Kirjoittaja Aihe: 60 minutes about Finland  (Luettu 2595 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
60 minutes about Finland
« : 16.06.11 - klo:20:06 »
Hauska ja varmaan suurelta osin todenpitävä kuvaus Suomesta ja suomalaisista:

http://www.youtube.com/watch?v=qhxZoV3t61c   :icon_wink:
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Preba

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
Vs: 60 minutes about Finland
« Vastaus #1 : 16.06.11 - klo:20:51 »
Ihan hauska video :)

Tuosta kun siinä jenkkejä ja suomalaisia verrataan niin amerikkalaisen ja suomalaisen mentaliteetin ero on siinä, että suomalainen ei hymyile ennenkuin tekee sen rehellisesti. Amerikkalainen taas tekee sen niin että se vääntää hymyn naamalleen väkisin ja uskoo että se on onnellisuutta ja rakkautta jos pystyy siihen.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: 60 minutes about Finland
« Vastaus #2 : 17.06.11 - klo:16:57 »
Ihan hauska video :)

Tuosta kun siinä jenkkejä ja suomalaisia verrataan niin amerikkalaisen ja suomalaisen mentaliteetin ero on siinä, että suomalainen ei hymyile ennenkuin tekee sen rehellisesti. Amerikkalainen taas tekee sen niin että se vääntää hymyn naamalleen väkisin ja uskoo että se on onnellisuutta ja rakkautta jos pystyy siihen.

Niinhän se Arja Koriseva tuossa totesikin, että "te amerikkalaiset rakastatte melkein kaikkia!".  Olen kyllä aika samaa mieltä tuosta amerikkalaisten teennäisyydestä.

Minua huvitti tuossa videossa kun oli kuvattu esim. bussissa niin miten oli löydettykin juuri kaikkein umpimielisimmän näköiset tyypit sinne luimistelemaan... :003:  Tunnelma oli aivan käsin kosketeltava: "Voi kauhea jos tuo tulee puhumaan minulle jotain..."
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Vs: 60 minutes about Finland
« Vastaus #3 : 17.06.11 - klo:18:40 »
Hieman tahatonta komiikkaa oli amerikkalaisen yritys ääntää suomenkielistä kadunnimeä: "Mänörhaim Inkatu". :003:

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: 60 minutes about Finland
« Vastaus #4 : 17.06.11 - klo:20:29 »
Minua huvitti tuossa videossa kun oli kuvattu esim. bussissa niin miten oli löydettykin juuri kaikkein umpimielisimmän näköiset tyypit sinne luimistelemaan... :003:  Tunnelma oli aivan käsin kosketeltava: "Voi kauhea jos tuo tulee puhumaan minulle jotain..."

Just!  Ajattelin, että älkää nyt viitsikö.. Mutta tietyn vaikutelman saa - ja voi antaa - jos tosiaan haluaa!
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa