Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII  (Luettu 28380 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« : 29.03.15 - klo:10:16 »
"Omien tylleröiden" näkemisestä kulunut aikaa vasta viikko, vielä tuoreessa muistissa  :eusa_angel:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #1 : 30.03.15 - klo:22:48 »
Että paluumatka Keravalta kotiin sujui muitta mutkitta, vaikka keli oli melkoisen kelvoton.  :023:

Kävin muuten tänään Keravalla katupappilassa. Siellä ei tällä kertaa näkynyt Pekka V.tä. Tämä toteamus ei kuitenkaan mitenkään liity tähän otsikkoon. Tuli vain yllä olevan vastaukseni myötä mieleen.
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #2 : 30.03.15 - klo:23:35 »
Oli hirmuisen mukavia infinitiivitehtäviä. Käänsin aika pitkän kappaleen. Oikeasti, opin sen infinitiivin. Nyt vähän relaan ja luen iltalukemisen Novumista. Vaikka pikku palasen.
Sisar oli tentissä tänään, laittoi vain viestin että oli kamalaa.

Hän on hyvin hauska henkilö.  Opiskelu on hänen mielestään hirveää mutta koko ajan on jotakin opiskelua tekeillä.  :icon_eek: 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #3 : 31.03.15 - klo:20:09 »
Illan olen pelannut poikien kanssa tietokilpailupeliä, ja olen voitolla  :003:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #4 : 01.04.15 - klo:15:44 »
Kun on liikekannalla enemmän, huomaa kuinka paljon on hyviä ja mukavia ihmisiä ympärillä.
Tuttuus auttaa tietenkin, mutta aivan vieraissakin on kiva kohdata ihmis-veljiä ja -siskoja.
Jos on koira kaverina, se johdattaa tutustumista.

Markkinoilla oli leppoisaa, joskin minulle liian ahdasta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #5 : 01.04.15 - klo:16:54 »
Illan olen pelannut poikien kanssa tietokilpailupeliä, ja olen voitolla  :003:

Joskus ikä ja kokemus on etu. Trivial Pursuit olisi kiva peli ilman pinkkejä kysymyksiä. En tiedä viihteestä mitään ja kysymykset ovat hyvin amerikkalaisia.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #6 : 01.04.15 - klo:17:53 »
Kun on liikekannalla enemmän, huomaa kuinka paljon on hyviä ja mukavia ihmisiä ympärillä.
Tuttuus auttaa tietenkin, mutta aivan vieraissakin on kiva kohdata ihmis-veljiä ja -siskoja.
Jos on koira kaverina, se johdattaa tutustumista.

Jep, koiran lisäksi muita tutustumista auttavia tekijöitä on mm. yhteinen usko (mikä ei toki
näy heti)...mutta jos kohtaavilla ihmisillä taapertaa 2-3 vuotias lapsi / lapsenlapsi vierellä,
niin kummasti yhdistää..  :eusa_angel:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #7 : 01.04.15 - klo:18:04 »
Joskus ikä ja kokemus on etu. Trivial Pursuit olisi kiva peli ilman pinkkejä kysymyksiä. En tiedä viihteestä mitään ja kysymykset ovat hyvin amerikkalaisia.

Varhaisessa versiossa pärjäsi jotenkuten, jos vastasi silloin, kun ei ollut viihteestä mitään hajua: Mikko Alatalo.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #8 : 01.04.15 - klo:22:01 »
pääsiäinen järjestäytyi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #9 : 04.04.15 - klo:22:19 »
Tänään aamupäivällä sitten vihdosta viimein selvisin uimahalliin viiden viikon tauon jälkeen.
Jaksoin kyllä vakio-ohjelmani, mutta nyt sitten niin sippi olo, ja flunssakin nyt vasta alkaa
olla ohi...joten pääsiäisyön messu kylmässä vanhassa kirkossa jää nyt kyllä väliin...

Toinen asia, taidan päästä lukemiseenkin taas kiinni...isännöintihommat alkaa helpottaa..ehkä...
 :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #10 : 04.04.15 - klo:22:39 »
Määrätyn Lapsen ja vävykandidaatin kohtaaminen. Ne ovat niin  :057: :057:  kyyhkyläisiä!   Pidän siitä pojasta kovasti. Ihan kuin olisikin yksi poika lisää perheessä eikä ollenkaan niin että yhtä Lasta vähemmän. Tulevat vielä hyvin juttuun Nelosen kanssakin, kun tämä uusi soittaa pianoa ja kaiketi kohta ammattiin ja hänkin voi säestää ellei Kolmonen ehdi  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #11 : 05.04.15 - klo:23:07 »
Eilen siis uimahallissa viiden viikon tauon jälkeen...
Tänään sauvakävelyllä varmaan viiden vuoden tauon jälkeen...
Hohhoijaa...nyt sitten vähän rampa olo...
Kuuntelin illan piristykseksi muutaman kipaleen Deine Lakaienia...nyt nukkumaan...
Hyvää yötä!!    :039:

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #12 : 06.04.15 - klo:02:10 »
Joskus ikä ja kokemus on etu. Trivial Pursuit olisi kiva peli ilman pinkkejä kysymyksiä. En tiedä viihteestä mitään ja kysymykset ovat hyvin amerikkalaisia.

Tai sitten käy kuten yhdelle tutulle, joka myös tiesi kaikesta paitsi pinkeistä, että voittokysymys oli: " kuka on maailman rikkain ankka?"

Jos urheilussa ei tiennyt, niin Gunnar Bärlund oli hyvä veikkaus, joka osui usein oikeaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #13 : 06.04.15 - klo:07:20 »
Se, että sain Herran avulla annetuksi anteeksi yhdelle vierashenkiselle seurapuhujalle eilen.

Olin vihastunut, mutta se meni jo.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVIII
« Vastaus #14 : 06.04.15 - klo:08:56 »
Siellä paistaa aurinko!  :icon_biggrin: 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.