Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX  (Luettu 27858 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #105 : 14.09.15 - klo:00:01 »
Mutta oih voih voiko ihminen olla näin paljonsaanut, mietin välillä. Tuolla loikoilee terassimatollani pyylevä siili. Näppäsin 4.9.  valokuvan jossa lounastavat vastapäätä toisiaan orava ja siili The Cuisine Teerenpelissä, kumpikin kuitenkin on tilannut selkeästi erilaisen annoksen. Siitä saa teetettyä joululahjan.

Ja paitsi edullisia vitriinejä joista toiseen sain jälleen ahdettua tuskastuttavaa kynttilä- jne runsautta joka ajelehti siellä täällä ja toiseen muuttaa Hugo, saapuu huomenna keinutuoli jonka myivät Pelastiksen kirpparilla. Varmaan jostain viime syksystä haikailin, on niin tehnyt mieleni jo kauan kauan, nyt tulee!  Hieman on kulunut mutta ehyt!

Istun siinä, kuuntelen takaani cd-soitinta joka soittaa musiikkia ja edessäni hommailee Hugo,   mitä nyt siili hommailee.  Ja kudon sukkia.  :109:

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #106 : 14.09.15 - klo:07:25 »
"Korkeapaineen selänne jatkuu".

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #107 : 14.09.15 - klo:08:48 »
Kuiva ja aurinkoinen sää  :icon_sunny:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #108 : 15.09.15 - klo:18:43 »
Lisää ikää. Näin on hyvä. Saarnaaja 9:7-10

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #109 : 15.09.15 - klo:19:29 »
Onnittelen veli-Veneheittoa , taas !   Hyvän paikan otit motoksi . Sopii meillekin, vanhalle parille.

Monia armorikkaita vuosia !             

https://youtu.be/kfdkcE5gOm4
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #110 : 16.09.15 - klo:09:01 »
R-M  :039:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #111 : 16.09.15 - klo:11:16 »
Veljet foorumilla.   :052:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #112 : 16.09.15 - klo:12:05 »
 :eusa_angel:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #113 : 25.09.15 - klo:17:54 »
Mummo kertoi vaarin innostuneen kovasti iPadista.

Kesäl kun  tapahtui erikoinen kauppa, olin kysymäs mikä täs olisi ehkä vikana kun huomasin omistavani  kaksi ja olevani köyhempi kuin lainkaan piti.

Mutta päätin toteuttaa juonen joka siihen sopi sillä olin kuullut että vaari huokailee nähdessään kaikkia laittei. Mummo vain estelee ettei he vanhat ihmiset. Minä työnsin sen kainaloon kun kävivät täällä ja hän on erityisesti innostunut, chattailee ja löytää kaikkia tietoja ja minä rupesin säästämään, jos se hajoo oikeasti on heti ostaa uusi. Minä tiedän ettei muut tee sisar ei voi, minä olen ehkä vapain säästämään sillä Wipuseen ei uppoa lopultakaan nyt investointikulujen jälkeen paljon mitään ja investointi sujui sain halvasta hinnasta käytettyä.
Tietty nyt juuri vimmasin jauhomatoisen kaapiston kun niille olisi syöjä. Torakan kotiviljelyyn en ryhdy
Ostan ne pakastettuna, ja syömme nyt alkuun edullista matoa ja sirkkaa jotta saamme kalkkia luonnollisella tavalla.

Jos meillä menee hyvin saatan perustaa siilihoitolan sehän on jo että hoidan tarvittaessa eurooppasiilejä. Mutta siis otan tyttösiilin,  vien miehelään ja katson.

Minulta saa edullisia Siionin Virsiin tottuneita seurasiilejä   :icon_biggrin:  sitten! 

"..............

Olen onnellinen siiliolevaisuudesta.
« Viimeksi muokattu: 25.09.15 - klo:18:00 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #114 : 30.09.15 - klo:16:30 »
Hyvät naapurit. Meillä toimii vaihdantatalous. Saamme heidän puistaan hedelmiä, nyt luumuja. Viki kantaa välillä kaloja ovellemme. Minä kiikutan luetut viikkolehdet heidän laatikkoonsa. Annelilla on myös hyvät varastot jauhoja, sokeria ja tulitikkuja joita lainaan kun omat ovat päässeet loppumaan.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #115 : 01.10.15 - klo:13:41 »
Meillä on taloyhtiön parasta vaihdantahuone. Sinne saa viedä vanhaa, ehyttä ja puhdasta ja ottaa minkä tarvitsee. Olen joitakin kirjoja ottanut ja vastaavasti vienyt ja vienyt yhden tuolin. Se vain on kalustettu sen verran kauniisti niillä kamppeilla, etten aina ole ihan varma minkä oikeasti saa ottaa.

Mutta mikä tekee onnelliseksi tänään, se on, että tentti on suoritettu. Oli vaikeinta kaikista innostua käytännöllisestä teologiasta ja uskontotieteestä ja nyt tämä viimeinen jäi syksyyn koska oli se Pyhiin Waeltaminen. Huhuh, siihen oli lopulta aika mielenkiintoistakin kirjoja mutta hyvin monta!

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #116 : 01.10.15 - klo:14:50 »
Onnittelut Leenalle tentin suorittamisesta.
Hyvä olla tälläkin iällä jotain tavoitteita!
Mitähän keksis?
Kun pyöräily kotimökille menee puihin vuosi toisensa jälkeen.  :icon_sad:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #117 : 01.10.15 - klo:16:15 »
Tytär on hauskuuttanut meitä eilisestä aamusta asti tekstiviesteillä ja kännykkäkuvilla .  Hän kokeilemassa sotilaan elämää Upinniemessä. Alokas Salonen, 50 v. on tänä aamuna purkanut rynnäkkökiväärin ja suorittanut ampumaharjoituksen. Isänsä tavoin on ilm. aika hyväsilmäinen. Ensimmäinen laukaus ( laserilla) 9,7. Keskiarvo 8,7. Äsken tuli kuva jossa pienikokoinen alokas on sotilaspuku päällä kivääri olalla vierellään isokokoinen ylikersantti.

Perästä kuulunee lehden lukijoillekin.

J a t k a k a a  !!!
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #118 : 02.10.15 - klo:23:22 »
Yksi pitkään kestänyt ongelmatilanteeni alkaa olla päätöksessään hyvällä tavalla.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #119 : 03.10.15 - klo:05:34 »

   Ilon kautta, lapsi edellä.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024