikein osoitti parempien olusien suuntaan?

Jonnekkin itään?
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Körtti-Baari 2
« Vastaus #134 : 06.02.15 - klo:18:41 »
Opin tänään, että ESB on Enterprise service bus, ei siis  firmojenpalvelubussi, vaan omanlaisensa ohjelmistoarkkitehtuuri. Lyhenne kuulosti kovin tutulta jo entuudestaan, ja jonkin ajan päästä välähti että sehän on olutta, Fuller's ESB eli Extra Special Bitter. Ei yhtään hullumpi tuote mielestäni.

Pitäisi ruveta johonkin ESB-systeemiin koodailemaan työprojektia. Olisiko sen kunniaksi ESB-ilta kotonakin, toisessa mielessä?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.