Kirjoittaja Aihe: Hyviä ehdotuksia puhujiksi Lapuan 2014 ja muille Herättäjäjuhlille  (Luettu 28476 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732

Benkku

  • Vieras
Olipa puhujana kuka tahansa, niin haluaisin sanoa, että jos alat puhua omiasi, niin saat mennä välittömästi penkille kuuntelemaan seuraavaa puhetta. Vaadin, että satusedät ja -tädit jätetään ensi kerralla kuuntelijan paikalle.

Vaatia saa, mutta uskotko Pirska, että vaikka kaikki menisi päin persettä, kukaan ei pukahda vaan kaikki myötäilee ja esittää suvaitsevaista jne.

Minua oksettaa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Olipa puhujana kuka tahansa, niin haluaisin sanoa, että jos alat puhua omiasi, niin saat mennä välittömästi penkille kuuntelemaan seuraavaa puhetta. Vaadin, että satusedät ja -tädit jätetään ensi kerralla kuuntelijan paikalle.

Pari esimerkkiä ja vähän selostusta siitä, mitä omiaan puhuminen käytännössä merkitsee, niin tätä foorumia lukevat päättäjät ja mahdolliset seurapuhujat voivat ottaa onkeensa.

Mt

Benkku

  • Vieras
Pari esimerkkiä ja vähän selostusta siitä, mitä omiaan puhuminen käytännössä merkitsee, niin tätä foorumia lukevat päättäjät ja mahdolliset seurapuhujat voivat ottaa onkeensa.

Mt

Jos hinnasta sovitaan.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Jos hinnasta sovitaan.

No, hintapyyntö tiskiin, niin katsotaan!

Mt

Benkku

  • Vieras
Pari esimerkkiä ja vähän selostusta siitä, mitä omiaan puhuminen käytännössä merkitsee, niin tätä foorumia lukevat päättäjät ja mahdolliset seurapuhujat voivat ottaa onkeensa.

Mt
Jos hinnasta sovitaan.

No, hintapyyntö tiskiin, niin katsotaan!

Mt

Arvasin, kaikki tuntuu olevan ostettavissa ja myynnissä, jopa seurapuheet.




Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Ostosta ja myynnistä tuli mieleen, katsokaas runopalstalta minun laatima aivan fantastinen runo....
taitaapi liittyä jopa aiheeseen...tavallaan... :icon_wink:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Ostosta ja myynnistä tuli mieleen, katsokaas runopalstalta minun laatima aivan fantastinen runo....
taitaapi liittyä jopa aiheeseen...tavallaan... :icon_wink:
Siis ko. runo on vn:n laatima päivämäärällä 16.7. ja nimeltään "Maksu" (Riitta-mummin antamista
loistavista sanoista...siksi onnistuikin hyvin)...tämä vaan lisäselvityksenä että löytyy oikea runo. :023:

Benkku

  • Vieras
Ostosta ja myynnistä tuli mieleen, katsokaas runopalstalta minun laatima aivan fantastinen runo....
taitaapi liittyä jopa aiheeseen...tavallaan... :icon_wink:

Tai tavallaan ei, oletkohan tehostamassa omaa hyvyyttäsi vaiko buukaamassa itseäsi seuraaviin Herättäjäjuhlien puhujakorokkeelle.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Arvasin, kaikki tuntuu olevan ostettavissa ja myynnissä, jopa seurapuheet.

Kuka tässä seurapuheista on puhunut? Kyse on ohjeista seurapuhujille. Niitähän pyysin Pirskalta, ja Sinä totesit: "jos hinnasta sovitaan".

Kannattaa lukea ajatuksen kanssa, ennen kuin vastaa.

Jään odottamaan niitä ohjeita - keneltä tahansa. Olen todella kiinnostunut näkemyksistä.

Mt

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Olipa puhujana kuka tahansa, niin haluaisin sanoa, että jos alat puhua omiasi, niin saat mennä välittömästi penkille kuuntelemaan seuraavaa puhetta. Vaadin, että satusedät ja -tädit jätetään ensi kerralla kuuntelijan paikalle.

Tuo on vaikeampi kysymys eli kuka päättää, kun eräiden puhujien kohdalla oltiin yleisössä puheesta täsmälleen kahta eri mieltä. Perustetaanko komitea vai annetaankokaikille äänestysnapit, joilla voi antaa kommentin kyllä/vai ei.

Pari esimerkkiä ja vähän selostusta siitä, mitä omiaan puhuminen käytännössä merkitsee, niin tätä foorumia lukevat päättäjät ja mahdolliset seurapuhujat voivat ottaa onkeensa.

Mt



 Olen jo riittävän painokkaasti tuonut esiin närkästykseni Jaakko Heinimäen puheesta, että siitä olisi helppo päätellä, mitä tarkoitan. Seppos jo vastasikin, että turha on valittaa, koska kannattajia löytyy. Veikkaan, että minun sanomisista ei ota kukaan seurapuhuja mitään onkeensa.

Vaatia saa, mutta uskotko Pirska, että vaikka kaikki menisi päin persettä, kukaan ei pukahda vaan kaikki myötäilee ja esittää suvaitsevaista jne.

Minua oksettaa.


Valitettavasti minun täytyy todeta, että Benkku taitaa olla tässä asiassa ihan oikeassa.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Benkku

  • Vieras
Kuka tässä seurapuheista on puhunut? Kyse on ohjeista seurapuhujille. Niitähän pyysin Pirskalta, ja Sinä totesit: "jos hinnasta sovitaan".

Kannattaa lukea ajatuksen kanssa, ennen kuin vastaa.

Jään odottamaan niitä ohjeita - keneltä tahansa. Olen todella kiinnostunut näkemyksistä.

Mt

Kyllä minä ajatuksella viestisi luin, minulla on vaan hieman erilainen katsontatapa asioiden suhteen ja aika usein osuu ja uppoa. (seurapuhuja tarvitsee seurapuheen).

Silloin voin jopa kysyä, kuka muuten sitten saa kunnian rahvaan ohjeista?

Silmäätekevä  seurapuhuja ja ilmaiseksi vielä?

Vedätyksen makua.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858


 Olen jo riittävän painokkaasti tuonut esiin närkästykseni Jaakko Heinimäen puheesta, että siitä olisi helppo päätellä, mitä tarkoitan. Seppos jo vastasikin, että turha on valittaa, koska kannattajia löytyy. Veikkaan, että minun sanomisista ei ota kukaan seurapuhuja mitään onkeensa.

Valitettavasti minun täytyy todeta, että Benkku taitaa olla tässä asiassa ihan oikeassa.

Anssi Joutsenlahti
http://www.h-y.fi/1205-eduskunnan-2.-varapuhemies-ei-luovu-tavoistaan-olen-torilla-aina-kun-paasen

Poissa Syterskalet

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 482
Onkohan Heikki Räisänen koskaan puhunut herättäjäjuhlilla?

Ja mahtaisiko tulla, jos pyydettäisiin?

Hän on tehnyt hienon uran eksegetiikan alalla ja kutsu puhumaan olisi samalla kunnianosoitus hänen työlleen.

Ilman hänen työtään meillä olisi kirkossa nykyistä vähemmän jäseniä eikä meillä olisi Suomen Teologista Instituuttia :icon_wink:

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Onkohan Heikki Räisänen koskaan puhunut herättäjäjuhlilla?

Ja mahtaisiko tulla, jos pyydettäisiin?

Hän on tehnyt hienon uran eksegetiikan alalla ja kutsu puhumaan olisi samalla kunnianosoitus hänen työlleen.

Ilman hänen työtään meillä olisi kirkossa nykyistä vähemmän jäseniä eikä meillä olisi Suomen Teologista Instituuttia :icon_wink:

Sinähän voisit pyytää Rä(i)sästä puhumaan. Pyydä vielä Timo Soini ja Paavo Väyrynen, kyllä hestäkin puhetta lähtee.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.