Kirjoittaja Aihe: auta minua  (Luettu 2777 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: auta minua
« Vastaus #15 : 19.12.20 - klo:16:51 »
Niin, huojentuneita ollaan tämän yön jälkeen. Olet vielä elossa ja ilahdutat meitä olemassaolollasi.

Kiitos!  Minä ihan pakahdun kiigtollisuuteen ja tämä on tosi.  Että joku vielä sanoo noin kauniisti.  Ja te kaikki  :109: :109: :109: :109: :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: auta minua
« Vastaus #16 : 13.01.21 - klo:11:10 »
Herra auttaa usein lähettämällä jonkun palvelijoistaan apuun.

Tämä on mielestäni koko foorumin paras viesti, ainakin paras niistä viesteistä, jotka
olen lukenut. :eusa_clap:

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: auta minua
« Vastaus #17 : 13.01.21 - klo:11:13 »
Tämä on mielestäni koko foorumin paras viesti, ainakin paras niistä viesteistä, jotka
olen lukenut. :eusa_clap:

Minulle äsken sähkärin  :eusa_pray:

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: auta minua
« Vastaus #18 : 13.01.21 - klo:13:41 »
Nytpä autoin yhtä tämän talon mummoa (87v). Tuli pyytämään, että laittaisin hänen uuteen puhelimeensa SIM-kortin. Olisi niitten pitänyt laittaa se liikkeessä - ei tullut kysyttyä, sanoiko mummo edes niille siitä. No, helppo homma oli. Tämä taisi olla kolmas kerta, kun laitoin tämän Maija-mummon puhelinta. Tyrkyttää aina maksua, mutta enhän minä ota mitään. koska en ole kapitalisti  :eusa_angel: Pääasia, että mummeli sai hyvän mielen. Toi se kyllä viimeksi minulle Lakkalikööri karkkeja.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: auta minua
« Vastaus #19 : 13.01.21 - klo:13:52 »
x
« Viimeksi muokattu: 13.01.21 - klo:13:58 kirjoittanut Thomas McElwain »
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.