Kirjoittaja Aihe: Taivaassa on tällaista  (Luettu 1188 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Taivaassa on tällaista
« : 09.07.19 - klo:17:23 »
Lainattu Urpo Karjalaiselta FB:stä

Urpo Karjalainen
7. heinäkuuta kello 20.11 ·
Taivaassa on tällaista

Olen, jos yleensä mahdollista, aiempaa vakuuttuneempi, että herättäjäjuhlat ovat Jumalan luovuuden ja rakkauden liki täydellisin toteutuma. Juhlilla ollaan aivan paratiisin liepeillä siten, että ovi on avoinna riittävästi saadaksemme vaikkapa seuraavanlaisen näkymän.

Ensiksi erilaiset kyltit ovat oleellisia. Ne näyttävät suuntaa lukemattomille osastoille, taivaan kamareihin, kuten juhlakenttä, teltta-alue tai talkootoimisto. Niiden pystyttämiseen, paljon niitä on, on tarvittu suunnitelma, tarvikkeet, pystyttäminen, sitten vielä purkaminen, pakkaaminen ja uuteen sijoituspaikkaan suuntaaminen. Kylttien lisäksi muita mainittavia erilaisia osia ovat vaikkapa lätyt, Aholansaari, Herättäjä-Yhdistyksen nuorisotyö, körttipastillit ja Juhani Elenius.

Huipennusta tarjoaa sitten vuorollaan kukin seurapuhuja, joka jyrmyin askelin suuntaa puhujapönttöön. Kuorokatoksen veisuuväki on yhdessä seurakansan veisuun kanssa valmistanut yleisen atmosfäärin riittävän lämpimäksi. Omia erillisiä yksityiskohtia ovat sitten vielä vaikkapa pysyvä ystävyys, liikuttuminen, kyyneleet, ja varsinkin liian matalalle asetetut puhdasvesiletkujen päät, joista veden valuttaminen on erityisesti jäykkäselkäisille mahdotonta. Mutta en usko, että edes oikeassa taivaassa voi olla kuvatun kaltaista parempaa.

Olen niin ylösrakennettu kuin olla voi. Kunnioitettu ja kiitetty olkoon Hän, jonka nimi on ikuinen. Ystäviksi minä siis sanon teitä kaikkia, ettei kenellekään tulisi paha mieli. Asia on kuitenkin monimutkaisempi. kuten ymmärrätte. Näin lienee myös taivaassa, sillä ikuinen ja lakkaamaton harpunsoitto on liian yksitoikkoista. Kiitos. Tämä on yhtä ilon juhlaa ja minä itken.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Taivaassa on tällaista
« Vastaus #1 : 09.07.19 - klo:17:28 »
Jatkoa on ylen runsaasti FB:ssä'

Kaisa Viitala Taivaassa toivottavasti minä ja kaikki tavarat teleporttautuvat paikasta toiseen - TAI rampakin kulkee joutuisaan ilman kipulääkkeitä! Muuten olivat Nivalan juhlat omalta osaltani varsin lähellä taivasta, kiitos minua ympäröineen enkelijoukon. ♥️
5
Piilota tai ilmianna tämä
Tykkää
 · Vastaa · 20 t · Muokattu
Leena Väyrynen-Si
Leena Väyrynen-Si Kaija, kollegaa ajattelin. Ja niitä koulun keittiön tiskaajia ja keskusvaraston vastaavia. Olivat aina siellä. Aina. Että mitä on ikuisuudessa sitten...
Piilota tai ilmianna tämä
Tykkää
 · Vastaa · 20 t
Teemu Kakkuri
Teemu Kakkuri Kiinnostaa tuo maallinen puoli. väheksymättä yhtään taivaskokemuksianne ja muuta rajatietoa. Tarkoittaako teltta-alue kävijöiden majoittumista telttoihin? Onko telttamajoittujia paljon, onko asuntoautoilijoita ja -vaunuilijoita? Käydäänkö juhlilla suurimmaksi osaksi päiväseltään, vai osallistuuko suurin osa kävijöistä koko juhlaviikonloppuun?
1
Piilota tai ilmianna tämä
Tykkää
 · Vastaa · 9 t
Teemu Kakkuri
Teemu Kakkuri vastasi
 
·
 5 vastausta
   2 tuntia
Eeva Liisa Elenius
Eeva Liisa Elenius Luulin, että olen tullut siihen ikään, jolloin kuuntelee aikaisempaa keskittyneemmin puheita, mutta huomaan etten ole yksin kiitollisena juhlien annista.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi