Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII  (Luettu 28649 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #60 : 16.05.15 - klo:09:31 »
Onnistui vanteiden+kumien osto. Saisi olla kuuden tuuman vanteet, mutta nämä 6,5 tuuman vanteet ovat lailliset asennettavaksi. Koeajolla syttyi hälytysmerkkivalo, mutta sain neuvon miten se poistetaan. Tietokoneessa on yksi paikka, missä tällaiset autolle uudet asiat hoidetaan.
Kait minulla varoja olisi ostaa "oikeallakin" tavalla renkaita, mutta tämän ajan Robin Hoodit (varkaat) ohjaavat käyttäytymistäni tällä tavalla. Myyjänä oli nuori iloinen mies, joten hänellekin kauppa oli kiva. Sai perheensä varastoa siivotuksi.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #61 : 16.05.15 - klo:14:03 »
Koleassa, mutta kuivassa säässä hauska perinneleikkipäivä, jossa oli saippuakuplia ja käpylehmiä, hyppynaru, tervapataa ja puujaloilla kävelyä. Paljon eri-ikäisiä lapsia ja muutama tuttu aikuinen. :031:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #62 : 16.05.15 - klo:14:58 »
Pikkupoikana puujaloilla menin naapuriin asti, 700 m sivu. Enkä pudonnut kertaakaan. Puujalkoja sanoimme äidinkielellämme pokottimiksi.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #63 : 16.05.15 - klo:16:45 »
Keljumainen olo niinkuin aina valvotun yön jälkeen. Taidan jännittää tuota matkaa kun en vain saanut unta kuten näkyy minä en rohkene lukea mitä levoton sieluni tuotti tälle foorumille yöllä kello kolme.

. Se menee aina niin, pakkaaminen on viheliäistä ja miettii mikä kaikki unohtuu ja jos tulee sairaaksi ja jos ja jos. Ja kun täällä on juuri kauneinta niin miksi roudata itsensä johkin pois.

Sitten siellä on kuitenkin sellaista että unohtaa kaikki salasanat.
Eli minä olen onnellinen siltä ei vain tunnu.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #64 : 18.05.15 - klo:03:18 »
Selkäsärky herätti. Ja merkillistä, herätti täyteen onnea siitä että voin kävellä, mietteitä ystävistä joilla välilevypullistuma on tehnyt tempauksen ja vaatinut välitöntä leikkuutointa, tietoa että tiedän milloin on hätä kädessä. Vähän niinkuin silloin kun silmistä löytyi kaikenlaista ja kotimatkalka näin kaiken, kaiken ja koko maailma oli kaunis keskellä marraskuun tihkuista harmautta.

Aspiriinia likoon ja hiljainen kädenojennus ja ehkä minäkin pääsen tietämään uutta kuten Docens elämänsä julmimpana hetkenä.  Ja minä tonttu olen tonttuillut ja unohtanut koko sen vaivan olemassaolonkin ja jankuttanut että tärskäytin vain häntäluun muussiksi tai jotain. Olisikohan asiaa käydä lääkärissä.

Omituista!  On onnellista tietää ja muistaa, kuinka nopeasti se hyvyys unohtuu, jossa Kaikkivaltius on tullut todeksi. Sanotaan että miesmuistin pituus on kolme vuotta. :003:  Miksi minä en kiitä siitä että kävelen omin jaloin? Ja ellen joskus kävele? En uskalla ajatella mutta tietää minä voin.

Se on toinen tarina että söin siinä sitten kaksi (2) proteiinipatukkaa joista kumpikin oli tarpeeton. Onneksi maistuivat pahalta minun suussani.




Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #65 : 18.05.15 - klo:08:02 »
Kevät on ihanaa aikaa. Tämän päivän ensimmäiset onnellisuudet aiheutti avoimesta tuuletusluukusta (myös verhot pidän kesäaikana usein auki tai raollaan) kuuluva lintujen aamukonsertti puoli kolmelta. Oli monenlaista sirkuttajaa ja pulputtajaa. Eikä haitannut vaikka valvoi, koska on vapaapäivä tulossa ja sai jäädä nukkumaan pitkään. (minulla pitkään nukkuminen voi olla sitä että herää klo 7 :D )
Kevät, kukat, valo ja lisääntyvä elämä ulkona.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #66 : 18.05.15 - klo:10:16 »
Odotus. Se antaa jo onnentunteen. Pikkuprinssiä lainaten:

https://youtu.be/_wRlGX6lQAQ
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #67 : 18.05.15 - klo:11:47 »
Mikäs tässä kevätihmisenä on olla  :039:. Hommatkin luonnistuvat kuin ennen Savossa, se on "tekemistä vaille valmis".

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #68 : 18.05.15 - klo:12:51 »
Ehkä opin vähitellen laiskottelemaan, siis vain oleskelemaan.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #69 : 18.05.15 - klo:19:24 »
Tiiti palasi tänään kotimaahan ja saa kuun lopulla todistuksen.  :eusa_clap:   Ja hän tulee viikonloppuna käymään kotona.  :041:
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #70 : 19.05.15 - klo:07:09 »
Olen onnellinen teidän molempien puolesta niinkuin sukulaisten onnesta ollaan.
Tervehdi valmistunutta halauksin.

Itselles iso hali huomisen johdosta   Riitalta ja Matilta.
                                                                                             

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #71 : 19.05.15 - klo:21:57 »
Kiitos! Mukavaa ja lämpimämpää kevään jatkoa teillekin.
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #72 : 20.05.15 - klo:09:54 »
Mestari Eckhardt´n saarnat
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #73 : 20.05.15 - klo:11:08 »
Ystävät.  Erityisesti nyt eräs joka jakaa kanssani elämän ihmeitä. :icon_eek:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #74 : 20.05.15 - klo:11:45 »
Hymeri pysyy ajokuntoisena, vain 59 euroa.