Kirjoittaja Aihe: Lehdistökatsaus  (Luettu 27762 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Lehdistökatsaus
« Vastaus #135 : 27.02.13 - klo:10:21 »
Ei asia noin mustavalkoinen ole. Kyllä sillä yhdellä influenssarokotteella kai on jotain negatiivisia vaikutuksia nimen omaan lapsiin. Sitä juttua selvitetään. Itse otin viime syksynä eka kerran influenssarokotteen kun kuulun riskiryhmään.

Lääketeollisuus on yksi maailman suurimmista bisneksistä ase- ja huumekaupan ohella ja Suomen valtion varastoissa on nytkin hirvittävä määrä joutavaa influenssarokotetta (jos en väärin muista). Sen lääkkeen myyneessä firmassa myhäillään tyytyväisinä.

Asiasta toiseen. Saakohan Jalovaara tämän vuoden huuhaa-palkinnon? Vai peräti koko kirkko noitamenojen suosimisesta?

Vaikka hän yritti perua puheitaan niin se ei estä palkinnon saantia. Tuohon hevoseen panostan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

  • Vieras
Vs: Lehdistökatsaus
« Vastaus #136 : 27.02.13 - klo:10:53 »
Vaikka hän yritti perua puheitaan niin se ei estä palkinnon saantia. Tuohon hevoseen panostan.

Pakko perua kun muuten rahantulo uhkaa vähentyä. Kirkko on antanut tähän asti ilmaiset toimitilat Jalovaaran touhuille.

Kun demoni päästä livahtaa
niin Jalovaaran kassa kilahtaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Lehdistökatsaus
« Vastaus #137 : 27.02.13 - klo:11:34 »
Minun demonisoitu nuhani parani jo. Se olikin vain vilustumista sen kelkkaretkemme jälkeisestä kuistilla istumisesta. Samana ilta P J demonisoi lähes kaikki sairaudet. Sattui niin sopivasti samalle päivälle.
Minä olen kirjoitellut hänen puheistaan jo viisi vuotta sitten tännekin, jospa hän keinoillaan kosti.

Tänään paikallisessa lehdessä oli artikkeli jossa sanottiin että jo sovittu "rukous-ilta" Ristinkirkossa on peruttu. Seurakunta ei anna tilaa käyttöön.
 :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)


Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Lehdistökatsaus
« Vastaus #140 : 21.03.13 - klo:09:42 »
Sanansaattajissa haastateltiin katolilaista pappia, isä Raimoa. Hän toteaa ajatelleensa Suomea leikillään maailmanlopun maana, fin-landiana.

Enpä ole tullut koskaan ajatelleeksi.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Lehdistökatsaus
« Vastaus #141 : 21.03.13 - klo:14:14 »
Sanansaattajissa haastateltiin katolilaista pappia, isä Raimoa. Hän toteaa ajatelleensa Suomea leikillään maailmanlopun maana, fin-landiana.

Enpä ole tullut koskaan ajatelleeksi.

Ollessani Bosnia-Herzegovinassa minulle oltiin vähän kateellisia, kun olin Finlandiasta, Fino Land hieno maa.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Lehdistökatsaus
« Vastaus #143 : 22.03.13 - klo:21:44 »
No tavallisen papin näköinen, mutta pikkaisen narsistisen oloinen.
Olen nyt tälläinen, sopisikohan jos oisin tälläinen ja tytettyleeköhän ne.

No papiksi vaan onhan niitä joka lähtöön.
Ihan kiva kun on joku pinnallinenkin papi, kun omasta ulkonäöstään ja filosofiasta enempi on huolissaan, kuin lähimmäisten hädästä ja muista kurjista.
Ulkonäkö on tärkeää.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Lehdistökatsaus
« Vastaus #144 : 22.03.13 - klo:21:53 »
Tuleva pappi  :eusa_angel:

www.karjalainen.fi/fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/26384-pappikin-voi-tykata-laittautumisesta-pappeus-ei-ole-kiinni-ulkoisesta-olemuksesta

Sattuipas osuvasti. Tämän Myyrän otsikon Tuleva pappi, sai mieleeni heti toisen uutisen, jonka otsikoisin Menevä pappi. Luin kotimaasta, hiippakuntamme uutisista, että meidänt vihkinyt ja Tiitiäisen kastanut eläkkeellä oleva rovasti on anuonut ja saanut eron pappisvirasta. Kun sitten luin Myyrän linkkiä, huomasin että molemmat, niin tuleva kuin meneväkin ovat nimeltään Savolaisia.  :icon_lol:
Pyryharakka

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Lehdistökatsaus
« Vastaus #145 : 22.03.13 - klo:21:59 »
Siirrytään osaan kaksi
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi