Kirjoittaja Aihe: Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva  (Luettu 42449 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #30 : 26.04.05 - klo:10:49 »
HUonompia elokuviakin on kuin Ponterosa. Onko kukaan nähnyt Candyman-leffoja? Siinä teille huonoja elokuvia. Ja X-Men tuli eilen töllöstä, aika surkeaa höttöä sekin. Mutta parempi se oli kuin odotin...
Wombaaaaa!

Poissa Annuu

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 79
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #31 : 05.05.05 - klo:19:41 »
Lainaus käyttäjältä: "myyräpartio"

Joten aloitetaan...
The last samurai:
tämä oli ihan uskomatonta jätettä. Ensiksi nauroin, kun kuulin että "tomkruus (jopa yhden ilmeen mies) is teh last samurai". Leffan nähtyäni lähinnä itkin. Erityisesti siinä kohtauksessa, jossa tomppa keppimiekkailee sen truu samurain kanssa sateessa.


hmm.. aluksi kun näin the last samurai DVD:n kannen ja siinä oli Tom Cruise viimesenä samuraina... oli niinku että saakuri pitääkö hieno samurai-idea mennä pilaamaan sillä että "viimeinen samurai" olisi amerikkalainen tomppa?
mutta sitten kun olin katsonut sen leffan niin oli se mun mielestä hyvä. eli olen eri mieltä. ei ollut kyllä mikään huono elokuva, eikä mielestäni ainakaan läheskään huonoin. musiikki oli hieno ja juonikin ihan ok. mutta ei lempparielokuva kuitenkaan. :D

Lainaus käyttäjältä: "k4is4"
Moulin Rouge (tai mikä olikaan ,se kuitenki!!!)  :shock:


MOULIN ROUGE?nyt oon kyllä aivan eri mieltä.  yksi mun lempielokuvista.aivan ihana. hyvä.  kannattaa katsoa. :D

niin ja oon ton saaran kanssa samaa mieltä siitä että huono leffa on ainakin Vieras tulevaisuudesta. se on meillä omana. en muista siitä muutakun että ehkä kaikista surkein elokuva minkä olen nähnyt.  :wink:

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #32 : 05.05.05 - klo:20:59 »
Lainaus

hmm.. aluksi kun näin the last samurai DVD:n kannen ja siinä oli Tom Cruise viimesenä samuraina... oli niinku että saakuri pitääkö hieno samurai-idea mennä pilaamaan sillä että "viimeinen samurai" olisi amerikkalainen tomppa?
mutta sitten kun olin katsonut sen leffan niin oli se mun mielestä hyvä. eli olen eri mieltä. ei ollut kyllä mikään huono elokuva, eikä mielestäni ainakaan läheskään huonoin. musiikki oli hieno ja juonikin ihan ok. mutta ei lempparielokuva kuitenkaan. :D


Tätä ihmettelen miksi ihmiset epäilevät jos Tom Cruise on näyttelijänä niin elokuva olisi jotenkin huono. Tom Cruisehan on yksi arvostetuimista näyttelijöistä ja en kyllä ihmettele miksi. sillä hänen suorituksensa elokuvissa on olleet todella hyviä. Esim. Vanilla Sky ja kyseinen Last Samurai

Poissa Annuu

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 79
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #33 : 05.05.05 - klo:21:25 »
En tarkottanut että Tom Cruisessa olis jotain vikaa, sehän oli hyvä tossa Viimeisessä samuraissa. mä en ainakaan pidä elokuvaa huonona jos siinä on Tom Cruise, joka on ihan hyvä näyttelijä. mutta sen takia ajattelin nähtyäni sen DVD:n kannen että se elokuva olis huono, jos viimeinen samurai olis amerikkalainen. mutta se juoni olikin hyvä ja ymmärsin sitten miks se Tom Cruise oli vipa samurai. :)
tää saattaa nyt kuulostaa vähän sekavalta mutta toivottavasti ymmärsitte jotain... :D

Poissa Saara

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #34 : 05.05.05 - klo:21:59 »
Mielestäni "Viimeinen samurai" oli tosi hyvä elokuva. Ei mikään lempileffa, mutta kuitenkin. Musiikki oli hienoa, juoni hyvä ja elokuva ei mielestäni ollut mikään hutaisu, vaan tekijä oli perehtynyt kunnolla japanilaiseen kulttuuriin...

Poissa ^s44r4^

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 2
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #35 : 16.05.05 - klo:16:24 »
Lainaus käyttäjältä: "k4is4"
Moulin Rouge (tai mikä olikaan ,se kuitenki!!!)  :shock:


se on kyllä ehottomasti kauhein leffa minkä oon kattonu! vaikken kyllä kattonu sitä loppuun (alkuki oli ihan tarpeeks kamala!)  :shock:

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #36 : 16.05.05 - klo:16:46 »
Ois kiva kuulla perusteluita (siis että miksi, mitkä asiat ja kuinka) olivat hyviä tai huonoja niissä elokuvissa. Vähän semmoista keskustelumaisuutta vois tuoda.

Poissa Annuu

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 79
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #37 : 19.05.05 - klo:20:40 »
Lainaus käyttäjältä: "^s44r4^"
Lainaus käyttäjältä: "k4is4"
Moulin Rouge (tai mikä olikaan ,se kuitenki!!!)  :shock:


se on kyllä ehottomasti kauhein leffa minkä oon kattonu! vaikken kyllä kattonu sitä loppuun (alkuki oli ihan tarpeeks kamala!)  :shock:


okei.. no se on sun oma mielipide, MUTTA suosittelen että kannattaisi katsoa Moulin Rouge kokonaan läpi eikä viisi ensimmäistä minuuttia. :)
alku saattaa tuntua aluksi erikoiselta, mutta pitääkö kaikkien elokuvien kulkea samalla kaavalla eteenpäin? mun mielestä Moulin Rouge on varmasti paras tai ainakin melkein paras mitä olen nähnyt. :) aivan ihana leffa. <3

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #38 : 19.05.05 - klo:21:35 »
Star wars III: Sithin kosto.

Tjaa. Eipä tuo säväyttänyt lainkaan. Nättiä räimettä, siinä kaikki. Saagan eeppisyys tipotiessään ja jännitettä luotiin yksinomaan tunteellisilla sekasotkuilla.

Ei olisi pitänyt yhdistää James Bondia ja Kauniita ja rohkeita.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Lumi

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 35
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #39 : 26.05.05 - klo:16:39 »
Se oli joku niin huono, etten muista edes nimeä saatika sitten mitä siinä tapahtu, mutta joku hyppäs helikopterista ja tappo ekan 10 sekunnin aikana noin 300 ihmistä  :shock: tai jotain semmoista, enpä jaksanut katsoa loppuun...

Poissa tsilm

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 2
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #40 : 21.07.05 - klo:22:13 »
Hmm.. Scary movie 2 oli kyllä käsittämättömän huono.
Siitä ei ole mitään hyvää sanottavaa. :D

Sitten vasta näin erään leffan, mikähän se oli.. Olisikohan ollut Battle Royal tai jotain sinne päin ( ? ). Kuitenkin, aikamoisen ahdistava ja ällöttävä elokuva, en tykännyt yhtään.
Tietysti jos tykkää elokuvista jossa ihmisiä tapetaan alusta loppuun asti niin mikäs siinä.  8)

Ja sitten.. Olisikohan ollut The Eye 2. Siinä toinen elokuva jonka aikana rupesi kuvottamaan, lievästi sanottuna.
Loppui leffailtakin lyhyeen kun kukaan ei enää pystynyt katsomaan mitään sellaisen ällötyksen jälkeen  :D

Tietysti nämä elokuvat olivat siitä hyviä, että aiheuttivat jotakin tuntemuksia.

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #41 : 21.07.05 - klo:23:24 »
Aleksanteri oli suhteellisen hirveä.. Meinasin nukahtaa teatteriin jossain puolessavälissä. jotenkin tuntu vaan siltä että sitä leffaa yritettiin turhaan vaan venyttää ja venyttää.
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa sieni2

  • körtti (111)
  • Viestejä: 111
    • http://www.nurmonraketti.pas2.org
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #42 : 22.07.05 - klo:15:46 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
niinpäshän..huonoin elokuva minkä olen ikinä siis todella ikinä nähnyt on
kunpow!!! sen elokuvan tarkoitus on ollut alunperin olla ilmeisesti tyylillä tehty joku karatee komedia(tämä ei ole mikään chakie chanin leffa). mutta se oli niin järkyttävää että siis siinä oli todella huono käännös ja se oli tehty joillekin tosi ylimenevolle humoristeille!!!


kunpow on sairaan hyvä leffa! se on hyvä parodia, ja se dubbaus touhu siinä on kans tehty vitsillä  :)

mutta asiaan..Jeepers creepers 2, se oli niin surkea!! tai hauska se oli, naurettiin ihan hulluna kun katottiin sitä, mutta sen olisi kai pitänyt olla jonkin sortin kauhuleffa.. siinä se ei ainakaan onnistunut.
peace and lööv

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #43 : 23.08.05 - klo:00:45 »
Lainaus käyttäjältä: "tsilm"
Hmm.. Scary movie 2 oli kyllä käsittämättömän huono.
Siitä ei ole mitään hyvää sanottavaa. :D


Kato kolmonen, tai älä kato, ei kannata tuhlata sitä arvokasta 2 tuntista mikä siihen noin kuluu... sillä niin huono elokuva on kyseessä!

Ja Aleksanteri oli kyllä todella huono! Ei ollu sitä sota touhuu ollenkaan ja tylsää tylsempi!

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Huonoin viime aikoina katsomasi elokuva
« Vastaus #44 : 03.09.05 - klo:13:57 »
the island. Jessus mitä tuubaa. Ensin toivoo, että se alkaisi ja sitten melkein yhtä nopeasti, että loppuisi. Elämäni pisimpiä puolitoistatuntisia.

Säästäkää rahanne.