Kirjoittaja Aihe: Olkaamme positiivisia vol.10  (Luettu 42287 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #60 : 12.11.09 - klo:22:04 »
Olen asennusjonossa ja aikani polven vaihtoon on ilmeisesti lopputalvesta. Tänään on haettu sikapiikki. Hyvien järjestelyjen ja runsaiden rokottajien vuoksi ei ollut pahemmin jonoja eli 15min koko homma. Ohuen neulan ansiosta en edes huomannut koko piikitystä.

Mahdetaanko muuten leikata tämän epidemian ollessa päällä? Minulta peruttiin ensi viikon kuntoutusjakso reumaosastolla ja siirrettiin se tammikuun loppuun. Samoin en pääse terkkariin tyhjennyttämään polvea, jos se ei ihan mahdottomaksi heittäydy.

Toiseen lonkkaan on suunniteltu myös tekoniveltä sekä sen jalan polveen. Lääkäri sanoi, että älä päästä niitä niin pahoiksi kuin nyt leikattu oli. Joutui tekemään sementistä kokonaan uuden nivelkupin.

Poissa osmo

  • Valvoja
  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 343
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #61 : 12.11.09 - klo:22:29 »
Olipa mukavat metsäseurat opiskelijoitten kanssa. Koskenvuoren päällä, pimeässä metsässä, suuren kiven juurella, nuotiossa tuli. Lumisten männynoksien takana alhaalla kimalteli Vaajakosken valot. Hieno elämys!

santtu-62

  • Vieras
Onkohan foorumin modetaattorilla
« Vastaus #62 : 14.11.09 - klo:15:14 »
Onkohan foorumin modetaattorilla hälytin ilmaisemassa kun nimimerkki ”Benkku” kirjautuu foorumille(vainoharhaisuutta).  :eusa_think:

Olen nimittäin kiinnittänyt siihen huomiota :icon_confused:

Ja että mä rakastan itseäni… :054:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Onkohan foorumin modetaattorilla
« Vastaus #63 : 14.11.09 - klo:15:43 »
Onkohan foorumin modetaattorilla hälytin ilmaisemassa kun nimimerkki ”Benkku” kirjautuu foorumille(vainoharhaisuutta).  :eusa_think:

Olen nimittäin kiinnittänyt siihen huomiota :icon_confused:

Ja että mä rakastan itseäni… :054:

Sinun rakkaudelle ja paranoialle en voi mitään, mutta heti kun sellaisia hälyttimiä on jostain saatavissa tilaan itselleni sellaisen.  :003: :kahvi: :039:
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

santtu-62

  • Vieras
Vs: Onkohan foorumin modetaattorilla
« Vastaus #64 : 14.11.09 - klo:16:01 »
Sinun rakkaudelle ja paranoialle en voi mitään, mutta heti kun sellaisia hälyttimiä on jostain saatavissa tilaan itselleni sellaisen.  :003: :kahvi: :039:

No meillä olisi täällä sellainen kylä kauppa mistä saa vaikka minkälaisia hälyttimiä ja lääkkeitä pahempaakin vainoharhaisuuteen :icon_wink: tai mielenhäiriöihin(no ei nyt sentään).
On tullut kirjoiteltua ”tietsikalla” koko päivän portfoliota ja … tiedät kyllä mikä on aihe.
Nyt täytyy lähtee tuulettamaan  vähän ”kaalia”. :101:

 :023:

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #65 : 14.11.09 - klo:23:56 »
Kaunis maailma, hyvä mieli, rauha ja onni  :eusa_angel:  Iloitsen tästä hyvästä hetkestä, koska asiat voi muuttua ja maailmassa on tarpeeksi pahaa, rumaa ja likaista kuitenkin.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

santtu-62

  • Vieras
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #66 : 16.11.09 - klo:16:21 »
Tänään olin "jengin" nuorin :eusa_angel: ja tarinaa riitti koko päiväksi. Finnairin lakosta, karjalan kunnaille  :icon_wink:

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #67 : 17.11.09 - klo:22:55 »
Mie olen kyllä tosi tyytyväinen kun keittiö on 98% valmis!

Sähköt on,vesi tulee ja menee, kaapit on kiinni, kaikki pelaa!!!
- vain muutamasta laatikosta puuttuu vetimet.

Että tämä päivä tuli sitten :eusa_pray:
Herra armahda.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #68 : 17.11.09 - klo:22:56 »
Kolme päivää ... sitten ollaan jo loppu suoralla. Ei olisi uskonnut tästä "pojan nulikasta", hmmm... Mies,  :eusa_snooty: hän mä olen :icon_cool:

myyrä

  • Vieras
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #69 : 14.12.09 - klo:13:58 »
Nyt on ihan wanhan ajan talvisää. Nopeasti tähän tottui. Yöksi on tänne luvattu -23.  :icon_xmaswink:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #70 : 14.12.09 - klo:15:20 »
Berlusconi sai turpiinsa. :002:
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #71 : 14.12.09 - klo:15:42 »
Olkaamme positiivisia ja polkekaamme paikallamme.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #72 : 14.12.09 - klo:17:54 »
Positiiviseksi vetää talvisää. Hyvä ilma siivota vaatehuone, kun saa kantaa sieltä kaikki ryysyt pihalle ja tuulettaa kunnolla. Martoille tiedoksi, että en aio viettää jouluani vaatehuoneessa, mutta siivoan sen kunnolla AINA jouluksi, koska silloin on paras sää tehdä se.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #73 : 14.12.09 - klo:18:25 »
Aivan ihanan talvinen sää  :001: Odottelen malttamattomana että pakkanen vielä vaan kiristyisi, sitten vasta sulatan pakastimen ja tuuletan peitot, tyynyt, saalit ja kaikki pölyn kerääjät, jospa vaikka vähän kurittais pehmojakin  :icon_eek:

Nyt on vasta -13C, ainakin parikymmentä pitäis olla.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Olkaamme positiivisia vol.10
« Vastaus #74 : 14.12.09 - klo:21:25 »
Ihana pakkanen, yli 15 astetta.  :eusa_clap:  Pakastin sulatuksessa ja sisukset
parvekkeella sen aikaa. Loistavaa!
Oi rakas Jeesus, suloinen