Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi II  (Luettu 26812 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #105 : 01.09.12 - klo:18:23 »
Olinpa tuossa ulkona ja naapuritalon mies ulkoilutti koiraa ja pyysi käymään (niin kuin syntyperäisillä pohjoiskarjalaisilla on tapana). Okei, katottiin kisoja ja otettiin siinä olutta, silleen kohtuuvauhtia. Ihan oli mukavaa huumorintajuisten ihmisten (avovaimo oli kotona, eikä ollut yhtään äkäinen) kanssa , mutta jättiläismäisen schäferin lösähtäessä sohvalla syliin olo tuntui aika tukalalta.

Tuon kanssahan myö pari vuotta sitten tarinoitiin yhtenä iltana ja kumottiin siinä samalla brandy-pullo. Kyllä oli seuraavana aamuna hirveä olo!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #106 : 01.09.12 - klo:20:22 »
Ostitko kaapitkin sieltä?
Olen jo aiemmin ostanut. Nyt olin matkalla teatteriin, joten peräkärry ei päässyt mukaan. :icon_lol:
...
Hyvä mieli tuli Suomen naisten kohentuneesta juoksu, hyppy ja kiekko-kunnosta. En nyt kuitenkaan onnellistu näistä ajanvietteistä.

Lotta teki taas hyvää sydämelle, miksei Marttakin. Martta oli kyllä hyvin, hyvin kiukkuinen. Poskihampaat tekevät tuloaan ja yksi sormen kynsistä on irtoamassa. Vaarin syli rauhoitteli pikkuista.
Lotta halusi taas minun lukevan sen Jeesus tyynnyttää myrskyn. Jokin siinä, ja vain siinä kiehtoo häntä. Onko syntymäpelokas kuten minä ? Tuon kertomuksen jälkeen hän aina sanoo: "Ei taavi peekää."( Ei tarvitse pelätä.)
Se meidän läheisyys tekee enemmän kuin onnelliseksi. Se on lahja Luojalta.

...
Toinen juttu mikä teki hyvää sydämelle oli kotona odottanut Hengellinen Kuukauslehti. Siinä erityiseti juhanin valinnat ja nettiradiosta kiittäminen tulivat kuin minun "omasta päästäni".  :117:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #107 : 01.09.12 - klo:21:00 »

Kotonakin on kivaa mut nyt on erittäin kiva olla n. 640 km:n päässä kotoa  :109:

Terkkuja!  :039:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #108 : 02.09.12 - klo:09:02 »
Se mitä keuhkosin toissapäivänä: Eilisen tehotiivistys eli täysi työpäivä hyppelylajeja zumbaa ja lattarei ja bodyjen fixointia ilmaisena lukijalahjana ja että jälleen nitkahti vyötärö sentillä. Tällainen yksi hyvin urheilullinen päivä viikossa olisi erittäin hyvä ja sauvajuoksun ohella sen koetan järjestää.

Tosin yö oli viheliäinen sillä alkurentouden (vain haukottelua ja tunne et äkkiä nukkumaan)  jälkeen joka paikkaa särki niin että heräilin yhtämittaa ja kerran otin jo aspiriineja.  Saattaa käydä etten pysty menemään kirkkoon koska ei mikään kohta liiku vaan särkee vain. Eli relammin sitten ensi kerralla. Luulin et minul ei ole lihaksia mutta johkin minua särkee.

Kokonaan korkkaamaton kuukausilehti.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #109 : 02.09.12 - klo:11:45 »
Jumalan voima !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #110 : 02.09.12 - klo:13:02 »
Jumalan voima !

Se kai minunkin auttoi sin kirkkoon johon kuitenki teki mieleni suuresti. Alkuähinän jälkeen kykenin kävelemään ja vääntelehtimispakon takia takapenkis pystyin jo istumaan, en ole tarkkaan tienny että minul on tämmönen ruumis, nyt tiedän.  :icon_eek:  Mutta yhä on hyvin tyytyväinen olo.

Sauvajuoksu odottaa. Sekin on mukavaa.  Ei sada enää, täytyy sulake hakea kaupasta.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #111 : 03.09.12 - klo:09:23 »
Pienet arkiasiat. Sain äsken maksettua toisen pankkilainan viimeisen erän ja Elisan kahden vuoden määräaikainen viihdepaketti päättyy ensi kuussa enkä enää uusi sitä. Ei ole juurikaan ollut käyttöä. Jos yrittävät jotain kieroilla ja ämpyillä niin pysyn lujana enkä jatka.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #112 : 03.09.12 - klo:09:49 »
Eilisen muisteleminen.
Ei tässäkään päivässä mitään vikaa ole. Ruumiskin voi melko mukavasti.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #113 : 03.09.12 - klo:09:52 »
Elisan kahden vuoden määräaikainen viihdepaketti päättyy ensi kuussa enkä enää uusi sitä. Ei ole juurikaan ollut käyttöä. Jos yrittävät jotain kieroilla ja ämpyillä niin pysyn lujana enkä jatka.

Otin saman nopeuden eli tuplalaajakaistan tietoturvalla Saunalahden puolelta. Vähän halvempi kuin viihdepaketti. F-Securen tietoturvaan olen ollut täysin tyytyväinen.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #114 : 03.09.12 - klo:11:54 »
Otin saman nopeuden eli tuplalaajakaistan tietoturvalla Saunalahden puolelta. Vähän halvempi kuin viihdepaketti. F-Securen tietoturvaan olen ollut täysin tyytyväinen.

Kytketään ylihuomenna. Nopeaa toimintaa!

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #115 : 03.09.12 - klo:12:12 »
Eiliset treffit ja eilinen Tuomasmessu jonka jälkeen kahvittelin erään mielenterveyskuntoutuja oopperalaulajan
ja hänen kaveripiirinsä kanssa :kahvi: :003: :023:
Elämä on kemiaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #116 : 03.09.12 - klo:14:30 »
Anteeks, mikä tuoli?
Fysioakustinen tuoli
 Fysioakustista tuolia ohjataan tietokoneella, joka sisältää monia valmisohjelmia, joilla on turvallista aloittaa fysioakustiset hoidot. Yksilöllisiä ohjelmia on myös mahdollista tehdä. Keskimääräisesti hoitokerta on 10 – 40 minuutin mittainen. Laitteella voidaan ajaa joko rentouttavia tai eri tavoin aktivoivia ohjelmia yksilöllisten tarpeiden mukaan.

Fysioakustinen hoito
Fysioakustiikalla tarkoitetaan äänivärähtelyn johtamista ihmiskehoon terapeuttisessa tarkoituksessa. Fysioakustista hoitoa käytetään jo laajalti Suomessa, Englannissa, Saksassa, USA:ssa ja useissa muissa maissa työterveydenhoidossa, urheilulääketieteessä ja –valmennuksessa, biofeedback-terapiassa, psykoterapiassa sekä vanhus- ja vammaiskuntoutuksessa. Myös monet yksityiset käyttäjät ovat havainneet menetelmän tehon stressiperäisten oireiden, kuten unettomuuden, kiputilojen, lihasjännityksien ja kohonneen verenpaineen hoidossa.

Elämä on kemiaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #117 : 03.09.12 - klo:16:40 »
Tänäänkin ihan tavalliset arjen asiat ovat olleet iloni lähteinä.  :eusa_angel:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #118 : 03.09.12 - klo:19:41 »
Olen täyttänyt uudenvuodenlupaukseni. Päätin, että käyn tänä vuonna jonkun luona kylässä, ja tänään tein sen  :kahvi:. Välitön fiilis nyt vielä ei ole onnellisuus vaan väsymys, mutta kuitenkin tiedän tehneeni mitä piti.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #119 : 03.09.12 - klo:23:35 »
Sain soitettua sukulaiselle.