Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään... 4  (Luettu 27821 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Mitä tänään... 4
« : 13.06.11 - klo:08:17 »
Missä olet sinä urhea, lujahermoinen ja vakaakätinen mies pk-seudulta?  Et pienestä pelästy, etkä kavahda suuriakaan riskejä?  Tule tuhoamaan ampiaispesä Leenan terassin katosta. Leena ei jätä palkitsematta sitä joka hänen alivuokralaisensa häätää.
Mainittakoon kutsun koskevan myös pitkäraajaista naista.  Keittiötikas omasta takaa.  :068:


 >:(  Ei kiva havainto eilen illalla mutta ymmärrettävä... sangen käsitettävä... jos olisin ampiainen, minäkin muuttaisin Leenan terassille.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #1 : 13.06.11 - klo:09:18 »
Oma apu paras apu. Onko sinulla joku pikkuisen pidempi esine, kuten laudanpätkä. Tönäise sillä piha pesän puolelle ja poistu sisälle kunnes tilanne rauhoittuu. Ampiainen on petohyönteinen eikä ole kukistasi kiinnostunut ja jos pesä tuhotaan se lähtee lipettiin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #2 : 13.06.11 - klo:10:38 »
Minulla olisi kiukku ja hammasten kiristys. Paikallinen maanviljelijä yritti pöheltää meiltä maata ja tukkipuita. Asia on rikosasia sanoi maanmittauskonttori eli tästä tuli kunnon tappelus.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #3 : 13.06.11 - klo:11:17 »
 >:(  Ikävämpi juttu, Seppos...

Minä pääsin alivuokralaisista, kun Itellasta toivat perennoja joita olin tilannut ja tuojamiehelle heti ovella uskouduin hädässäni. Hän otti kuittaukset ja tärskäytti muussiksi ja puhdisti pohjan. En olis uskaltanut itte, muttei siellä ketään ollu kotona joten opetzuni sujui enemmittä hämmingittä. Tarjosin vippiä mutta edes sitä ei huolinut.  :023:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #4 : 13.06.11 - klo:22:49 »
Olin 150% prosenttia itsevarmempi, viekottelevampi ja hymyilevämpi karaokessa,
kun klubitalon gay-mies, joka on
teologian maisteri, toimittaja, kansainvälinen sertifioija + laulaa ja näyttelee
katsoi palaverissa minua kriittisiin paikkoihin naama punasena
palaveris kiusallaan..
niin taisin hieman piristyä..
et elämää on tälläkin planeetalla.
Elämä on kemiaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #5 : 14.06.11 - klo:13:33 »
Kun ei vain olis sama, jota kerran ite katselin ja huokailin että pitääkö meillä olla juuri sen yhteistä että pidämme pojista...   >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #6 : 15.06.11 - klo:01:12 »
Tämä pikkuruinen nainen pyyheltää pikkuruisessa Loviisassa ja hurmaa mennessään koko kaupungin! Hermoloma on tehnyt hyvää ja Svantekin tykkää, kun kotitonttuilen sille (tänää laitoin sen pyykit kuivumaan ja tulin tänne konttorille yömyöhään auttamaan kisajärjestelyissä), joten olen kai jotenkin onnistunut korvaamaan sohvalla loisimiseni.  :001:

Mutta kaupungin olen tainnut hurmata...tuntemattomat juttelee kuin vanhalle tutulle ja tänään kun menin tyypilliseen tapaani Tuhannen tuskan kahvilaan, oli Leena heti ovella vastassa ja kertoi, että hyöt ehottais miulle pientä hommaa...meen auttelemaan piirustuskilpailuun osallistuneiden teosten taidenäyttelyn teossa. Ainaski kirjottelen nimilaput töihin ja ehkä muutakin...saapas nähdä... Leena sanoi, että he yrittävät nyt puoli huolimattomasti tehdä miusta loviisalaisen, vähitellen sataa pieniä nakkeja ja kohta huomaankin olevani tärkeä osa tätä yhteisöä...  :003: Jotenkin somaa oli, että nainen, joka oli ajatellut, että mie voisin tähän hommaan ryhtyä oli selittäny Leenalle, että tiedäthän sen pienen iloisen tytön, saisikohan sen tähän hommaan mukaan...  :003: miut tunnetaan täällä siis nimellä Pieni Iloinen Tyttö...aika ihanaa... :icon_biggrin:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #7 : 15.06.11 - klo:07:25 »
Se sinä olet, Tiiti, todella!  Ja Loviisaan muutto kuulostaisi hienolta. Mie ajelisin het siuta moikkaamaan. Siitä on jo muutama vuosi kun siellä poikettiin. Tykkään kovasti pienistä rannikkokaupungeista. Kotka ei tunnu ihan oikealta lajityypiltä.
Ja kulttuuririentoihin siun on ehdottomasti mentävä mukaan, se nyt vain on silviisii.

Virolahdessa tapasin haminalaisia serkkujani. Heikillä on vene Haminan satamassa jolla ajelevat Suomenlahdella. Hän kehui Loviisaa hienoksi veneilykaupungiksi. Ovat tulossa sinne Juhannukseksi.

Yhen kaupungin hurmaaminen on siulle piece of cake! Riitta Uosukainen hurmasi koko maan.

Oulusa nähhään! Sit haastetaan suut makiaks.
mummisi(vara-sellainen)
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #8 : 15.06.11 - klo:07:48 »
Kotka ei tunnu ihan oikealta lajityypiltä.

Kotka on lajityyppien kruunaamaton keisari!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #9 : 15.06.11 - klo:11:00 »

  "...Juuri tässä tilanteessa kertoja kirjoittaa muistiin kaksi lausetta, jotka saattavat näyttää riitelevän keskenään: 'Sitä paitsi oikeudentaju oli minulle tuntematon, jopa moraalittomuuteen saakka. Olin kokonaan, sydämeni pohjasta, sen puolella joka oli heikompi ja kärsi.'"(Olof Lagercrantz: Proustia lukiessa, s.184)


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #10 : 15.06.11 - klo:14:19 »
Kotka on lajityyppien kruunaamaton keisari!
Sitäpaitsi visio kauneudesta oli minulle tuntematon, mielipuolisuuden rajoille kadotettu käsite. Minä ikävöin vain sulfaattiselluloosan käheää katkua saaren itäpäässä, jossa lapset leikkivät mieluisimmin, perkaamatonta Sapokanlahtea ja Puistolan työläiskaupunginosaa jossa omenavarkaus oli hyve, ei rikos...   Lukematta Proustia jaan näkemyksen:  Ei ole paikkakuntaa Kotkasta korkeammalle...  missään ei voi ihminen niin hyvin...  aikansa....

 :P :026: :seina: 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #11 : 15.06.11 - klo:16:31 »
Nyt Lappeenranta-syntyiset kehiin! Satamakaupunki se on L:rantakin ! :003:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #12 : 15.06.11 - klo:16:40 »
Entisen Lauttasaarelaisena ilmoittaudun mukaan. Kun Mårtensonin Lasse asui siinä rannalla niin Myrskyluodon Maija oli Proustia kovempi sana.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #13 : 15.06.11 - klo:18:14 »
Oon ollut taas tänään Waltterin kirppiksellä myymässä
niinku oon ollut 5 kertaa peräkkäin keskiviikkoisin ( 5 e paikkamaksu, asun vieressä )
Hommasin klubitalon huomista karaokeiltaa varten ( johon en pääse )
lidlin 3 pakastepizzan pakkauksii, alekuivakakkui sekä limuja myyntiin matkakassaa varten.
Ja jos joku kiusoittelee mua mun pippurimyllystä niin tää soppa menee liian tulisex.
( ei kannata )
« Viimeksi muokattu: 15.06.11 - klo:18:18 kirjoittanut AKUANKKA313 »
Elämä on kemiaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mitä tänään... 4
« Vastaus #14 : 15.06.11 - klo:18:15 »
 :kahvi: :017: :023: :039: :107:
Elämä on kemiaa.